Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:45:49
Şimdi gelde arama bir müzik.
Bu şiir şöyle bir sanat müziği makamında söylense zevkle dinlenilmez mi?
Çok hoş bir etkisi var, tebrik ediyorum.
Selam ile...
Dur diyemedim, @nilkurt
28.5.2010 16:06:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:32:15
Emeğiniz değer görsün.
Kutlarım,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:30:54
Bir üstad keşfediyorum, ya da çok geç kalmışım.
Emeğinize sağlık, diğerlerinden de bakacağım,
tebrik ve takdirlerimle.
Selamlar...
Meleğe gazel, @murattegin
30.5.2010 03:06:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:29:10
Mümkünse sayfamda daha çok göreyim sizi ve bu eserlerden mahrum kalmayayım.
Dönüş yaparken ancak keşfedebiliyor insan.
Daha fazla okuyabilmek isterim.
Laf olsun diye değil, gerçekten değer verdiğim ve emek verilmiş eserleri görünce haz aldığım içi...

Şarkı, @murattegin
28.5.2010 15:01:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:20:49
Birde faceden paylaşayım dedim.
Tayfun dost bilir, onu dinlemek ruhuma iyi geliyor.
Hele de böyle güzel bir şiirde.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:15:05
Bu şiirinizde daha bir güfte ağırlıklı tat buldum.
Çok hoştu, tebrik ediyorum.
Selam ile...
Dileklerim, @iyimser
27.5.2010 18:32:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mayıs 2010 Pazartesi 00:09:53
Ömür biter şiir bitmez gibi.
Kutlarım hoş şiirinizi,selam ile...
Ödev, @ali ulubay
30.5.2010 00:08:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 23:56:16
Arif olan anlasın. Annemden yararlandığım kadar hiç bir üniversiteden yararlanamadım.
Bu görgü başka bir şey.
Tevazu, insana saygı,misafire hürmet,hizmet gibi değerler sayelerinde yaşıyor.
Ne güzel insanın tevazu ile kendisine böyle şiir yazabilm...

Ben cahilem - 1, @mehmet ali unsal
30.5.2010 00:05:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 23:24:08
Paylaşmak güzeldir. Hele vakti böyle Edebiyat alanında geçirmek en güzeli.
İyi bir tercih,güzel bir başlangıç.
Başarılar dilerim.
Selam ile...
Ve sonunda dedim ki, @İhsan Zakir
28.5.2010 13:04:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 23:21:40
Burada da paylaşmak zevkti.
Ayrıca belgesel değerinde buluyorum çalışmalarınız.
Tebrik ve takdirlerimle...
Selamlar....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:47:19
Anlam ve anlatım güzel olduğu gibi, şarkı gibi bir havası da vardı.
Tebriklerimle,selamlar...
Hangi il'de kimbilir, @kulhilmi
29.5.2010 00:10:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:35:52
Aslında bizde de kusurlar var. Böyle bir eserden etkilenmişiz, sayfaya katkı yapmaya çalışmışız.
Ruhumuzu şiirde bulmuşuz, Anadolu aşkımız coşmuş.
Fakat ne hazin ki daha sonra dönüp tekrar bakmamışız esere.
Gerçekten çok sevindim, azade bey haber ...

Anadolu ana`dolu ya, @Gezgin_Sair_
29.5.2010 00:23:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:17:47
nasıl desem
yarı gecede düşüme düşer
düşü düşüncemi dürter
__________düşü uykumu böler
sonra uyu uyuyabilirsen
oysa gözüm uykuda
****************************
Bu fikri başımdan atabilmirem
Fikrimden geceler yatabilmirem.............Çok etkiley...

Gönlüne bereket, @Salih Erdem
27.5.2010 06:40:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:13:42
Selam can, face paylaşımı aradım ama tercihlerinde yok galiba.
Tekrar okumak,dinlemek zevkti.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:11:41
Bir hayat sunulmuş şiirde.
Her yönüyle hayatın içinden.
Durak beyi de kutlarım, güzel bütünleşmiş şiirle yorum.
Dostlara selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mayıs 2010 Pazar 22:05:13
Ruhunda, ruhumdan esintiler bulduğum dost.
Severek okuyorum kendimi bulduğum şiirlerini.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Boynum kıldan ince.., @hazan444
28.5.2010 16:49:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mayıs 2010 Cumartesi 22:10:32
Daha öncede tebriklediğim gibi.
Allah gönlünüze göre bir ömür versin.
Sağlık,neşe,başarı dolu uzun birliktelikler dilerim.
Dileklerim tüm ailelere gelsin, selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 14:40:22
Bakın değerli dost,inanın alınmanıza gerek yok, yeminle diyorum bu şiirinizden haberim olmadı.
poh poh ,şöhret Allah sözcükleri şiirimde geçiyor evet ama yeminle diyorum size okumadım ben şiirinizi.
Benzer kelimeler geçebilir şiirlerde, bunda çok ...

İsimsiz, @gri gölge
28.5.2010 14:24:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 14:13:28
Hocam bazı çalışmalarınızı takip edemedim,biraz yoğundum.
İnşallah onlara da döneceğim.
Tebrik ederim.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mayıs 2010 Cuma 14:09:06
Epeydir sayfalarınıza gelemedim, kusura bakmayın.
Tebrik ederim,selam ile...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.887
Şiir Okunma
1.002.000
Yazı Okunma
104.965
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL