(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADINLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADINLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben öncelikler yapmış olduğunuz eleştiri ve yorum için çok teşşekkür ederim. Ben şiirimde kadınları kötülemek değil aslında seven erkeklerin hür olmadıklarını kadınlarını sevdiklerini kadınların bunu takdir etmeleri gerektiğini anlatmak istedim. Herşey sevmek ve sevilmek adına Sayğılarımla yazmış olduğunuz şiirde çok güzel.
Kadınlar Bu adamlar neden böyle dersiniz Bunlar sizi severler bilebilseniz Kul köle olur sizde sevebilseniz Yazık ki hür değiller bunu bilesiniz
Hür değiller ;bu kadar serbestler Hür olsalar ne yapacaklardı hocam merak ettim. Hem bu tutsaklıkları kime ve nereye..)) Kaleminize sağlık efendim Saygılarımla,
şaiirim şiiri açalım biraz:)) kadınlaramı tutsaktırlar? yaradılış olarak eşlerine bağlıdır kadınlar bi erkekse kadını kendisine köle olsun istemez ama olunçada onu sever. tebrikler güzeldi :))
Sayın şair cevap verdiğiniz için teşekkür ederim,ben kendi adıma sorumluluklarımı bilen bir eş olarak hala hür olmadığımı düşünüyorum ,ya bizim nesil böyle yada ben böylesine çattım ama memnun değilim dersem haksızlık etmiş olurum,çünki değer yargılarımızın yok oluşu beni çok üzüyor,sınırı iyi koymak lazım neyse bu konu çok uzar teşekkür ederim saygılyla.
Hür olmamak, toplum ve toplum içindeki kurallar, yasaklarsa eğer; kusura bakmayın sn. şairimiz bu konuda erkeklere çok daha fazla haklar, tavizler verilmiş, sunulmuş:)) Siz hür değilseniz eğer; kadınlar hiçden değil.. O kadar çok örnek verebilirim ki.. İşte buyrun mesela: Siz (erkekler) bir anda boğuldunuz, iyi hissetmediniz kendinizi gecenin bir vakti kapıyı çarpıp çıkabilir misiniz? Çıkarsınız:)) Peki ya bir kadın yapabilir mi bunu? Hesapsız sorgusuz demeden dese bile çıkabilir mi? Çıksa bile o saatte nasıl karşılanır? Ne düşünür o yoldan geçenler? Tavrı size olduğu gibi midir? Bir kadın.. Okumamış/okutulmamış.. Neden? Ne gerek, evlenir gider, ne lazım kadının okumasına denmiş.. Söz hakkı var mı? Tanınmış mı? Gün gelmiş hiç görmediği bir yüzle, insanla evleneceksin denmiş.. Koyabilmiş mi karşı? Büyüklerine, örf adet denilene hatta belkide aydınız, ilerleniyor denilirken halen var olan o töre denilene:)) Kim düşünmüş o yüreği? Sever mi/sevmez mi? Önemli mi? Karar verilmiş bir kez:)) En basiti bunlar sn. şairimiz.. Öylesi çoğalır ki bu örnekler.. Saygı ve sevgilerimle...
Eleştriniz için şiirime okuduğunuz için teşekkür ederim. Analtmak istediğim nefsinin kurbanu erkeklere değil kadınlarada herkesin bir sorumluluğu olduğuna işarettir.
Bu adamlar neden böyle dersiniz Bunlar sizi severler bilebilseniz Kul köle olur sizde sevebilseniz Yazık ki hür değiller bunu bilesiniz Nefis dörtlüğünüz kutladım selamla dost şair.
Kim hür değil erkeklermi ? kim demiş bizden daha özgür ve hürsünüz biz kadın olarak kabul ettik bunu eşit olmadığımızıda biliyoruz ,hürsünüz hemde sonuna kadar.
şiirimi değer verip okuyup eleştridiğiniş için teşekkür ederim. Hürlük başına buyrukluk değil sorumluğunun bilince olmaktır bence onu anlatmak sitedim.
KADINLARI BİRDE BEN ŞİİRİMLE ANLATMAK İSTİYORUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
BEN BİR KADINIM
ERKEĞİNİ ÇOK SEVEN.
BEN BİR KADINIM
EVİNİ GÜLLERLE SÜSLEYEN.
BEN BİR KADINIM
ÇOCUK DOĞURAN
BEN BİR KADINIM
EŞİNE ŞEVKAT VEREN.
BEN BİR KADINIM
YUVASINI ÇOK SEVEN.
BEN BİR KADINIM
DÜNYAYI GÜZELLEŞTİREN.
BEN BİR KADINIM
ŞAİRLERE İLHAM VEREN.
BEN BİR KADINIM
RESSAMLARA RENK VEREN.
BEN BİR KADINIM
BEBEĞİNİ EMZİREN.
BEN BİR KADINIM
EŞİNE DESTEK VEREN.
BEN BİR KADINIM
YUVASINA NEŞE KATAN
BEN BİR KADINIM
RÜYALARI RENKLİ YAPAN.
GÜLHAN KESKİN
20-NİSAN-2010-SAL
SAAT=09.25'DE YAZDIM.
sevdapınarı tarafından 4/20/2010 9:28:44 AM zamanında düzenlenmiştir.