Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:23:03
Baktığım aynalarda sen yazdığım şiirlerde sen
Aldığım her nefes sen kalbimde yaşayan sen
Ömrümce yaşamak koklamak istediğim sen
Ömür gibi güzel nefes gibi masumanedir sevdam cann


yüreğinize kaleminize sağlık
tebrikler bırakıyorum sayfanıza
...

Sana sevdam cann, @kosarli 47
27.5.2011 19:20:56
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:21:55
Ömür vefasız /la çürüdü gitti
.... Eyvahlar olsun..!
Gitti giden arkasına bakmadan
.....Yazıklar olsun..!

kutlarım güzel şiirini mükemlldi... tebrikler...


LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:20:52
Rüzgar,deniz kokusuyla birlikte ,
Ilık ılık okşuyordu yüzümüzü.
Yıldızların ışıltısı vardı gözlerimizde.

kutlarım hocam tebrikler.
Rüya..., @gulayhancer
27.5.2011 16:56:37
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:19:52
bir yaz günü
güneş kavururken tenimizi
biz yalnız birbirimize yanalım istedim


kutlarım sayın hocam..tebrikler.
Demem o ki;, @Gulay Bulut
27.5.2011 16:07:23
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:17:49
Aklın bende kalıp da hiç meraklanma,
Ne olur duygularının ardına saklanma,
Unut gitsin yalnızlığımı sen tasalanma,
Sen gül canım...gül sen ne olur...

kutlarım sayın hocam..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:14:46
mavi felek
Marmara da hilâl kayığında küçük bir kız çocuğu
lâl renkli şarabın aralığında Şems
ağlayıp
inleyen gönlümün ahında ki duman
hamlığımı küle döndürdü
ne vakte dek sürecek
yanmak
yakılmak

kutlarım sayın hocam..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:13:34
Oturuyorum gece boyunca
Karanlık odamdaki masamda
Gecenin ayaz soğuğunda
Dalıyorum senli düşlere
Yaşanmışlıkları sıralıyorum
Bir bir hayallerimde

kutlarım sayın hocam..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:12:20
Çağrısında bir ışık uzanırken elemden yine,
Bahtıma düşen ahların yangınlarındayım.
Su gibi berrak akarken yanaklarıma,
Ruhuma kattığın aşkınla,
Seninleyim sevgili!

döndüğünüze falasıyla sevindim sayın hocam..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 00:04:58
Yıllarca imrendim seven kullara
Nazlı yarım nedir senden çektiğim
Çevirdin kurumuş çürük dallara
Nazlı yarım nedir senden çektiğim

Hazana çevirdin gençlik çağımı
Yıktın viran ettin gönül bağımı
Şu seven yüreğim hüzün dağımı
Nazlı yarım nedir...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 00:03:51
zor seferlerden sonra
ağaca ulaşan ruhlar,
karşıdan göz kırpan,
alımlı çalımlı ağacın
sadece gösterişle boyandığını,
meyvelerinse çürük olduğunu gördüler.

yılmadılar, savaşa devam ettiler.
gözlerini,üç dağ ötede ki
meyve ağacına yönelttiler...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Mayıs 2011 Perşembe 22:32:35
Başlangıcını bilmediğim geleceğini kestiremediğim
Sen en hüzünlü kafiyelerimde yaşıyorsun
Sen benim en riskli şiirimsin
sonunu getiremediğim...

harkalar yaratmışınız can sayın hocam tebrikler...............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Mayıs 2011 Perşembe 22:12:09
Bu benim kendi ölüm, bu benim kendi ölüm..
Bana geldiği zaman, böyle gelecek ölüm....

kutlarım sayın hocam......üstadı bu şekilde yad ettiğiniz için kutlarım......mekanı cennet olsun
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Mayıs 2011 Perşembe 01:42:03
Bir ağustos günüydü, sana vurulduğum gün
Aşk yerine dert verdin, verdiğin son ders olsun !
Yine de severmiydim, karşıma çıksan bugün
Sevmeye tövbe ettim, buda bana ders olsun !

sayın üstadım yetti bana bu kıta ...buda sana kapak olsun misali...

& ders olsun &, @Mehmet Ziya Dinç
26.5.2011 01:18:58
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Mayıs 2011 Perşembe 00:58:12
İnanki o senin halini bilen,
Çoğu kez hatanı görmezden gelen,
Hüznünde ağlayıp,neşende gülen,
Boşa kürek çekip yorulma dostum...


kutlarım sayın hocam................
Darılma dostum, @Ahmet Moran
26.5.2011 00:56:40
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Mayıs 2011 Perşembe 00:12:19
Yarab sevdığıme vereceğın sıkıntıları

Allahım karaduduma gelecek dertlerı

Rabbım ona vereceğın sağlık problemlerını

Alnına yazılmış tüm olumsuzlukları

Bana yönlendır... Ya Rab bana ver...

çok güzel bir paylaşımdı yüreğinizden gelen d...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 19:03:19
Hiç düşünmemiştim
Bir gün gelecekte
Kendimi uğruna feda
Edeceğim

Hiç düşünmemiştim
Öyle bir gün gelecek ki
Mutlu olasın diye
Her şeyden vazgeçeceğim

Hiç düşünmemiştim
Yüreğim kan ağlarken
Gözlerinin içine
Gülerek bakacağım

Hiç düşün...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 15:30:28
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde
Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde
Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
Sevdiğim;
Bil ki seni düşünüyorum

Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin, acil
Ört...

Sevdiğim, @emine çerçi
25.5.2011 14:50:16
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 13:21:26
Gidiyorum,
hoşça kal demeden
kabuslu,
karabasan gecelerden
sıyrılarak
kaçmak istiyorum.

Gidiyorum,
kara bulutlu dünyadan,
sana kaptırdığım,
yüreğimi ıslah ediyorum
ona saplanan
kirli,paslı hançeri
usul usul çekiyorum.

gidiyorum sen k...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 13:20:18
Yunus’un sabır sofrasına geçiyor vakitsiz
harf harf inliyor senli cümlerim
Meryem’in dudak kenarında
sensizlik sessizliği azılı bir katil iken
“ benliğimi’ Yusuf’un kuyularına kefensiz gömüyor
gel zemzemim
gel canc...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 05:00:31
Gece yıldızlar düşer dayanmaz da ahıma;
Yitip giderim her gün girersin günahıma.
Gözlerini asmazsan bir kere sabahıma
Kursağımda kalır bak son vuslat hevesimde..
Tebrik ve takdirlerimle


Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.968
Şiir Okunma
3.717.273
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL