Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 13:08:32
Ah aşk...
Mutlak ve mutlak ancak tadıldığında bilinen, gayrısına anlamsız gelen aşk.
Nelere kadir hele bir şair kaleme misafir olunca sözcükler.
Çok hoştu,tebrik ediyorum.
Selam ve sevgimle...
Mahşer anı, @Şükran AY
28.5.2010 10:57:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 12:24:20
Ne kadar hoş olmuş.
Öfke dolu olsa da bir nebze rahatlamak adına iyidir.
Tebriklerimle.
Selam ve sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 12:21:55
Bilmez mevkiyi makamı,
Bilmez anlamaz rakamı,
Gerçek mi yoksa şakamı,
Vay bu gönül aptal gönül,
**
Kutlarım içeriği dolu dolu şiirinizi.
Selam ile...
Vay bu gönül, @YUSUFYÜZLÜM
28.5.2010 09:41:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 12:20:09
Yazı rengi karışmış,taramadan okunmuyır,bilginize.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 02:12:25
Tebrik ederim yüreği yaralı dost kalemi.
Selam ile.
Gülmedim, @Tülay Aslan
28.5.2010 01:49:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 01:18:48
Mükemmel yazılmış demek zaten anlamsız.
Eser ortada.
Hissettirdiklerini tarife kalkmak çok zor işte.
Diyecek söz bulamadım.
Selam ile...
Gül kokulu, @sükut-ve-çığlık
17.3.2010 00:07:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 01:13:51
Kan,nefret, kin,iktidar kavgasında eritildiler.
Söz yetmez anlatmaya, sessiz bir çığlık atıp geçmek yeter.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 01:03:22
Tebrik ve takdirlerim değerli dostlara gelsin, selam ve sevgilerle...
Emek verilmiş ve buna değmiş, dinlemesi de çok güzeldi.
Kavuşamadım, @AHMET ACAR
28.5.2010 00:01:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 00:51:27
Hüzünleniyor insan.
Ama sanatçı ruhlu olupta bu sancıyı çekmeyen yok gibi.
Kutlarım şiirinizi,selam ile...
Katilimsin, @ismail hakkı bagdat
27.5.2010 17:13:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 02:29:58
Kutlarım değerli usta kalemi.
Çok güzeldi,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 02:20:15
Öncelikle geçmiş olsun değerli dost.
Harikasınız,selam ile...
Mustafa, @oktayzerrin
26.5.2010 00:43:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 01:29:11
Tebrik ediyorum anlamlı mesajlarla dolu şiirinizi.
Selam ve muhabbetle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 00:27:59
Değerlerin bilinmesini dilerim.Ana hakkı çok herkesin üzerinde.
Toplum için gerekli mesajlar var şiirde, böylesi örnekler olduğunu gösteren.
tebrik ediyorum,selam ve muhabbetle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mayıs 2010 Perşembe 00:24:30
Alışmak zor ama kader deyip sineye çekiyoruz.
Bir nebze yüreğimizi ferahlatıyoruz.
Yüreğine sağlık,tebrik ediyorum,sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 23:41:10
Mükemmel bir etkisi var eserin.
İlk okuduğumda da çok etkilemişti, derinliği olan bir çalışmaydı.
Dinlemek ayrıca bir güzellik.
Radyo çekimini eklemedin galiba.
Kutlarım,emeklerine sağlık.
Selam ile...
Doğmadan evvel, @ çetin kabak
26.5.2010 15:15:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 02:08:39
Kelimeler kifayetsiz kalıyor değil mi bu yangınları ifade için.
Güzel dile getirilmiş, duygulandırdı oldukça.
Tebrik ediyorum değerli kardeşimizi,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:59:41
Türkü sözleri gibi akıcı ve güzel olmuş.
Kutlarım kalem dostunu,selam ile...
Sorsan, @Asker Omur
23.5.2010 20:02:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:39:51
Kutlarım anlamlı şiiri, emeklerinize sağlık.
Selam ile...
Türk milleti, @METEHAN23
22.5.2010 11:14:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:31:35
Bülbülü altın kafese koymuşlar, ille vatanım demiş, sevenin olmadığı yer karanlık.
Tebrik ederim,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mayıs 2010 Çarşamba 01:19:28
Emekli ve özenli eseri kutlarım.
Muzaffer beyden dinlemek ise apayrı bir lezzet.
Emek verenlere tekrar tebrikler.
Selam ile...
Züleyha ıv, @mimarefe
25.5.2010 00:00:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.888
Şiir Okunma
1.002.000
Yazı Okunma
104.965
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL