Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2011 Salı 20:37:22
çok ciddiye
almayın kendizi
sonra biri çıkar
ciddiye alınacak
biri olmadığınızı
öğretir...

tek kelimeyle harika .....
neydim deyil ne olacağım demeli..misali..tebrikler...ayküsü yüksek zeki..yaratıcı hocam......
Sonra biri çıkar, @7TEPE
7.6.2011 09:53:05
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2011 Salı 20:34:26
Ölümde cesaret kılıcı verir korkak eline,
Bir nur işitir ellerin semada beklenince,
Melekler verir sağa sola selam gülümse,
Bir başka birşey bir dünya içinde,
Kısacık ama devasa ,
şu anlamlı kelime..


yolu hiç fakirhane sayfama uğramaz olan ...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2011 Salı 01:33:41
Ey zahit bil bu ten canın tahtıdır,
Cana canan sevgi umman bahtıdır,
Hiç şek ve şüphe yoktur bilesin,
Canan canda mekân kurmak ahtıdır.


Ey gönül gel yanlış yapıp ağlama,
Şu sineme karaları bağlama,
Gayriden hç medet yoktur bilesin,
Dayanma...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2011 Salı 01:32:27
Gönül tahtından inenler,
Bahtına figan edenler,
Aklından geçmez nedenler,
Kendi ekseninde dönerler...

Ne laftan anlayıp ,dinler,
Ne eğriyi doğruyu gözler,
Isırgan otu gibidir diller,
Hep kendi bildiğini söyler...


aslında sayfanıza girme...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 22:28:40
Bir koca yaşam haritası bilinmezler önümde,
Bazen koca bir ders,bir dolu kitaplar önünde,
Yaşamak istediklerin dizilir izcinin düdük sesinde,
Ah be işte,
bir sele kapılır ,şu yaşam bazen..


her zamanki güzellikte her zaman ki şıklıkta yüreğni...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 22:27:33
Çek git artık düşüncelerimden
Ellerini çek tek sahip olduğum uyuşturucumdan
Seni unutturan uykularımdan çek git artık
Gelme rüyalarıma!!!


tek kelimeyle mükemmmel çok şık çok güzel tebrikler.
--, @berivancngz
6.6.2011 22:21:55
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:47:06
kelebekler
börtü böcek
kuşlar çiçekler
geliyor
kalemimin ucuna
sonra aklıma
polyanna geliyor
ah aptal kız ah...
ah hayta kız ah...,
kutlarım tebrikler.
Aptal kız, @7TEPE
6.6.2011 12:22:04
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:45:56
aşk şarabını vuslat kadehinde sunan Marmara
dudak kenarlarımda da tuz hakkın var bilesin
gece yarısından devraldığım özlem yanığı düşlerimi
Meryem’in gözyaşlarıyla yıkayıp
saçlarıyla kuruttum
sonra da
sevda çicekleri açan avuç içine bırak...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:42:13
Sensizlik mahkum etmekmiş sevdayı yüreğe
Tırnaklarımla kanatıyorum yokluğunda
Dilime düsen her heceyi her cümleyi

kutlarım saygılar...
Gözlerindeki liman, @Hasan Dag
6.6.2011 15:19:46
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:41:13
Yağma artık üstüne üstüne çaresizliğin,
Sil o yüreğini yağmur yüreklim.

tebrikler kutlarım............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:39:46
çilek kokulu anneme
söyleyeyim de
bu konuya eğilsin.
Birde bana mümkünse çile k
reçeli yasın..
Çilek kokulu annem..
Çileklerin en güzeli
Annem......


saygılar kutlarım
Çilek kokulu, @7TEPE
6.6.2011 21:34:03
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 21:38:14
Ey dost sendedir bu gönül sendedir,
Kalp aşina oldu aşkın bendedir,
Senden başka dostum yoktur bilesin,
Yoluna kurban olan can tendedir.

tek kelimeyle harika sayın hocam kutlarım ..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 02:10:47
Dardayım...hadi çık gel can desem,
Başını alıp,daha da ırağa gidersin sen.
Öyle ya...neyine gerek senin,
Benim derdim ya da kederim...


yine güzel her zamanki güüzellikte tebrikler.hocam........
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 01:42:21
değer miydi ellere kanıp
yaşanılanları bir anda silmeye
birlikte geçen
anıları
zamanları
yılları mağdur edip gitmeye
değer miydi...

değer miydi el olmaya
değer miydi yalnız kalmana
değer miydi sevdiğin İstanbul'u terk etmene
söyle değer m...

Değdi mi..., @sergül kandemir
6.6.2011 01:34:59
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 00:43:53
Yüce dağ başında esen bir yeldin,
Başımın belası divane gönül.
Küçüldün ufaldın bir nefes kaldın,
Ben sana ne deyim, neyleyim gönül.


aynen dediğiniz gibi sayın hocam çekilen ne varsa işte bu gönül yüzünden....tebrikler.
Neyleyim gönül, @Ahmet Moran
6.6.2011 00:42:20
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 00:12:21
Can tatlı ama bak canan haklıdır,
Neçe şiirlerim rafta saklıdır,
Şöhret oldu şahballım bak farklıdır,
Bizim ozanlardan farkımız varmı.

Ozan olan neden dertli oluyor,
Aşık imamim burnundan soluyor,
Karakılçık ismi nerden kalıyor,
Bizim ozanla...

Farkımız varmı, @ozan zeki
6.6.2011 00:06:40
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
6 Haziran 2011 Pazartesi 00:04:39
’benim için
napardın’
hastaysam
naneli yoğurtlu
değilsem
tarhana çorbası
yapar mıydın..

Senin için daha çok
Okurdum..doktor olurdum
Hasta olduğunda
Başka doktoro emanet
etmemek adına.....

güzel paylaşımdı tebrikler.........

Yapar mıydın, @7TEPE
6.6.2011 00:00:56
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
5 Haziran 2011 Pazar 23:59:25
Engelleri bir bir aştım.
Neşe ve huzura kavuştum.
Çok güzel ve çok hoştum.
Dalımdan kopardılar.

Irmakları denizleri geçtim.
Bir güzeli kendime seçtim.
Geç olsa da huzura kavuştum.
Dalımdan kopardılar.

kutlarım sayın hocam.........tebrikle...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
5 Haziran 2011 Pazar 23:04:04
Kişilik yaratır, bütün değerler.
İnsanlık erdemlik, şuur yapısı.
Namuslu şerefli, kulu severler.
Bunlara açılır, gizem kapısı.

Her şeyin şifresi, sabırla başlar.
Günler, aylar, yıllar, hatta asırlar.
Hak edene açılır, Hakk tan kapılar.
Madde...

Arayan bulur., @türkmendağlı
5.6.2011 23:02:19
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
5 Haziran 2011 Pazar 22:36:42
Bu dünya döndükçe başım dolanır
Bu alemde ben bir garip gezginim
Esti acı poyraz gözüm sulanır
Küs değilim boynu bükük üzgünüm

Ağızdan kulağa söz satanlara
Öz çıkar üstüne el katanlara
Hak sen adil ben deyip çatanlara
Sabır kalmaz ah ederim ...

Şükür düzgünüm, @bestikoc
5.6.2011 22:32:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.969
Şiir Okunma
3.717.308
Yazı Okunma
14.772
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL