Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 01:25:03
Güvenimi yitridim zalim yılla>ra
Geceleri uykularım telaş>ta
Gündüzleri gözlerim ağlamak>ta
Yine yürek kırıldı kanatların>da
............Sen yoluna
............Ben yoluma
Acımıyorsun hiç vefasız bana
Bir umudumu daha uçurdun yuva>da
Kalemim a...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 01:17:54
Beni mutlu eden o yüreğine,
Teşekkür ederim güzelim benim.
Gönlüme dağılan o seslerine,
Ömrümü veririm meleğim benim.

Çok özelsin melek benim gözümde,
Seninle ağlayıp gülmek isterim.
Mutlu bir tebessüm şimdi yüzümde,
Sayende gülerim m...

__meleğimiz__, @kosarli 47
24.5.2011 21:47:52
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Mayıs 2011 Çarşamba 01:13:26
Kapıldım Bir Hoş Hayale
Sevmekten Düştüm Bu Hale
Bahçamda Menevşe Lale
Gül Tükendi Ben Tükendim

Geçiyor Benim De Çağım
Ne Evim Var Ne Ocağım
Dünyada Tutunacağım
Dal Tükendi Ben Tükendim

tebrikler sayın hocam...
Güller ve ben, @serapertence
24.5.2011 21:47:14
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 19:25:03
Baygın düşer rikkatim sesimde
Ölüm olur bu her dem ömrümde
Huzuru anımsarım yudum yudum
Beklentisi kalmamış gözlerimde

Yankısı düşer firkatin ellerinde
Gülmek beyhude olur dilimde
Ses verir hayat oylum oylum
Yanarım aşkın vav nefesinde

Ye...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 16:07:26
RABATLI dağı duman, kapladı dağı duman
Diz çöktüm af diledim, bak diyorum el aman
Bu yürek dayanır mı olmazsa yara güven ?
-- Seriyor çayır çimen Sapanca’da martılar.
-- İçimdeki sevgiyi tartamadı tartılar.

sayın hocam her zamanki güzell...

Sapancada martılar, @RABATLI
24.5.2011 00:26:05
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 16:05:15
Var sende git sevgili
Bu karanlık ülkeye terk et beni
Yıkık dökük bu kenti toparlamayı bana bırak
Bakma öyle gitme der gibi baktığıma
Bakma bu hallerime
Koca bir ülkeye değerken gülüşün
Gidişini izlerim

Var sende git sevgili
Uzak ve...

Sende git sevdiğim, @Hasan Dag
24.5.2011 02:00:28
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 16:02:56
gidiyorum bu son bakışım olsun sana
hırçın dalğalara yelken açıp uzaklara
rüzgarla uçan sonbahar yapraklarıyla
gidiyorum bu son gülüşüm olsun sana
gidiyorum elveda demeden
merhaba diyen ellerin üzülerek söyleyen dilin
titrek sesiyle söylüyoru...

..gıdıyorum.., @İlknur06_
24.5.2011 08:14:15
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 16:00:24
Ne tarifsiz bir acidir
Bitmek tükenmek bilmiyen bir sancidir
Gizli gizli kanar durur
Tek tesellin anilarini canlandirmakla olur

Yasarsin tek tek gecmisi
Dua ya sarilirsin ümitle beklersin gelecegi
Elin kolun baglidir caresiz
Ümidin arzundur...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 15:51:39
Haliç’e özeniyor ruhum sana akıyorum
zamanın mekan olan şehirde
kaldırımlarda çağlayan su olup geliyorsun
Marmara’nın ayak ucuna doğru kırıyorsun belini yâr
buz dağına benzeyen hicran acıları eriyor git gide
kör bir uçurumun kenarı...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 15:49:15
Ne zaman bitecek bilmem ki cezam
İsterim nurunla aydınlat beni
Ufukta canlanan bilinmez cizem
Sevdiğim serinde yakıp at beni

Rüyamda nisâen büküyor boyun
Mehtapta sevgiye birlikte doyun
Cihanda virane olmasın soyun
Ardında yormadan kö...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 02:19:48
Git sevdiğim hadi sende git
Farzetki hiç gözlerine bakmadım ben
Farzetki canımdan canımı almadın sen
Farzetki yokluğuna delice yanmadım ben
Fazetki kanayan yaramı görmedin sen
Git sevdiğim hadi sende git
Gitttttttt

hangi giden döndüki sen dö...

Sende git sevdiğim, @Hasan Dag
24.5.2011 02:00:28
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 02:17:48
Toplanıp sazendeler, beste yapsa arya’ma,
Çalsa fasıllarımı, seyreylese bu alem.
Deşse yanık bağrımı, dalsa gönül derya’ma,
Çekse de hicranımı ,dökse sayfaya kalem.


Okuyanın duası, merhem olsa yarama,
Şifa bulup azalsa, içimdek...

& hayat &, @Mehmet Ziya Dinç
24.5.2011 01:30:02
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 02:16:09
Aklımı başımdan alan.
Gözlerimi kanlar içinde koyan.
Güneş gibi ruhumu aydınlatan
Bari o güzel benim olaydı.

Yarama derman olup saran.
Her gün hülyama giren.
Sevdiğimi adı gibi bilen.
Bari o güzel benim olaydı.

kutlarım sayın hocam.tebrik...

Benim olaydı, @Kahraman VARDI
23.5.2011 23:59:46
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 02:14:16
Sence sevmek
Beraber olmak mı yada yokken varlıgnı hıssede bılmek mı???
Eger gözlerımın derınlıgıne bakarsan, emınım ozaman gercek askı görecegıne…

Senın gülüsün, bakısın her an aklımda, hıc cıkmıyorsun, cıkartmıcamda…
Seni kalbıme...

..ıste sevmek bu.., @İlknur06_
23.5.2011 22:18:32
Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
24 Mayıs 2011 Salı 02:11:51
biliyor musun
ilkbahar bitti
hoş, geldiğini
ben de görmedim
gidişi de
suskundu zaten...
ama kışı gördüm
yakından tanırım
geldi ama hiç gitmedi..tebrikler hocam
Gidişi de, @7TEPE
23.5.2011 23:32:59
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 18:19:15
Kalbim soruyor her gün kalbine yeni soru,
Ya cevap ver kalbime ya da başar en zoru.
Yağmurlar söndürmedi içimde yanan koru
Gelmediğin her sabah zaten yaştı gözümde..


çok güzeldi tebrikler hocam........
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 15:23:22
usulca yanına sokulup
gelip yanına zenci kölelerinin aralarından
kulağına "cancağızım " diye fısıldadım
bir gece vakti
yüreğimin sen kokan köşelerinde
ben sana demleniyordum
kekremsi bir çay kıvamında
gözlerin ki
" cansuyum "
diyecek söz bu...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 13:50:27
Kalbin kalbimde atarken yarim,
Ruhum ruhunda dolaşır.
Şimdi ise
Sıkı sıkı tuttuğum ellerini bırakıyorum.
Senin için
Sana dair zincirleri kırıyorum.
Var git şimdi yoluna,
Bensizliğin koynuna.

Merak etme akmaz gözyaşlarım.
Nede sitem eder d...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:35:25
Ne hayaller kurmuştuk
Bundan sonra hep mutlu olacaktık
Güvenerek bağlamıştım umutlarımı
Viran ettin hayallerimi
Karlar yağdırdın saçlarıma
Aşkın, sevdan yalan mıydı?
Bir gün duyacak/mısın feryadımı…

her zamanki güzellikte sayın hocam t...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:34:16
Bir of çeksem ulu baba dağı acep doyarım
Vurma Her gördüğün yerde zaten yaralıyım
Gece oyanırdım dert kafesinden çırpınırdım
Oy zalim her sesin geldiğinden öldüm dağlar
her zamanki güzellikte sayın hocam..her daim sevgiyle kalınız.
Zalim dağlar, @Seyit Kazım
22.5.2011 22:23:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.955
Şiir Okunma
3.717.069
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL