Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 16:20:14
Kendi keşkelerimizi de hatırlatıyor şiir.
Yerinde ve haklı sitemler vardı. Şiirin seslendirmesi de çok etkiliydi.
Emeklerinizi kutluyorum, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 16:17:12
Çok çok güzel dile gelmiş hasret duygusu ile beraber güzellikler, unutulmayanlar.
Kutluyorum, selamlarımla
Olsun, @Asker Omur
29.4.2012 15:55:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 16:13:45
Haklı sitemler vardı şiirde. Cesaret ister aşk, başlamadan önce cesaretini yoklamalı kişi.
Acılar, ayrılıklar, çelişkiler, bazen gözyaşı bazen sevinç her şey uç noktalarda yaşanır aşkta.
Çok güzel dile gelmiş gönül sesi, kutluyorum
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 16:05:22
Uzun hava türküleri dediğimiz türe söz olacak güzellikte. Bana böyle etki verdi.
Kutluyorum, selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 16:03:43
Çok çok güzeldi, candan kutlarım
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 15:38:46
Hepimizin keşkeleri vardır mutlaka. O yüzden herkeste ayrı bir anıyı canlandıran kısa ama etkili bir şiir.
Kutlarım, sevgilerle
Bir an, @papatya07
27.3.2012 15:13:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 15:36:54
Karadutları toplayan kadınlar vardı
Şimdi kadınlar var karadutların altında

Son iki bölümü çok sevdim. Candan tebrikler, sevgilerle
Oratoryo, @lacivertiğnedenlik
6.5.2012 18:33:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 14:56:25
"Benim adım aşk"
Dolu doluydu şiir, insanlık tarihi, dinler tarihi, kutsal yerler ve bunları aşk ile nakışlamak harikaydı.
Kutluyorum, selam ile
Berrecân vııı, @mavihece
3.5.2012 06:11:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2012 Çarşamba 14:48:42
Çok güzeldi ve finali de harikaydı
candan kutlarım, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:55:17
İnsanlık ve dinler tarihinin bir özeti gibiydi. Birikiminizin gücü kendini belli ediyor.
Finali de harikaydı, kutluyorum emeğinizi yüreğinizi
sevgilerimle
Cenneti özler insan, @eminnur
5.5.2012 19:09:57
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:43:00
Göz açıp kapayıncaya kadar geçen hayat, yaşarken bize uzun geliyor fakat geçirdiğimiz günler bir gün gibi.

Gerçeği bize tekrar hatırlatan felsefi temalı şiir, kutluyorum
selam ile
Hayat;, @zafer kocakuşak
8.4.2012 12:16:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:40:36
"Ömür boyu sürecek" harikaydı bu müzik eşliğinde okumak şiiri.

Her zaman çok içten ve etkili oluyor şiirleriniz
candan kutlarım, selamlarımla
Gül yüzlüm, @kaderimol
5.5.2012 22:08:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:25:27
Türküsünü dinlemek istiyor insan, hareketli ve güzel bir parça olarak canlandırıyorum hayalimde.

Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:20:54
Bundan daha güzel anlatılamazdı sanırım, çok içten ve doğaldı.
Zevkle okudum, her şey gönlünüzce olsun
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:16:25
İnsanın içinde barınan iyi ve kötü hesaplaşması ve nihayetinde kendini idrak edişi

çok güzel ifade edilmişti, candan kutluyorum
sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
7 Mayıs 2012 Pazartesi 14:13:02
Biz sizin halinizi yazacağız, siz de bizlerin halini yazacaksınız.
Görenler duyanlar hep yazacak ve sevda masalları hiç bitmeyecek.

Candan kutlarım, selamlarımla
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 22:38:03
Hikayesi ile, şiiri ile ve de seslendirmesi ile harika bir etkisi vardı
candan kutlarım, selam ile
Şehriyar'ım, @Mevlüt GÖZDE
25.4.2012 17:04:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 22:30:52
Allah şehitlerimizin şefaatlerine nail eylesin

her yönden çok güzeldi şiir, emeğinize sağlık
teşekkürler paylaşıma
Çanakkale ruhu, @ARİF BARAN
17.3.2012 22:57:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 22:28:58
Çok sevdim şiirin dilini ve tarzını, candan kutlarım
sevgilerle
Dilek, @Ümmühan Yıldız
6.5.2012 06:58:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 22:12:35
Hüzün öyle başarılı yansıtılmış ki iç yakıyor şiir.

Candan kutlarım, sevgilerle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.718
Şiir Okunma
1.001.740
Yazı Okunma
104.919
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL