Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 00:27:59
Değerlerin bilinmesini dilerim.Ana hakkı çok herkesin üzerinde.
Toplum için gerekli mesajlar var şiirde, böylesi örnekler olduğunu gösteren.
tebrik ediyorum,selam ve muhabbetle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 00:24:30
Alışmak zor ama kader deyip sineye çekiyoruz.
Bir nebze yüreğimizi ferahlatıyoruz.
Yüreğine sağlık,tebrik ediyorum,sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 23:41:10
Mükemmel bir etkisi var eserin.
İlk okuduğumda da çok etkilemişti, derinliği olan bir çalışmaydı.
Dinlemek ayrıca bir güzellik.
Radyo çekimini eklemedin galiba.
Kutlarım,emeklerine sağlık.
Selam ile...
Doğmadan evvel, @ çetin kabak
26.5.2010 15:15:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 02:08:39
Kelimeler kifayetsiz kalıyor değil mi bu yangınları ifade için.
Güzel dile getirilmiş, duygulandırdı oldukça.
Tebrik ediyorum değerli kardeşimizi,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:59:41
Türkü sözleri gibi akıcı ve güzel olmuş.
Kutlarım kalem dostunu,selam ile...
Sorsan, @Asker Omur
23.5.2010 20:02:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:39:51
Kutlarım anlamlı şiiri, emeklerinize sağlık.
Selam ile...
Türk milleti, @METEHAN23
22.5.2010 11:14:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:31:35
Bülbülü altın kafese koymuşlar, ille vatanım demiş, sevenin olmadığı yer karanlık.
Tebrik ederim,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:19:28
Emekli ve özenli eseri kutlarım.
Muzaffer beyden dinlemek ise apayrı bir lezzet.
Emek verenlere tekrar tebrikler.
Selam ile...
Züleyha ıv, @mimarefe
25.5.2010 00:00:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 22:56:11
Ne güzel ilk ve son olabilmek.
Sanırım herkesin düşüdür bu.
Çok hoştu,selam ile...
Yeşilim, @necirvan-1
23.5.2010 20:37:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 22:05:05
Kutlarım Sadık bey,burada da okuamktan memnun oldum,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 21:49:27
Asla şüphem yoktur, dostluktan yana
Dikiş tutmaz yara, vermeyin bana
Bilesin ki nazım, geçiyor sana
Kulak ver sesime, duy beni nazo
**
Ne güzel sesleniş böyle, harikaydı.
Tebrik ediyorum,selam ile...
Nazo, @zaralıeren
25.5.2010 00:01:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 20:07:19
Çok hoş bir etkisi olan şiirdi.
Okumaktan ve dinlemekten zevk aldım.
Emek verenleri kutlarım,selam ile...
Ölü umut, @HATAYLI
21.5.2010 01:28:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:58:07
Yüreğini,varlığını sevdiğine sunmuş bir sevdalı.
Çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Selam ile...
...içimde aşkım ol!, @AZAP
25.5.2010 12:15:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:55:46
Derinden vurdun yine.
Kutlarım bu şair doğmuş,doğuştan hisli yüreği.
Emeklerine sağlık,sevgilerimle...
Yamalı sevdaymışsın, @hasret
22.5.2010 01:28:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:44:38
Şarkı gibiydi,mesajlarda çok yerinde ve güzel.
Tebrik ederim,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:42:56
Tekrar okumak zevkti.
Çok eksiklerimiz var toplum olarak.
Umarım zamanla ilim hurafelerden temizlenir.
Tebrik ediyorum,
selam ve sevgilerimle...
Dolu yarası, @GulBeyaz
24.5.2010 23:19:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:39:39
Kutlarım değerli dost şairi.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 19:34:02
Şiirini hazzına vardıran harika bir çalışma.
Kutlarım emeklerinizi,
selamlarımla...
Ah etti, @İhsan TURHAN
25.5.2010 14:26:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 18:50:09
Şiir güzel, yanında dostça katkılarla daha da güzelleşmiş.
Yüreğinden katkı yollayan herkese ve şiirdeki güzelliğe tebrikler.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mayıs 2010 Salı 18:18:50
Gerçekten seslendirme şiire ruh katmış, daha bir anlam ve güzellik katmış.
Sitede şairler arasında mı yorumcu dostunuz?
Kutlarım emek verenleri, güzeldi.
Selam ve saygımla...
Gri aşk, @a_bugra
21.5.2010 00:00:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.933
Şiir Okunma
1.002.145
Yazı Okunma
104.983
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL