Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Nagihann

Nagihann

@nagihann Üye
  • 22 Mayıs 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 10:22:23

ıkırdama cemaat da güler....

bundan hiç şüphem yokk :)


harikaydı epey güldüm teşekkürler...
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 10:17:10
Sana sevmemiştim diyemem çünkü ben seni deliler gibi sevmiştim
Ey zalim; sana bitti artık diyemem
Sadece gözlerinde kaybolup gidiyorum
Hoşçakal Ey Zalim

zalimler de sevilirmiş meğer :)
tebrik edrim.............
Gidiyorum, @BekirErdem
1.7.2011 18:43:00
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 10:14:58

Sen gelemiyorsun bana ama
Ben sana geliyorum aslında
Şimdi gidişim seni üzmeyecek
Çünkü kalbimi sana vermiştim

kalbinizi emanet etmişsiniz , demek ki emin ellerde siz dolaşın eğlenin düşünmeyin başka hiç bir şeyi :))


şii...

Ağla kalbim, @BekirErdem
2.7.2011 10:03:46
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 02:34:23
kin ıkınıyor kim savuruyor seni
bilmiyorum
ah’tın terk ediyor teni teri
ben artık sevmiyorum seni…


bu gece terk edenler gecesi ilan edelim arkadaşlar :))
gönlünüze sağlık mutluluk :))

Tersiz makam, @~ Ş i m o ~
2.7.2011 02:27:08
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 02:31:09
Kalbim atmıyor eskisi gibi. Soğuk.
Donmuş misali kim bilir hangi havada.
Kim bilir eksi kaçlarda.
Gidişindi buna sebep. Elveda.

Gittin. Evet gittin.
Ah sevgili bilsen ne iyi ettin...

bilse daha önce giderdi :))
tebrik ediyorum....
Evet gittin., @tayllan031
2.7.2011 02:25:28
Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 02:11:05
BİN YIL GEÇSE GAM DEĞİL,,,

Hani hiç eskimez din.? zaman senden yanaydı..!!
Kara göründü en son,gözlerin mi amaydı.
Son hamleni de yaptın,o gördüğün rüyaydı,,
Hamle sırası bende,sıram gelmez mi sandın..


Sende yaşayacaksın,beterin beterini. ...

Nagihann
@nagihann
2 Temmuz 2011 Cumartesi 01:59:51
Kaç seven senin yerinde olmak ister
Bir bilsen
Çünkü şairin sevdiği olacaksın sen


bu güzel şiiri okuyup ta kim olmak ister ki behnazın yerinde olmayı ben ce hiç kimse istemez :))
asla ve aslaaa...

sevginizz daim olsun mutl...

Nagihann
@nagihann
30 Haziran 2011 Perşembe 02:43:40
lale en sevdiğim çiçek....
Nagihann
@nagihann
30 Haziran 2011 Perşembe 02:38:35
Varligi uzak olsa da hep yakin olan sevgili!
Iste seni sen gibi seviyorum!
Seni senden baska kim böyle sevebilir ki?
Söylesene!
Kalbimin en derinine nakis gibi isledigim sevgili!
Seni sen gibi sadece ben sevebilirim inan ki!
Benim kalbime islen...

Nagihann
@nagihann
30 Haziran 2011 Perşembe 02:37:10
cenazeni kaldırıyorum bugece.........
Nagihann
@nagihann
28 Haziran 2011 Salı 15:17:23
Bilirim artık tesellisi yok bu işin
biraz üzecek galiba gidişin
Yalanmış seviyorum diyişin
Kendine iyi bak bitanem...



tebrikler....
Nagihann
@nagihann
27 Haziran 2011 Pazartesi 19:21:56
Sonra bir gün,
Ansızın çatlayıverdi kalkanlarımız
Dökülüverdi ortaya sırlarımız
Haykıramadıklarımız
Olmadı bu güzel gözlüm
Hazırlıksızdım,
Senin aynaların arkasına sığınmana

Çok daha üzgünüm şimdi,
Işığınla tohumladım, umut çiçeklerini
Göz...

Ayna ve yürek, @Serap Saylam Şen
27.6.2011 19:06:14
Nagihann
@nagihann
27 Haziran 2011 Pazartesi 02:55:58
Yaşamak varken, tekrar sevmek varken
Kalleşlik moda degilmi, yerine bir başkasını koyacağım


tebrikler..
Nagihann
@nagihann
23 Haziran 2011 Perşembe 16:58:28
Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun.....

tebrikler....
Sayende, @Renksiz Yürekkep
23.6.2011 16:54:23
Nagihann
@nagihann
21 Haziran 2011 Salı 17:43:25
Bir aşktı benimki belki de

değildi belki de .. :))

tebrikler...
Nagihann
@nagihann
21 Haziran 2011 Salı 17:26:59
Bırakma tut ellerimden!
Dünya umurumda değil,
İnanmak istiyorum beni sevdiğine…


tebrik ederimm...
Bir ses ver, @saniye uzun
21.6.2011 16:56:48
Nagihann
@nagihann
21 Haziran 2011 Salı 03:45:41
Kızılgülüm ayrılığımı Eda edecek, rekat rekat göz yaşımı kıldıracaktın gözlerimin yeşiline,
kal demeye hakkım varmıydı bilinmez ama deseydim yine boynu bükükmü bırakacaktın,
Yada başka bi yürekte bulmayamı çalışacaktın kalbimin sen atışlarını,
Gel...

Nagihann
@nagihann
19 Haziran 2011 Pazar 04:04:11
Gerçek şu ki ;
benim bildiğim bütün
Sözcükler sana aitti
Dua olarak öğrendiğim tek şey aşk’tı
Ben bunu şiir yaptım , yüreğime yazdım , içinde sen olduğun için önünde secdeye durdum aynı anda avuçlarımı açıp
Rabbim affet senin yarattığına t...

Tarih öncesi aşkları, @Hkn's
19.6.2011 03:08:22
Nagihann
@nagihann
13 Haziran 2011 Pazartesi 13:56:52


ne güzel şey böylesine sevilmek.....
Cam ol bat tenime, @gürhan
21.1.2011 22:02:31
Nagihann
@nagihann
11 Haziran 2011 Cumartesi 15:42:37
Sana en güzel şeyleri, süsleyerek sunmak isterdim.
Dağlardan kardelenleri, bulutlardan yağmurları..?
Gecelerden binbir gece rüyalarını,
Ve,hatta ömrümden ömür sunmak isterdim .ne çare GÜLÜM


tebrik ederim...
Ne çare gülüm, @YAGIZ
5.4.2011 06:14:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
37.072
Şiir Okunma
0
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL