Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
11 Haziran 2011 Cumartesi 15:11:38
Bir zamanlar aşıktık sen bana bende sana............



şimdi cennetlik mi oldunuz. :)

yolu açık olsun....
tebrikler...
Nagihann
@nagihann
8 Haziran 2011 Çarşamba 17:43:22
şiir güzel
torun her halde daha da güzel...:)

şiire çok yakışmış anneli babalı büyüsün....
Nagihann
@nagihann
8 Haziran 2011 Çarşamba 17:22:01
Susuşlarım tekil hep,
Tek başıma susuyorum.
Ve öznesi Sen.
Hayatımın arda kalan sayfalarında altı çizili
Önemli satırlarımsın..

Ne göz göze bakabiliyoruz artık,
Ne de gözlerimizde şiir var..
Kapıları sürekli açılıp kapanan bir
Sensizliğim v...

Elif/sizim.., @Kıpkırmızı
8.6.2011 17:15:23
Nagihann
@nagihann
8 Haziran 2011 Çarşamba 16:30:04
Bir gülssen sevgilim o yeter bana
ben onla yetinir umut beslerim
ölüm olsa bile hiç tasalanma
sen diye haykırır bu son nefesim

harika....
Senin sayende, @ÖZER AHMET
2.6.2011 08:12:48
Nagihann
@nagihann
7 Haziran 2011 Salı 23:24:26
Sevdiceğim, desemde inanma..
Ben hiç sevmedim ki..
Yazmak için sevdim gibi yaptım, birazda ruhumu doyurmak için sevgiye..
Ben kimseyi sevmedim ki ben sevmeyi sevdim..
Hep ona akıttım gözyaşlarımı..
O da anladı benim onu sevmediğimi terkedip gitt...

Nagihann
@nagihann
4 Haziran 2011 Cumartesi 02:56:58
başın göğe erer mi
ne dersin şimdi..?

erer tabi ...)


sevgiyle kalın..
Nagihann
@nagihann
4 Haziran 2011 Cumartesi 00:26:55
kara gözlü kız yazdırmış gene içinizde ki yangınları :)
çok beğendim kutluyorum....
Nagihann
@nagihann
3 Haziran 2011 Cuma 21:41:43
çünkü sustukça,

daha az seviyorum seni...


olsun baklım aşkı yok edin...

beğendim hem de çok :))
Sustukça, @ratrak
3.6.2011 21:30:48
Nagihann
@nagihann
1 Haziran 2011 Çarşamba 23:35:04
Denizler dolusu sevgi diliyorum sana
Gökyüzünde sana bakan ışıl ışıl gözler diliyorum


sevgiyle kalın...
Nagihann
@nagihann
1 Haziran 2011 Çarşamba 23:30:51
Şunu da sakın unutma
Bu yürek attığı sürece hep seni sevdi ve seni sevmeye devam edecek..!

tebrik ederim........
Nagihann
@nagihann
29 Mayıs 2011 Pazar 21:05:59

gözde ki favori rengimdir kahverengi :))

kutluyorum ....
Nagihann
@nagihann
29 Mayıs 2011 Pazar 01:33:53
Alnımın yazısı, sen olmalısın
Gözlerim sonsuza, senle kapansın
Sanki buralarda, başucumdasın
Kara gözün olsun, canım can katan

olsun bence de :)


sevgyle kln...
Kara gözlerin, @siyahgecem
29.5.2011 01:30:51
Nagihann
@nagihann
28 Mayıs 2011 Cumartesi 22:33:05
Ey..! siyah gözlü kadın...

Dalgalanır rüzgarla uzun siyah saçların ..

hilal gibi kaşların..

Saplandı yüreğime manalı bakışların

Ey...! siyah gözlü kadın.....

O bakışlar ardında ne ? manalar gizlidir..

Duygulu kadınların hepsi siyah...

Nagihann
@nagihann
28 Mayıs 2011 Cumartesi 22:31:02
sabah sıfır beşte kalksak baksak güneşin doğuşuna.,
sabahın soğunda çıvıl çıvıl kuşlar ötse
sahile çıkıp seyretsek balıkcınları nasıl mutlu sevinçle uçuyor,
takılsak kanatlarına götürseler bizi uzaklara,
ah uzaklarda manzaranın olduğu bir yere gö...

Nagihann
@nagihann
28 Mayıs 2011 Cumartesi 22:20:31
gitme demenin faydası yok
üzgünüm
gittim bile

gitmiş ve bitmiş....

tebrikler...
Üzgünüm, @tennure
28.5.2011 22:15:57
Nagihann
@nagihann
27 Mayıs 2011 Cuma 22:01:09


şiir çok güzel hüzün dolu ....
ama dinlemek oldukça keyifli hatta çok ta güldürdü... sankii tanıdık bir ses bir nefes... :)
Aglatmak zorundamisin, @azaptar
27.5.2011 16:33:32
Nagihann
@nagihann
26 Mayıs 2011 Perşembe 15:01:22
başka sözüm yok.
............
Bir geli versen , bakı versen bana
Özlemlerime ilaç olsan
Sonra ,sonrası yok ,
Sen yine hayal olacaksın bana.*

hayallerim aşkım ve sen..
Nagihann
@nagihann
26 Mayıs 2011 Perşembe 14:39:51


ben dee ....:)
Cehennem melekleri, @Umut Arın
26.5.2011 14:38:42
Nagihann
@nagihann
26 Mayıs 2011 Perşembe 14:36:47
Yalan olsada SEVMİYORUM de.
En büyük dostun olayım.
Aradığında kendini bulacagın,
Canından daha çok,
Canın olayım...!


tebrik ederim...
Sevmiyorum de, @Enver Özel
26.5.2011 09:59:15
Nagihann
@nagihann
17 Mayıs 2011 Salı 13:59:12


Nagihann tarafından 5/18/2011 1:39:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seni çok seviyorum, @Hasan Dag
17.5.2011 13:51:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.073
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL