Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 13:12:54
gelir inşallah...

tatilde olmalı ....
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 13:10:25
Ama etrafında dönen.
Engin denizlerde
Hırçın dalgan olurum.
Gider gelirim durmadan
Huysuz ama delice aşık.
Yıldızlarla dertleşir
Güneşe gülümserim
Seni özlediğimde…


seviyorsam ben de böyle davranırım :))

tebriklr....
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 13:07:56

Beni bana anlat sevgilim
Anlat ki kimim? Bileyim.
Senin gönül gözünle
Kendimi göreyim.
Kıymetli miyim? Saklanan
Sevgili miyim? Kucaklanan
Anne miyim? Sayılan.
Söyle sence neyim?
Yoksa bunları bilmemeli miyim?
Hadi anlat dinliyorum
Geç kal...

Anlat..., @GÜLÜMSE İZMİR
25.3.2011 13:34:14
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 13:05:09


Engel tanımaz benim aşkım
Dağlara taşlara adını yazarım.
Gökteki buluta yerdeki çiçeğe
Uçan kelebeğe sevgiyle bakarım.
Seni hatırlatır bahçedeki güller
Aşkın nağmesini şarkılar söyler.
Bayramdır bana sevdalı bakışın
Gülümsetir aşkla yazdığ...

Aşkım, @GÜLÜMSE İZMİR
18.4.2011 08:56:29
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 12:47:47

Hepimiz Ademdeniz var mı ötesi?
İnsan insana muhtaçtır, yalan desin birisi,
Kimsenin kalmaz, ne derdi ne tasası,
Arkadaşla dost olup, kardeşle barışalım.

Huzuru boğdu kin ve haset,
Gel gayri gerisini sen hesap et,
Vakti geldi düşmanlığa dur...

Dost olup barışalım, @tarkan
20.4.2011 12:46:23
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 12:46:00
artık seni anımsamıyorum...

bende diyen var mı :))


güzel ....
Anımsama, @Banu Kalyoncu
20.4.2011 12:42:32
Nagihann
@nagihann
20 Nisan 2011 Çarşamba 12:31:42
Gel bedenini saralım, al bayrağa gönül senin


ne büyük mutluluk...
tebrikler....
Gönül senin, @mihri
20.4.2011 12:23:54
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 19:05:23

Yalvarırım yapma
Uzak tut tutkulu yanlarını benden.
Örseleme düşünden azat ettiğim fikrimi
Adının zikrine düşürme dilimi.
Hatırla …
Nasıl bir tercihe kurban ettin bizi


tebrik ederim....
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 14:09:28

bakışlarımda
can oldun
canan oldun
yüreğimde doğurdum
hayalimde yaşattım
düşlerimde
güzelleştirdim
seni
tebrikler....
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 14:05:29


ben de kutluyorum harikaydı....
esmerli şiirlere bayılıyorum....:))


Esmer güzel...., @Müzeyyen kotan
18.4.2011 00:31:14
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 13:55:33

Farkındayım kara gözlüm
Bütün olmazlar
Olanaksızlıklar ve imkânsızlıklar bir arada
Küçücük bir arzu bu
Hasret yıkıntısı yüreğimde
Kırk yılda bir olsa da
Biliyorum
Sen umutsuz vakamsın
İmkânsızımsın
Ama n’olur söyle
Mum yanarken erim...

Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 13:03:40

Seni yazıyorum her zaman olduğu gibi,
Gecenin bir vaktinde.
Düşünmekten kendimi alamadığım bir gecede,
Elimdeki kadehte yudumluyorum seni ...

yazın okuyalım bizde zevkle beğeniyle....
esmer yar ne şanslı...:))
Sen olduğun sürece, @monoroza73
12.4.2011 00:16:27
Nagihann
@nagihann
19 Nisan 2011 Salı 11:28:59
Sevmek sevilmek sana göre değil.
Sen yeni sevgilerinle gününü gün et.


Yalan sevgilerinle girme kimsenin kalbine
Kor ateşe salma kimsenin saf temiz duygularını
Sanma ki bu hayatın hep mutlulukla kalacak
Bu devran bir gün benden yana dönecek
...

Nagihann
@nagihann
18 Nisan 2011 Pazartesi 18:53:40
elde iki kız bir oğlan bir de papaz...
çok yaşayın :))

çok beğendim sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
18 Nisan 2011 Pazartesi 14:27:24


muhteşemmm...
gözümdeki yaşlarla alkışlıyorum....
gönülden tebrik ederim...



Nagihann
@nagihann
15 Nisan 2011 Cuma 13:30:36
gel sil göz yaşımı, birdaha yüzünü görüp
alıp gideyim başını
inan gülüm ben hepsende vardım
sanki bir uçurum kenarındayım...


geliiiirr bence o gidiş tatil amaçlı akraba ziyaretidir üzülmeyin :))


tebriklerimle...
Ben sende vardım, @ilocan
15.4.2011 12:10:16
Nagihann
@nagihann
15 Nisan 2011 Cuma 13:22:24
Ulaşamadım, ulaşamadım, ben sana!
Kendini sultan sandın, yanıldın, yanıldın!
Yaktın yüreğimi insafsız seni, zalim
Seni kibirli, egoist, acımasız!
Oysa ben yanılmışım, zavallı yüreğim
Yılları aylara, ayları günlere
Günleri saatlere, böldü bu yü...

Nagihann
@nagihann
15 Nisan 2011 Cuma 02:35:03
Şimdi erkek gibi ağlıyor şiirler !
Yazıp da sildiğim şiirlerle uyurum geceleri...
Bilirim her şiir dilime bin sus getirecek.
Heba etmeyeceğim vebalı cümlelerimi(!)
Tek avuntum; susmak iyi gelecek..

belki biraz da ortalıkta fazla dolaşmama...

Susmak iyi gelecek, @Selim Akgün
15.4.2011 02:09:10
Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2011 Perşembe 12:03:41


rezil olmamış bir aşk...

tebriklerimle..
Biz ikimiz, @ghost rose
13.4.2011 14:24:28
Nagihann
@nagihann
14 Nisan 2011 Perşembe 11:48:20


bir de alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste yazsaydınız ....
tebrik ederim...
çok beğendim :))
Rezil oldun, @ghost rose
14.4.2011 11:43:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.091
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL