Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Mayıs 2012 Salı 23:16:02
En sevindirici talak budur sanırım. Hayırlı olsun.
Candan kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:52:38
Çok çok güzeldi, zevkle okudum. Akıcı ve uyumluydu
Candan kutlarım, sevgilerle
Anadolu kokacağım, @BOZOK KIZI
29.4.2012 11:40:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:48:52
Çok güzeldi, candan kutlarım
selam ile
Bu son resimde, @romanci28
28.4.2012 22:57:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:23:39
Dert çok hangisini yazayım, kadınların reklam ve filmlerde de mal gibi pazarlanmasını mı,
sosyetede olunca adına düzeyli ilişki deyip aslında bedenlerinin kullanılmasını mı, kızların para karşılığında satılmasını mı, beyaz kadın ticaretini mi...
...

Yeter !, @GÜLDESTE
28.4.2012 20:34:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:18:21
Candan kutlarım. Yine uyumlu ve güzeldi.
Selam ile
Sen ağlama, @yok,sul
28.4.2012 16:57:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:14:34
Bir mutluluk yaşanmışsa mutlaka özlenecektir o günler.

Kutlarım emeğinizi yüreğinizi
selam ile
Özleyeceksin..., @Hasan ODABAŞI
28.4.2012 09:33:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:13:08
Bu güzellik hiç bitmese
kutlarım, selam ile
Bahara bakmak, @dost46
28.4.2012 08:01:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:11:14
Duru bir ırmak gibi şiir. Hele finali beni müthiş etkiledi.

Candan kutlarım şiir ve yorumu
selamlar, daim başarılar dilerim
Ağır fotoğraf, @Mustafa Doğan.
28.4.2012 09:37:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 01:05:30
Baktığımızda karşımızdakini değil, kendi kapasitemizi görüyoruz aslında. Ne anlayabildiysek onu görüyoruz.

Çok güzeldi, candan kutlarım, selam ile
Nem kaldı, @maskelimelek
29.4.2012 02:26:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Nisan 2012 Pazartesi 00:52:08
Yağmur gibi gözyaşı, aslında ikisi de bereket, gözyaşı da ferahlığa sebep olsun inşallah.
Kutlarım, sevgilerle
Yağmur..., @GÜLÜMSE İZMİR
29.4.2012 22:10:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:31:01
Sevgiliye dozunda sitemlerle güzel bir şiirdi. Hani güldüğüme, oynadığıma bakma, beni bu hale sen getirdin diyor vefasıza.
Kutlarım emeğinizi yüreğinizi
selam ile
Helal olsun!, @vega4
26.4.2012 00:00:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:24:18
Müziğin sesini de kulaklarımızda hissettirdi şiir. Bu yolculuk nefisti,
teşekkürlerimle, sevgiler
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:21:46
Yine üstadımızdan güzel bir şiirdi.
Maaşallah hazine geniş, hızınıza yetişilmiyor, candan kutlarım, çok güzeldi
selam ile
Sorma, @Hüdaverdi ER (Hüdai)
27.4.2012 20:32:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:19:05
Hiciv şiirlerinde biraz dik başlılık ve kabalık doğal olarak oluyor. Zaten şairimiz bilerek yazdığını adından itibaren belirtiyor.
Emeklerinizi kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:14:53
Sevda yağmurunda ıslanmaya değer.
Çok içtendi ve güzeldi
candan kutlarım, sevgilerle
Yağmurun sesi, @serapertence
27.4.2012 20:36:09
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:12:20
Kutluyorum değerli dost şairimizi, çok güzeldi.
Selam ile
Asla kahretmem, @ilhankoruyucu
27.4.2012 21:46:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 03:10:20
Elinde süngü olana da insan deniyor, çiçek olana da.
Hep çiçek uzatan taraf kaybediyor sanrısına devam etsinler bakalım. Gün mutlaka değişecek.
Çok yürek yakıcıydı, içtendi.
Candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:44:20
İmansız veya münafık, hepsi de doğru. Hayat bu acı tecrübeleri bizzat öğretiyor.
Candan kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:33:26
Geçmiş-gün ve gelecek, kısaca özetlemişsiniz hayatımızı.
Kısa ya da uzun, önemli olan verimli tamamlayabilmek ömrü.
Allah gönlünüze göre nice mutlu seneler nasip etsin
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:31:17
Kişinin henüz yiyecek lokma sayısı dolmamışsa ölümü gerçekleştirebilecek hiçbir kuvvet yoktur.
Bu Allah'ın bilgisindedir, dua etmek gerekir.
Dualarımız sizinle olsun, görüşmek dileklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.753
Şiir Okunma
1.001.774
Yazı Okunma
104.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL