Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
7 Kasım 2010 Pazar 08:29:52

harikasınız...


boşuna diğil buralar da dolaşıp kara kaş kara göze yazılan şiirleri okumam..


bitimsizz aşkınıza hayranım..:))

gönülden kutluyorum.......
Artık bu kadar olur, @cosari
7.11.2010 08:25:35
Nagihann
@nagihann
6 Kasım 2010 Cumartesi 03:19:05
gülsüm kardeşiimm gönülden kutluyorum :)
Ey yarr, @gülsüm-ramazan
2.11.2010 14:59:58
Nagihann
@nagihann
5 Kasım 2010 Cuma 10:29:57
bencede üzülmek yok gülme çok.. :))

tebriklerr...
..üzülme gönül, @Talat Özgen
5.11.2010 10:26:18
Nagihann
@nagihann
3 Kasım 2010 Çarşamba 10:54:12


çok güzel şiir olmuş esmer kızın aşkı :))

kutluyorum bu bitimsiz sevginizi :))
.............zordayım, @cosari
3.11.2010 08:50:47
Nagihann
@nagihann
2 Kasım 2010 Salı 16:36:26
biri var.....

hayırlı uğurlu olsun :))
Biri var....., @artlem
2.11.2010 16:25:37
Nagihann
@nagihann
2 Kasım 2010 Salı 11:19:57

Unut adımı unut, diline yük olmasın,
Yeter dile düştüğüm, başka kimse bilmesin.
Dilerim ki Tanrı’dan, sen de çek bu sancıyı,
Sürsün ömrün boyunca, asla şifa bulmasın.

aminn..:O))
Sitemkâr, @İzzet KOCADAĞ
2.11.2010 11:01:58
Nagihann
@nagihann
2 Kasım 2010 Salı 10:35:51
İçinin derinlerine sakla
Gösterme kimseye beni
Gönlünde tut bırakma
Kuşlara parçalatma
Çöllere koyup dönme
Gözden çıkarma beni


Seni çok seviyorum ,
Seni beynimde,içimde büyüterek yazıyorum...
Ne kadar sürer bilmiyorum ama ben send...

Nagihann
@nagihann
1 Kasım 2010 Pazartesi 09:56:35
Her şey zamanında güzelmiş meğer.
Yaşanılanların her şey olmadığını anlamak için
Miş’li geçmiş zaman kelimeleri kullanmak yerine
Geniş zaman cümleleri kurmak gerekirmiş...
Meğer seni böyle,
Ölesiye bir hasretle anımsamak,
Anıları canlı ...

Nagihann
@nagihann
1 Kasım 2010 Pazartesi 09:54:47
Meğer seni böyle,
Ölesiye bir hasretle anımsamak,
Anıları canlı tutmak değil
Yüzünü eskitmekmiş
Bunu yeni yeni anladım !..
Bütün iç seslerimin sesini kapattığımdan beri
Söylediklerin içimde yankısını bulmuyor artık
Çiçekler eskisi gibi kokm...

Nagihann
@nagihann
26 Ekim 2010 Salı 17:15:53
neye gerek yokk.. :))
Gerek yok ...., @gülsüm-ramazan
26.10.2010 17:13:20
Nagihann
@nagihann
23 Ekim 2010 Cumartesi 11:18:53


o uğur böceği geçerken bana da uğrasın alsın beni de :))


çok beğendim gönlünüze sağlık..
Uğur böceğim, @firuzen
23.10.2010 11:14:26
Nagihann
@nagihann
23 Ekim 2010 Cumartesi 10:43:47

aşkımızı küçük görmek isteyenler var
nasıl karalamasın bizi sözleri sevgili
hızımıza yetişen kalpleri
arzumuza yaklaşan adımları
ve canımızla boy gösteren bedenleri yok ki

harika...

tebrik ederim....
Nagihann
@nagihann
22 Ekim 2010 Cuma 11:21:11
"...Oysa ben hiç insan kaybetmedim...
Sadece zamanı geldiğinde vazgeçmeyi bildim o kadar.."

GÖNÜLDEN KUTLUYORUM....:)
Gelme, @tunaonal
22.10.2010 11:17:23
Nagihann
@nagihann
22 Ekim 2010 Cuma 10:55:08
ALLAH RAHMET ETSİN MEKANI CENNET OLSUN....
Arif damar - beni unut, @ANSIZIN
21.10.2010 23:58:42
Nagihann
@nagihann
21 Ekim 2010 Perşembe 16:23:55
Ben seviyorum esmerim,seviyorum seni delicesine...

çok hoş..

hala gelmedi dimi :))

kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
20 Ekim 2010 Çarşamba 10:22:29

seni sağlam yarınlara taşımak için çabalayan
esmer yanaklarına gül kokulu gülüşler bırakan

seni dakika bir şaşırtmayı seven yürek
arkanda yol almayı kabul eden aşık/ışık


çok beğendim tebrkler..
Seni tanımlayan ben(im), @meselci
20.10.2010 10:12:39
Nagihann
@nagihann
18 Ekim 2010 Pazartesi 00:45:47
Aynen bu şiirin kaderi gibi
Yalnız ben okudum
Ve öyle sevdim seni….




hepsi bu :)

tebrikler...
..., @HakkınSesi
18.10.2010 00:40:18
Nagihann
@nagihann
17 Ekim 2010 Pazar 23:57:16


Hani o ulaşamadığım kadın
Senmişsin aslında
Koşup koşup bi o kadar geride kalan
Yarış oraya değil ki
Dön böyle aşka uyan
Aşka uyan...

’’Eyvallahım var sana sadece..
Ben aşka aşıkmışım..’’



Yaşamasına yaşıyor...

Nagihann
@nagihann
15 Ekim 2010 Cuma 18:58:06


tebriklerr.....
Değer, @Charizmatiq
15.10.2010 18:53:51
Nagihann
@nagihann
15 Ekim 2010 Cuma 18:56:48

tebrikler...
Beni bana unuttursun, @recepyasar
15.10.2010 18:53:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.190
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL