(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEYE KÜSENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEYE KÜSENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akşamlar dağlardan inerken şehre Gecenin koyu mavi sessizliğine sığınıp Göğün gözlerindeki f/ecrin nöbet tutan ışımlarını görebiliyorsak ne mutlu bize Aslında bu aynı zamanda içmizdeki devleri uyandırmanında habercisidir Doğan güne gülümsemeninde... Kocanman tebrikler..
güneşle sakladığınız yüzünüz, karanlıkta sade size kaldı diye geceye küskünlüğünüz...
Ayı, güneşi ve gökyüzünü güzel imgelerle mısralarla buluşturan şairemi yürekten kutlarım. Şiir mükemmeldi, billûr gibiydi... Dost kalemi en derin saygılarımla Selamlıyorum.
belki gündüzün telasindan geceye fazla düsünceler kaliyor ve dahacok yanlizligin hüzünü cöküyor can saire ama iyiki mehtapli gecelerde var tebrikler sevgiyle kalin.
güneşle sakladığınız yüzünüz, karanlıkta sade size kaldı diye geceye küskünlüğünüz...
Ablam çok güzel bir final yüreğine saglık sevdiğim bir söz Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen? sanırım sessizlik bizi hüzünlendiriyor ve bahaneyi hep geceye buluruz..Sevgilerimleeee
her geceye küsenler,ay- ı yüklenip giderlerse,haksızlık olmazdı...bizim gecelerimizi kim aydınlatacak :-))....karanlıkta kaybolan yüzlerimize kim bakacak.
güneşle sakladığınız yüzünüz, karanlıkta sade size kaldı diye geceye küskünlüğünüz...
seyide cinaloğlu doyran
SEVGİLİ ŞAİRE, BURADAKİ GÜNDÜZ VE GECE KAVRAMLARI VERİLEN GÖREVE GÖRE ANLAM DEĞİŞTİRİR. ÇOK YÖNLÜ KULLANILACAK BİR ESER OLUŞTURMUŞSUNUZ. BENDE BİR DÖRTLÜKLE GENEL BİR YORUM GETİRMEYE ÇALIŞTIM.
Bizimdir gündüzler, bizimdir geceler Gündüz gündüzlüğüyle özel Geceler geceliğiyle güzel Ama görmek için ikisinde de ışık ister. MY. ....SEVGİLERİMLE...
Gece istemiyor beni duvardaki saat küsmüş Kalbim çağırıyor seni ruhum ellerine düşmüş Birkaç kelime vardı hatırımda aşka dair Aklım gitmiş gibi, biliyorum adımı unutmuş
Islak eller nemi fark etmezmiş.Bozkırlarda kök salmış bir ağacın derdini anlamak için ağustos kuraklığını ruhunda hissetmek gerek. Görmek ve bakmak arasındaki ayrıntı gibi... Şiirini en kalbi duygularla kutluyorum Can. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
karanlıkta sade size kaldı diye
geceye küskünlüğünüz...
Küskünlüklerin olmadığı barış ve özgürlükler içinde bir dünya dileklerimle şiirinizi kutlar saygılar sunarım.