(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Sordun Mu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Sordun Mu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN almış başını gidiyor ardına bile bakmadan hey BEN! nereye böyle giderken bana sordun mu... ....Kendini sorgulayan anlamlı dizelerdi. Yazan yüreği kutluyorum. ...Şeyyy! pardon, sahi siz nereye gidiyordunuz allah aşkına? :))
BEN almış başını gidiyor ardına bile bakmadan hey BEN! nereye böyle giderken bana sordun mu... Yoksa ben gidiyorum Dedinde ben.. Benmi duymadım. Yoksa el salladında Eyy ben benmi görmedim kutlarım harika.......tebrikler.
Kendiliğinden gitmiş olmasının sakıncası yok. Bazen, kimi benlerden doktor kontrolünde bile kurtulmak olanaksız oluyor. Hele de durup duruken yüzümüzde, yanağımızda, boynumuzda ortaya çıkan benler var ki, git deseniz de gitmiyorlar artık:):):) Yaşasın Türkçemiz.... Yaşasın kısa, güzel ve anlamlı şiirler....
hey beeeeeeeeeeeennn merhaba Esma Fotoğrafındaki sende şiirindeki manada çok güzel:)) İçinde sen varsın, ne güzeeeeeeeell. Yüreğine sağlık. Güzel bir şiirdi.
sevgi ve saygilarimla