Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:35:28
Herkesin "Uğruna can veririm" dediği inandıkları olmalı. Hayat böyle değer kazanıyor bence.
Candan kutlarım, selam ile
Biz üç candık..., @yorgun-kalem
14.4.2012 01:03:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:31:09
Çok hüzünlüydü değerli şair dost, güzel dile getirilmişti.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:26:32
Olgun onur şairimizle yazışmanızı okudum, şiire tekrar baktım acaba dikkatli okumadım mı diye. Hangi sözcüklere yabancı denmiş, bir türlü bulamıyorum. Devamlı kullanılan sözcükler şiirdeki sözcükler.
Sanırım kullanılan dil sorunu değil, nasıl dizil...

Çığlık tablosu, @waratte
25.4.2012 18:33:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:14:48
Harikaydı, cinas sanatı en güzel şekliyle kullanılmış.
Candan kutlarım, selam ile
Aşık, @yok,sul
21.4.2012 11:26:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:07:54
Çok romantik ve güzeldi. Sonsuza kadar sürebilse denilen anlar, konuşmadan, dokunmadan sevebilmek.
Candan kutlarım, sevgilerle
İzninle, @Necla Kezban Turan
24.4.2012 09:54:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 00:52:03
Sitemler şiir diliyle güzelleşiyor böyle. Şarkı sözleri akıcılığında çok güzeldi yine.
Candan kutlarım, sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 00:42:32
Suzan Çelik Hanımın yorumunu çok sevdim. İsabetli bir seçim yapmışsınız.

Şiir ve yorumdaki güzelliği kutlarım, her zaman zevkle takip ettiğim kalemlerdensiniz.
Siteye giremediğimiz zamanlar kusurumuz affola.
Candan kutlarım, selam ile
Derinden derine, @kaderimol
21.4.2012 21:54:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 00:39:59
Zıtlıklarla bilinir her şey, ince bir çizgi aradaki fark. Derin anlamlar içeren kısa şiirlere güzel örnekti.
Kutlarım, selam ile
Varlık-yokluk, @maskelimelek
25.4.2012 14:36:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 01:07:24
Hayat, insanın sevdiğiyle olması ile güzelleşiyor.
Çok güzel ifade etmişsiniz bunu. Candan kutlarım
selam ile
Sensiz olmuyor, @Ahmet Moran
23.4.2012 23:10:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 01:01:34
Çocuklar için bayram, yanlızca ülkemizde
Neşelensin çocuklar, “Geldi Yirmi Üç Nisan”

Günün önemine uygun harika bir şiirdi
kutluyorum, selam ile
Geldi 23 nisan, @FERHAT GÜNAYDIN
23.4.2012 00:35:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:54:59
Harikaydı, ama biraz belli etmeli bence sevdiğini. Belki de karşılıklıdır

Kutlarım güzel şiirinizi, selam ile
Yok, @Asker Omur
1.4.2012 17:10:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:52:42
Efendimize ithaf edilmiş tek harf bile dünyaya bedeldir. Haftanın önemine de uygun düşen bu yürek sesini kutluyorum.
Çetin beyin yorumu da harikaydı yine her zamanki gibi.
Candan kutluyorum, sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:47:15
Son noktayı koymuş dik duruşu ile şairimiz. Güzelliklerin buluştuğu bir sayfaydı, şiir ve yorumu candan kutlarım
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:34:40
Yaratanın takdiri bu, algıda geç kalan insan!
Gözünü aç, uyan artık, bir bak nasıl döner devran?

Bizim de tefekkür etmemize vesile olan değerli üstadımızı kutluyorum.
Harika bir eserdi, selamlarımla
Pir ü pak, @halilşakir
24.4.2012 00:01:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:29:55
"Unuttum desem de inanma" diyor şairimiz. Çok uyumlu ve güzeldi, zevkle okudum.
Kutlarım emeğini yüreğini, sevgilerle
...yalan olur, @Ümmühan Yıldız
12.4.2012 00:17:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:20:02
Lokman hekim gelsin sarsın yaramı demiş şair inşallah her şey gönlünce olur.
Sevgiliden bir tatlı söz yeter galiba
kutluyorum güzel şiirinizi
selam ile
Yüzleşme, @Hasan Yaylacı
20.4.2012 12:47:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:13:18
İç açıcı manzaralar, güzel dile getirilmiş
Kutluyorum, selam ile
Çabuk gel, @Ali PEKŞEN
19.4.2012 11:10:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:05:05
Harikaydı, ifade edilen gerçeklere katılmamak mümkün değil.
Yalan dünya diyesim geldi. Candan tebrik ediyorum
selam ile
....hey gidi dünya..., @ummueytem
14.4.2012 13:21:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:01:21
Kutlarım değerli üstadımızı. Zevkle okuduğum bir eserdi, emeklerinize sağlık.
Selam ile
Silemiyorum, @Nuh Comba
23.4.2012 14:57:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Nisan 2012 Salı 23:57:56
Küçüklerin yüreği kadar büyük anlamlı bir şiirdi.
Kutluyorum, selam ile
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.731
Şiir Okunma
1.001.756
Yazı Okunma
104.922
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL