Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:54:08

özlem yanığı düşlere şahid
Eminönü Yeni cami avlusunda buğday attığım güvercinler
göke kazıdım yüreği(n)mi Hazerfen olup da
can mitanımı can katan cancağızım
’ben’liğimi bıraktım kısık ses eşliğinde
vakit hiçliğimi kazıyım sen olma...

Gayri sen olma vakti tam, @gordion
29.5.2011 12:42:43
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:52:54
Her sevenin kaderinde varmış acı çekmek
Aşk ateşinin kaynayan kazanlarında yanmak
Gülün güzelliğine kapılıp gül dikeninde kanamak
Aşkın karşılıklı haliydi koltuk değneği olmak
O koltuk değneği olmadan ölüme adım atmak
Bana kol kanat olan koltuk ...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:50:36
Unutacaksan şimdi mazideki günlerini,
Silme sakın yaşanan güzelliklerin izini,
Bir küçük vefa,bir güzel söz bile,
Alıp gidecektir tüm gönül küskünlüklerini..

kutlarım tebrikler...................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:49:07
Yutkunamıyorum;
Düğümlenmişken nefesim,
Esir olan sözcükleri kavuşturamıyorum dudaklarıma...


kutlarım tebrikler.
--, @berivancngz
29.5.2011 18:42:22
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:46:24
Film öyle eskimiş ki bak,saçlar ak,yorgun oynayanlar,
Vadideki zambak ,yazarı Honore de Balzak’tan sayfalar,
Aç oku da bak,o kadını yazar,eski konular,ayni aşklar,
Şimdi;
Sana yalvarır mesafelerden,
sabah akşam unut diye,
asla duyamadığın...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
29 Mayıs 2011 Pazar 19:44:19
en hep öyle kal olur mu?
Küçücük bir çocuk gibi
Hiç büyümeyen bir
Ceylan yavrusu gibi
Gülüşlerin çağlayan
Bir pınar misali
Kanat çırpan bir melek gibisin

kutlarım tebrikler.
Canım, @Hasan Dag
29.5.2011 05:17:11
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:43:40
Küsme gönül yar istemez bu sinem,
Sevdi saymam budur halim ne bilem,
Dağda gülüm derdim çoktur ne diyem,
Ak sevda/da sürgün yaşar dururum.

kutlarım tebrikler.......................
Ak sevdam, @Gümüş kalpler
28.5.2011 21:21:44
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:42:29
havada tehdit
kokusu var
giderim diyor
hep aynı hava
hiç değişmiyor...kutlarım tebr,kler.
Hep aynı hava, @7TEPE
28.5.2011 20:39:31
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:39:32
Mor gecenin yıldız parlayan ışıltısında gözlerin
Nehirler gibi yüreğime dökülüyor güzel sözlerin
Bahar renginde bahar denginde yanaktaki öpüşlerin
Canımın içi yazdığım şiirim söylediğim türküsün sen


güzel bir konu güzel bir paylaşımdı kadim ...

___canımın içi ___, @kosarli 47
28.5.2011 19:12:55
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:38:24
Yolumuz haktır ilim bize
Şahı merdan haktır bize
Ateşten pişen insan bize
Rehber sana haber bize


Eri ere çektiler meydana
Zalimi sürülsün zindana
Pir Tekbir verdi Kurbana
Kasap Bıçak haber sana

kutlarım.tebrikler.............
On iki nefes, @Seyit Kazım
28.5.2011 18:19:40
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:37:00
Kırılır yüreğim darılırım
Kendim küser, kendim barışırım
Kararlar alırım kendimce
Fazla uzun sürmez
Dönerim sana yine
Sense benden bir haber, kendi alemin de
Amacın nedir senin?
Ah bir çözebilsem seni...

kutlarım çok güzeldi tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:35:58
Huzura yolculuk var dediler bu limandan,
Soyunup arındım içimdeki intikamlardan,
Çektiğim bunca acılara bile aldırmadan,
Dere tepeyi aşıp,küskünlüklerimi unutup,
Düştüm yola...
Ne kadar meşakkatli olsada evreler,
Direndim,madem ki bu yol o lima...

Kısmet..., @sergül kandemir
28.5.2011 14:13:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:34:10
herkesin bir
hikayesi varmış
herkes bir
romanmış
kitapçılarda
rafları
süslüyormuş
tebrikler.kutlarım
Raf süsü, @7TEPE
28.5.2011 13:01:12
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:30:02
Tekrar edilmiş acılarda şiirim
Aşk ayetinin en güzel rüyasında
Sadece senin seveceğin hecesiyim

kutlarım tebrikler..................
Hasretinde, @nazlı_cicegim
28.5.2011 10:44:10
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:28:58
Yaylalar başından dumanın gitmez,
Derlerin kederin neden hiç bitmez,
Sende sevdam vardır çok derinlerde,
Dertlerim aktarsam zamanım yetmez.

çok güzel bir konu çok güzel bir anlatım sayın hocam kutlarım
Yaylalar, @CemalettinGÜRPINAR
28.5.2011 08:49:56
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:27:57
Zor işler halledilir, toplanıp imeceyle
Keçe serilmiş yerler, oturaklar ’sedir’ den,
Sohbetler hararetli, şakayla bilmeceyle,
Mırr mırr sesi geliyor, keyif çatan ’tekir’den.,


güzel bir konu seç,mi güzel bir yorumdu ...

& özledim &, @Mehmet Ziya Dinç
28.5.2011 02:28:45
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:26:50
.........Günler sonra o ses yanıma yaklaşıyor.
.........Mutlu günlerin artık geldiğini söylüyor.
.........Bitmiş artık savaşlar, ağlamıyor çocuklar,
.........Kardeşlik sevgisiyle coştu bütün sokaklar.

uzn bir aradan sonra hoşgeldiniz sayın hoca...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:25:49
kapattım ve Buldum seni şimdi,
Kalbimdesin.
Sözümdesin.
İçimdesin.

kutlarım tebrikler.............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
28 Mayıs 2011 Cumartesi 23:23:29
Doyulmaz zevk düş,aşk sarhoş hücre çekirdeğin de,
Korsan hazinesi mi buldum ?şu kamaşan gözlerim de,
İç alemin sonsuz hazinesi, diz çöker ken önüm de,
Saklı düşler ter içinde,
ıslak ıslak titriyor bak,
bir köşesin de..

kutlarım sayn hocam..te...

Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Mayıs 2011 Cuma 21:27:12
herkes
bildiği
şarkıyı
söylermiş
bazısı da
masal
anlatmayı
seviyor
kimisi de
dinlemeyi...


biz hep söylemekten ziyade şarkıları dinlemeyi tercih ettik..biz nice masalları sevdik ,masalları unuttuk...ama mamasalları anlatanı unutamadık....

Masal, @7TEPE
27.5.2011 20:09:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.964
Şiir Okunma
3.717.182
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL