Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:29:39
İki taraf için de söylenecek sözler çok. Sömüren ülkeler de vahşet yüzlerini gösteriyorlar.

Haklı söze ne denir, kutlarım
selam ile
Sömürülen, @osman aksoy
27.4.2012 23:50:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:23:57
Yanıp ta küllenmeyen ( Yanıp da küllenmeyen- bu şekilde yazılıyor ta ekleri)

İçtenlikle söylüyorum, çok uyumlu, güzel ifade edilmiş bir şiir ve yorumdu.
Sevilene hem sitem hem özlem içeriyor bir yandan.
Candan kutlarım, selam ile
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:20:36
Sevgiliye ne güzel sitemdi. Böyle güzel bir dil ile yazılmış şiir alacağını bilen sevgili korkarım huylarından vazgeçmez benzer şiirler alabilmek için. Espri bir yana, her şey sevenlerin gönüllerine göre olsun, mutluluğu hak ediyor sevenler, inşallah...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:14:32
Üstada yakışır güzellikte bir eserdi yine.
Candan kutlarım, selam ile
Baharlar neye yarar, @RABATLI
28.4.2012 00:10:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:11:42
Film gibi canlandı gözümüzde.
Çok güzel ifade edilmişti, kutluyorum
selam ile
Bir tanem, @FERHAT GÜNAYDIN
28.4.2012 00:14:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:07:29
Tefekküre yönlendiren harika bir öz eleştiriydi, hepimizi düşündürmeli bu şiir.
Candan kutlarım, selam ile
Ya resül, @İSMAİL SÜKLÜM
28.4.2012 00:15:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 02:03:01
Değerli üstadımıza yakışır güzellikte, akıcı ve çok güzel, uyumlu bir şiirdi.
Yorumdaki ustalığı ile herkesçe kabul görmüş bir yetenek, her zaman şiiri hissederek, yaşayarak okuyuşu ile farklılığını ispat etmiş bir şiir yorumcumuz aynı zamanda.
C...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 01:59:30
Üstada yakışır bir şiirdi yine. Şiir ve yorumdaki uyumu kutlarım, çok güzeldi.
Selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 01:58:25
Onların yüzü suyu hürmetine nefes alıyoruz, dünyadan nimetleniyoruz.
Allah şefaatlerine nail eylesin, candan kutlarım
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2012 Cumartesi 01:55:45
Ben varım gerçek aşk davetine.
Çok içtendi, zevkle okudum, kutlarım
sevgilerle
لا, @sibel yunlu
28.4.2012 00:58:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:40:21
Allah gönlünüze göre versin her şeyi. Bahar güzelliğinde bir ömür dilerim.
Selamlarla
Kiminin derdi, @İsmail Civelek
26.4.2012 14:23:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:38:56
Tek bir kişiye yer var o yerde, o aşkı kilitlediğim kalbimde.
Ne güzel bir aşk ve dile gelişi. Candan kutlarım
selam ile
Beklenen yolcu, @Hasan Yaylacı
26.4.2012 14:53:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:36:17
Hüzünlü ve etkiliydi
Gelecek günler bahar güzelliğinde geçsin
candan kutlarım, sevgilerle
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:28:04
Farklı ve güzeldi
kutluyorum, selam ile
Fas, @Alper Karakoç
26.4.2012 20:08:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:23:03
Bir varmış, bir yokmuş, işte paradoks çokmuş. Masallar bile çelişkili.

Nasıl büyüdük bilmem büyüdük denirse:))

Candan tebrikler, sevgilerle
Paradoks, @lacivertiğnedenlik
26.4.2012 16:48:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:18:30
Şiir olarak yorum yapmayacağım, çünkü zaten bazı mesajlar için yazılmış. Nesir yönü ağır basıyordu.

Ülkemizdeki durumu incelediğimizde bazı detaylara dikkat edilmemiş diye düşünüyorum. Çünkü ülkemizde memurların durumu daha vahimdir ve işçilerin h...

Zaman sorgu zamanı, @sunduzyaşar
26.4.2012 21:18:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 01:04:18
İstanbul'a yakışan bir şiirdi. Emeğinizi yüreğinizi kutlarım
selam ile
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 00:57:10
Maaşallah diyorum, geleceğinin parlak olacağı kesin.
Hevesi varsa mutlaka devam etsin.
Sevgiler yavrumuza, başarılar dilerim
Dünyayı bize verseler, @ytulin
26.4.2012 21:59:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2012 Cuma 00:52:06
Sesi dinlemeye geldim bu sefer.
Sizler harikasınız gerçekten. Hem bu içtenliği, dostluğu hem de bu güzel yorumlamayı kutluyorum
sevgilerimle
Kalemimde ki sen..., @GÜLDESTE
20.4.2012 21:59:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Nisan 2012 Perşembe 01:38:29
Zevkle okudum, candan kutlarım emeğinizi yüreğinizi
sevgilerle
Naz'ca, @NAZCA
19.4.2012 00:07:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.730
Şiir Okunma
1.001.756
Yazı Okunma
104.922
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL