Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:32:51
…………………………..Seherlerde seherlerde bülbül öter seherlerde,
…………………………..Seherlerde seherlerde güller açar seherlerde,
…̷...

Seherlerde, @CemalettinGÜRPINAR
22.5.2011 23:52:25
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:30:31
Bir kış günü gelmiştin
Çöl ortasındaki otağıma
Senle bereket gelmişti etraftaki doğaya
Çöle vaha ilklimi hakim olmuş
Gündüzleri güneş yakmaz
Geceleri çöl ayazı vurmazdı

her zamanki güzellikte kutlarım
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:29:06
Her gününde sevda yaşar,dört mevsim şaşar,
Dağlardan çam kokusu,deniz iyotuyla avuçlar,
Kan taşıyan damar içinde Endülüs’te raksı oynar,
Ama bir sır olmazlara sevdalıyken içinde,
günahlar bak! ağlamaklı
dağlardaki maralı,
habire yalvarmak...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 16:36:22
Gözleri denizin sonsuzluğuna değerken gülümsedi,
Onu hep bekleyen gözleri gökte martıları seyretti,
Sevdiği kadın mı? o martılar eşliğinde şarkılar söylerdi,
O an;
en pembesinden güller,
onu bekliyor du..


Çok güzel anlatım ve güzel dizele...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 16:33:00
Karanlık gecelerime mehtap
Günüme doğan güneş gibisin
Hayatımda ışıksın
Seni nasıl sevdiğimi
Fark etmiyor musun ?

sevgi dolu duygulu şiirnizi kutlarım.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 16:31:07
biliyorum en yakın zamanda alacaksın beni

sabırsızlanan kalbimde binlerce kanat

çırpınışı

kutlarım güzel bir paylaşımdı............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 16:26:42
Sen ..benden önde ben,
Sen..Kalbimde, ruhumda sen,
Sen..ebediyete kadar içimde sen,
Sen..kaderimde,yazgımda sen,
Sen.. gecemde gündüzümde sen,
Sen ..nefes aldığım her anımda sen,
Sen..kederimde ,mutluluğumda sen,
Sarıp sarmalayıp ,mutluluğu ta...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:40:49
Çok hüzünlüde olsa güzel ifade etmişsin duygularını
Yüreğine saglık
Çok saygılar çok içten geliyor yüreğin sesi çok güzeldi...




Gül,üm..., @sergül kandemir
20.5.2011 13:25:25
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:39:43
akıcı ve duygu dolusu şiirdi
Çok hüzünlüde olsa güzel ifade etmişsin duygularını
Yüreğine saglık
Çok saygılar

Nerdesin!, @nergiz-z
20.5.2011 15:09:39
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:38:40
mükemmel dizelerdi.severek okudum.kutluyorum.saygılarımla emeğine yüreğine sağlık çok güzeldi.......... akıcı ve duygu dolusu şiirdi



Sevda yolu, @gulayhancer
20.5.2011 15:31:44
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:37:37
mükemmel dizelerdi.severek okudum.kutluyorum.saygılarımla kadim dostum...........
__seni yazan kalem__, @kosarli 47
20.5.2011 22:41:16
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:36:29
mükemmel dizelerdi.severek okudum.kutluyorum.saygılarımla
...gıden sevgılı.., @İlknur06_
20.5.2011 23:35:29
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:35:20
güzeldi.tebrikler
Beni aldı yürüdü, @7TEPE
20.5.2011 23:56:28
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Mayıs 2011 Cumartesi 03:34:09
Kimler yakmış
O güzel yüreği
Anlaşılmıyor
Sevimsizin sesi
O kara gözleri üzüyor
Kendini haklı görüyor
Hem de…

tebrikler kutlarım
...gözyaşlarım..., @ecrin27
21.5.2011 00:01:02
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Mayıs 2011 Cuma 15:46:06
Kalemim seni yazar
Seni döker dizelere
Uzak diyarlardan sevgini
Yaşattığın mutluluğu anlatır
Şiirimin her bir hecesi...

Seni düşünürüm
Masmavi denizin enginliklerinde
Kurduğum hayallerle,
Huzur doluyor gönlüme

İşte o an!
Dünyanın dertl...

Nerdesin!, @nergiz-z
20.5.2011 15:09:39
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Mayıs 2011 Cuma 15:43:19
Bir sevda yolculuğunda buluştu ellerimiz
Vuslata gebe ümitlerimizle birlikte,
Sırtımıza çuval çuval yalnızlığı da alarak,
Adım adım ilerledik karanlık ve puslu yollar da.
Azığımız da aşk vardı bize yetecek olandan biraz fazla.
Çiçek yerine diken...

Sevda yolu, @gulayhancer
20.5.2011 15:31:44
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Mayıs 2011 Cuma 04:10:04
Sen gittikten sonra buraların hiç tadı kalmadı
Sen de benim gibi sevmezdin tatsız tuzsuz yaşamayı
Hatırlasana nasıl da iyi anlaşırdık, beraber gezer dolaşırdık
Ellerimiz sımsıkı, yüreğimiz bir ve gözlerimiz ufuktaydı.

severek okudum tarz ay...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Mayıs 2011 Cuma 04:09:01
Zaman gelir geçer, el ayak tutmaz,
Hayır bırakırsan, ecdat unutmaz,
Diktiğin fidanı,kimse kurutmaz,
Kazmadığın tarla, çal’dır bilesin !

Alın teri olsun, yediğin aşta,
Evladına yedir,sende en başta,
Marifet aranmaz, göz ile kaşta ...

& nasihat &, @Mehmet Ziya Dinç
20.5.2011 00:48:48
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
19 Mayıs 2011 Perşembe 16:19:31
Akan bozbulanık sele göksünü gerdin
Ordunla düşman’ları yerlere serdin
İzindeyiz daima sen türküz derdin,
Sen büyüklerin en büyüğüsün ATAM.

Sen ölmedin hala bak ruhun yaşıyor,
Kaçar kafirler hemde yurdu aşıyor,
Çağlar bozbulanık sellerd...

Atam, @ozan zeki
19.5.2011 16:17:01
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
19 Mayıs 2011 Perşembe 14:48:37
DayanIr mi sandIn buna yürek
.ßir damLa yaş mIdIr sadece yanagIndan
süzüLen, yüreginin ßütün ate$ini ta$Imaz mI sandIn o gözya$I.
Ve ona tutunmaya kaLkan ßeni ate$Lere yakmazmI sandIn.
GözLerinin renginde akar sanIrdIm
gözya$InI ve tadI deniz ta...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.925
Şiir Okunma
3.716.331
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL