Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2011 Pazar 21:19:39

Bir daha inanmam ben asla sana
Dönüpte bakamam hiç senden yana.......


tebrik ederim...
Var mı sanırsın, @şiiristan
15.5.2011 21:16:06
Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2011 Pazar 20:59:06


şiirlerinizi zevkle okuyorum tebrik edrim..

Nagihann tarafından 5/15/2011 9:22:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Papucun dama, @Bayram.Yücel
15.5.2011 20:50:18
Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2011 Pazar 20:40:20
elinize gönlünüze sağlık..tebrk ederim :))


Nagihann tarafından 5/15/2011 9:17:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2011 Pazar 19:45:14
Adı üzerinde hasta ruhlar.

bunları tedavi etmeli bence:))
bizden uzak olsunlar...
Hasta ruhlar, @HAYATTT
15.5.2011 19:43:09
Nagihann
@nagihann
15 Mayıs 2011 Pazar 16:35:18


çok karışık..


duygular birbirine karışmış gibi :)

ama okumaya değer di tebrik edrm..
Ben, @islamtürk
15.5.2011 16:29:03
Nagihann
@nagihann
14 Mayıs 2011 Cumartesi 22:55:24


bir mucize olsa yanında bulsam kendimi
baksam içine gözlerinin
haykırabilsem sana olan özlemimi
gözümü karartıp sevdiğimi söyleyebilsem


bence söyleyin bi an önce yoksa nerden bilsin garibim..:)
Söyleyebilsem..., @se-ts-emr
14.5.2011 15:25:24
Nagihann
@nagihann
14 Mayıs 2011 Cumartesi 22:08:46
´¯).·’´¯)¸.·’´¯).·’´¯)¸.·’´¯)
Anlatsam Derdimi dinlermisin Bilemiyorum.
Sendeki Farklılığı İnan Tarif Edemiyorum..
Kendi Kendime Gülüp Mutlu Şarkılar Söylüyorum.
Seviyorum Sevgilim Seni Seviyorum…

anlatın dinler....

Seni seviyorum, @Bayram.Yücel
14.5.2011 22:05:58
Nagihann
@nagihann
14 Mayıs 2011 Cumartesi 01:39:33
Eğer bir gün dönüp gelirsen bana
Ben olmayacağım bu sığmayan deryalarda.
Kapı kapandı ve bitti herşey.
Sessiz kuytularda ağlayan gözlerim...

tebrik ederim..
Kapı kapandı, @Şebnem Örs
14.5.2011 01:33:46
Nagihann
@nagihann
12 Mayıs 2011 Perşembe 19:16:02
şiirden çok resimde ki dünya güzellerini beğendim .....
Olsun senin,,,, @yok,sul
12.5.2011 00:25:08
Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2011 Çarşamba 22:48:48
çok güzel ...:))

sevginiz karşılık görür inşallah....
tebrik ederim..
Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2011 Çarşamba 18:21:20
Neden anlayamıyoruz birbirimizi
Ne kastim var sana anlarsan eğer
Yaşayalım ne olursun hep sevgimizi
Bir daha deneyelim istersen eğer.

tebriklerr...
Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2011 Çarşamba 12:35:20
Serseri Aşkı Ya da Deli Saçması Sözleri

SİZİ DELİRTMİŞ BU BİR GERÇEK...:))

BEN AKKILLIYIM DİYENLERİ EVİRE ÇEVİRE DÖVECEK KADAR DA AKILLISINIZ....
TEBRİK EDİYORUM AKLINIZI VE GÖNLÜNÜZÜ ...HAYRETTE YİM NASIL SIĞMIŞ TÜM YAZILA...

Nagihann
@nagihann
11 Mayıs 2011 Çarşamba 11:26:23
Babam gibi okşamalısın yüreğimi;
Aşkın,
Özlemin,
Matematik sorusu gibi formülsüz olsun sevmelerin.

Babam gibi okşamalı yüreğimi
Gece uyku güzelliğini bozan rahatsızlığımla.

Sevgin, adam gibi adam olmalı!
Yani Babam gibi olmalı...

tebrik...

Nagihann
@nagihann
10 Mayıs 2011 Salı 01:00:15
rüzgara güven mi olur bir gün orda bir gün başka yrde esr durur :)

güzel di ....
Yasemen çiçegim, @asksairi48
10.5.2011 00:56:39
Nagihann
@nagihann
9 Mayıs 2011 Pazartesi 18:49:26
İstediğin aşkı tadabilirsin ......
aslaaaa.....
dedi sanki duyar gibi oldum.... :))

tebrik ederim....
..., @momentus
9.5.2011 18:39:43
Nagihann
@nagihann
9 Mayıs 2011 Pazartesi 13:40:32


siz o na o başkasına...
ilginç...
Ben sana, sen ona, @uqur_boz
9.5.2011 10:38:44
Nagihann
@nagihann
9 Mayıs 2011 Pazartesi 13:35:45

harika......

istediklerim ne güzel sıralanmış :))
gönülden kutlarım...
......., @Namık DEMİR
9.5.2011 10:19:05
Nagihann
@nagihann
9 Mayıs 2011 Pazartesi 13:27:06
Geldiysem kapılarını aralamak için geldim
Kırk yıl hatrı olurdu içseydim kahvesinden gözlerinin
Kılı kırk yarsa da tüm gelişlerim,


tebrklerr..
Nagihann
@nagihann
5 Mayıs 2011 Perşembe 14:24:53
Çok özledim seni esmer yârim
Çok ağladım sana ciğer parem
Ver elini cennetin hûrisi
Sil gözünü sevgimin perisi


keşke bir de yeminle bitseydi şiiriniz ....

gene de hiç gerek yok belli ne çok sevildiği :))

tebrikler gönül dolusu.....

Esmer yârim, @Alptekin Yazar
5.5.2011 14:18:58
Nagihann
@nagihann
5 Mayıs 2011 Perşembe 13:48:53
ben unutmam sende unutmazsın
yüreğimde bulamadım bir başkasını
senden sonrası olurmu bilmem
ben sana yüreğimi teslim ediyorum

tebriklerr...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.084
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL