Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
2 Ekim 2010 Cumartesi 12:25:23


Dinler misiN
Seni hatırlıyor muyum,
Aklıma geliyor musun,
Evet desem yalan söylerim,
Hem yalan söylemek yasak burda

kutluyorum...



Dinler misin, @SinanKARAKAŞ
2.10.2010 12:11:56
Nagihann
@nagihann
2 Ekim 2010 Cumartesi 10:01:45
Şimdi ayyuka çıkan şaibeli aşkın
faturasıda kesildi
İrsaliyesi ile beraber yolluyorum
Çıkma artık kapılara
kapat pencerelerini üşümeyesin
saclarını rüzgara verme dağınık olmasın
Kurumasın dudakların susuzluktan
Birbaşka dünyayı yaşıyor olmalıs...

Başkasında ara, @Keskin_bıcaK
2.10.2010 09:06:08
Nagihann
@nagihann
1 Ekim 2010 Cuma 12:00:11
gelir gelir çağırın yeter kiii... :))

kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
30 Eylül 2010 Perşembe 16:20:09
Ne güzeldin sen yılları bozuk bir para gibi harcarken

önemli olan ruhun genç ve dingin olması... :)))

kutluyoru gönülden..
Ben sana mecburdum, @ASİDENİZ
30.9.2010 16:06:45
Nagihann
@nagihann
29 Eylül 2010 Çarşamba 12:25:32
karar verin olsun mu olmasın mı yanınız da. :)


sevgiler...
., @selimkenan
29.9.2010 12:23:46
Nagihann
@nagihann
29 Eylül 2010 Çarşamba 10:15:41

Kalın bir tabaka hasret birikmiş damarda senden,
Tetkikler ortaya koydu olan biteni, bir bir önüme serdi.
Bu kalp bu yükü çekemezmiş, ölmek istemiyorsam erken;
Doktor, seni azaltmamı söyledi, unutma hapı verdi!

Dedim, onu unutmak ha? İşte be...

Tanı, @Abdurrahman Günay
29.9.2010 10:12:42
Nagihann
@nagihann
29 Eylül 2010 Çarşamba 09:55:42
Susuyorsam,sana sesim-soluğum çıkmıyorsa,sessizliğe büründüysem,
Olamadığımız ’BİZ’e yas tutuyorsam,içimdeki seni yitirdiğimden değil,
Fazla fedakar oluşumdan,fazla sevgimdendir.


gönülden kutluyorum..
Nagihann
@nagihann
29 Eylül 2010 Çarşamba 09:48:53

» Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. Beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki...

Sen gideli, @kardelenmiş
29.9.2010 01:17:46
Nagihann
@nagihann
29 Eylül 2010 Çarşamba 09:42:18
Ve belki o çok sevdiğim,
Egeli kızı,
Ve o çok sevdiği deniz kenarında
Bir sevdiğiyle el eleyken
En ferahlatıcı rüzgarı parmak boğumları yana yana
Yüzlerine vuracak…
İşte ben o zaman derim ki
Son defa ağlayayım
Ve ardından kör olayım
Se...

Yankı, @MeLeKTaVuS
28.7.2010 09:14:19
Nagihann
@nagihann
27 Eylül 2010 Pazartesi 11:10:53


harika :))

gönülden tebrik ederim...
Nagihann
@nagihann
27 Eylül 2010 Pazartesi 09:43:23


ne kadar güzel ....
Nagihann
@nagihann
27 Eylül 2010 Pazartesi 09:08:14
sevdaya dair öleceksem
bari adam gibi bir sebebim olsun...!



mesela;
sen bir silah ol(san)
ben gözlerinden hedefe süzülen bir kurşun
senden uzaklaşıyor olmak dışında
nereye değmişim
nereyi vurmuşum hiç umurumda olmaz
ya da son kez de...

Nagihann
@nagihann
25 Eylül 2010 Cumartesi 17:09:46


ALDATAN ALDANIRMIŞ HER ZAMAN...

:)))
Çelişki, @dağ gülü
25.9.2010 17:00:18
Nagihann
@nagihann
25 Eylül 2010 Cumartesi 01:42:49

saygı duyar beyeniriz bizdee :))
Nagihann
@nagihann
24 Eylül 2010 Cuma 16:37:12


akıllı biriymiş ....

onu bırakıcağınızı anlamış :))

kutluyorum hem de çok....
Biliyor musun?, @HÜZN-GÂH
24.9.2010 16:34:43
Nagihann
@nagihann
22 Eylül 2010 Çarşamba 14:44:21


bende kutluyorum ... geçte olsa :)))
Nagihann
@nagihann
22 Eylül 2010 Çarşamba 14:29:19


Kim bilir nerededir şimdi

Güzel bir kızın peşinde mi

Ne diye bekliyorsun ki sanki

Bal gibi biliyorsun gelmeyeceğini...


sağlık olsun :))
Nagihann
@nagihann
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:58:15




Seveceğim seni ömrümce
Ruhum birleşti seninle...

tebrik ederim....
***seninle***, @bir sarı gül
22.9.2010 13:49:09
Nagihann
@nagihann
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:40:32


Her gün biraz daha az sen oluyorum......

tebriklerr...
Değişiyorum..., @turkeraydin
22.9.2010 12:26:18
Nagihann
@nagihann
21 Eylül 2010 Salı 12:17:45


teşkler.....

gönlünüze sağlık....

inatlık mı imkansızlık mı ...:))

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.126
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL