Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 22:07:16
Doğal ve etkileyici, yüreğin sesinin şiirsel dökümü güzeldi
kutluyorum
Anlayacaksın, @gevdan
30.4.2012 14:37:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2012 Pazar 21:58:02
İçtenliği hissediliyor şiirin, kutlarım emeğinizi yüreğinizi
selam ile
Deli gönül, @adar76
12.4.2012 17:55:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:51:27
Ümide dair bir sızıntı bir açık bırakılmamış gibi
emeğinizi yüreğinizi kutluyorum, çok güzeldi
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:49:09
Verdiğiniz önemli mesajlar ibretlik olacak biçimde, düşünmeye sevk edici olmak çok güzel.
Candan kutlarım, sevgilerle
Hayat çok kısa., @suzan çelik
5.5.2012 14:04:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:45:05
Tefekkürün değerini idrak eden ve bizim de tefekkür etmemize vesile olan üstadımızı kutluyorum.
Değerli ve çok güzeldi, Allah daim etsin
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:40:48
Büyük aşkların sancıları da büyük oluyor.

Çelişkiler, çekilenler güzel ifade edilmiş şiir olarak
kutluyorum, selam ile
Sevdamıza, @Bir garip mezarcı
5.5.2012 17:55:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:37:30
Büyük sevdaların sancıları da büyük oluyor, çok güzel ifade edilmiş aşk ve çelişkiler
candan kutlarım, sevgilerle
Değmezmiş, @aşkın gözyaşı
29.4.2012 12:05:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:32:57
Yine ustalığınıza yakışır güzellikte sürükleyici, etkileyici bir şiirdi.
Kutluyorum, selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:24:55
Her yönden güzeldi, zevkle kaldım sayfada.

Çok içtendi ve etkileyiciydi.
Kutluyorum, selam ile
Bu gün, @mehmetmacit
3.5.2012 13:18:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:20:42
Bahar neşesine katılalım haydi, hayırlara vesile olsun
kutlarım, sevgilerimle
Hıdırellez geldi, @AYSE 09
4.5.2012 16:43:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:10:03
Harika dile getirilmiş, keşke bütün babalar okuyabilse şiirinizi

kutluyorum, selam ile
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 22:06:04
Tiyatral ve çok güzel çalışmaydı

kutluyorum, selam ile
Aşka seranat, @DİLEK YILDIZI
5.5.2012 15:32:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 02:00:47
Sevdiğini söylemeli ki karşılık bulsun sevilen. Sevgiliye güzel bir seslenişti,
kutlarım, sevgilerimle
Yaşamıyorum, @İNCİ CANİNSAN
4.5.2012 00:43:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 01:58:36
Nefis şiir ve yorum, fazla söze gerek kalmıyor, mükemmelliği ortada.

Candan kutlarım her iki şair dostumuzu da, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 01:55:37
Belki gülmek de yararlıdır ama hiçbir kahkaha iki damla gözyaşım kadar içimi ferahlatmaz da boşaltmaz da.

Yağmur yüklenmiş bulutlar gibi doluyor insanın içi, zamanı gelince başlıyor boşalmaya. Sebep çok şey olabilir, olmayabilir de.

Fark etmez...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 01:48:44
Akrostiş şiir zor gelir bana. Bu zoru çok güzel başarmışsınız.
Uyum ve akıcılık, konu bütünlüğü hiç bozulmamış, candan kutluyorum
sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 01:44:55
Candan kutlarım güzel şiirinizi
Allah yolunuzu açık etsin, dua ederken hatırlayabilirseniz dua isterim, Allah'a emanet olun
selam ile
Yaradan ım var, @osman aksoy
4.5.2012 00:51:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 01:17:45
Hüzün ve sitem harmanlanmış şiirde. Acıtıyor, hissettiriyor.

Kutluyorum bu başarıyı, sevgilerimle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Mayıs 2012 Cumartesi 00:06:02
Şiir ve yorumdaki emeği güzelliği kutlarım, nefisti yine

görüşmek dileklerimle, sevgiler
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mayıs 2012 Cuma 23:56:18
İnsanı sinirlendiren bir özür. Nasılsa yenisi gelecek diyor uğurlarken.
İyi kurtulmuş giden dedirtti bana

Ve aslında gerçekçiydi. Kutlarım, selam ile
Özür dilerim, @Atilla Güler
4.5.2012 12:12:12
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.713
Şiir Okunma
1.001.718
Yazı Okunma
104.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL