Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:38:38
Ne ümitlerle Almanya’ya varmıştım
Burda ne örf , ne de adetine alıştım
Sense benim her şeyime karıştın
Almanya ben seni hiç sevmiyorum

DOĞRUSU ÖYLE."İŞTEN ARTMAZ,DİŞTEN ARTAR" ATA SÖZÜMÜZÜ UNUTMAYALIM.KUTLADIM SELAMLA.
Ah almanya, @Adnan ŞAHİN
23.1.2009 13:44:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:36:17
Zenginin eline bakmak ne zormuş
İtilip kakılmak kalbimi yormuş
İşe son vermek için patron sormuş
Okumamak beni derinden vurmuş
KUTLADIM YÜREKTEN CEYHUN GARDAŞ.SELAMLARIMLA
Hayat zorlaştı, @ceyhunaltunkas
23.1.2009 14:21:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:35:01
Göçerim yurduna, gönlüne tayın
Kırk beşlik plağı, olsun balayım
Kirpiğin ok olsun, gözlerin mayın
Tüketme sabrımı, alırım payı.
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:33:49
Kuruldak dert etme bunlarda geçer
Bu dünya bir handır her gelen göçer
Gassalın elinde kalınca naçar
Beyaz kefenime saralar beni

SAYIN KURULDAK YÜREKTEN KUTLADIM.SİZİ İLK DEFA GÖRÜYOEUM BURDA.SİZ KİMSİNİZ DERSENİ SAİMBEYLİM COM.DA"OĞUZSOYLUM"
Yaralar beni, @mkuruldak
23.1.2009 15:25:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:29:55
Kalender yol yakın sonun başı bu
Nefsime dur dedim aşk savaşı bu
Bin kere yıkanmış çöl ataşı bu
Ahirin korkutur yalımı benim

YÜREKTEN KUTLUYORUM SAYIN KALENDER GARDAŞ.SELAMLAR.
Kaderim benim, @haşim kalender
23.1.2009 15:50:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:27:46
Şair bırak kelamı,
Çatlıyor gönül camı.
Ko kafiye ipini,
As boynuna ilâmı.
Ben âciz kulum ama
Sultanım ne güzel yâr,
Sultanım en güzel yâr!

yÜREKTEN KUTLARIM SELAMLARIMLA SAYIN YAZGAN.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:26:43
Ne zaman bitecek bu acı günüm
Sen yoksun diyerek konuşmaz dilim
Gel artık bahçemde açılsın gülüm
….Kadehi bırakmam gelene kadar
….Sesini unutmam ölene kadar
Kadhi bırak ama öbürünü bırakma.kUTLADIM SELAMLARIMLA.
Ölene kadar, @ahmet sivri
23.1.2009 16:40:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:25:41
Gönülden kutladım bu sevda şiirini.Selam ve sevgilerimi sunarım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:21:43
Misâle bak söz getir,
Emsâle bak iş bitir,
Timsâle bak aşk getir,
Canından çok Yurdu sev…

Nihâle bak boy getir,
Şimâle bak can bâtır,
Suâle bak dem artır,
Bâlâ’ndan çok Türk’ü sev

Yürekten kutladım bu güzel şiirinizi.Selamlarımla
Türk’ü sev, @kadiryeter
23.1.2009 18:10:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:18:29
Ey gönül merâmın,nedir ki senin
Bazan tatlı,acı,fermanın benim
Bilinmez,yönü yok,dönen çark senin
Bazan yüksek,alçak,fermanın benim..

Yüreğine sağlık adaş şair.Selamlarımla.
Ey gönül.., @Recep Gülşenii
23.1.2009 18:02:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:15:50
Dalga geçer güya havası dosta
Rağbeti makama konulan posta
Camiye gireni zanneder softa
Selamı bilmiyor düzeni bozuk

Yüreğine sağlık dost şair..
Düzeni bozuk, @FEVZİ ÜLKER
23.1.2009 17:23:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:55:08
-
Şimdi yüz yüzeyim sen yoksun artık
Dosteli dilinde bir oksun artık
Benim bir tanemdin pek çoksun artık
Bir gün gider diye hiç düşünmedim

Kutladım gönülden dost şair.
Deli divane, @Dosteli_
23.1.2009 07:58:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:54:06
Yüreğine sağlık hemşehrim.>Kutladım bu güzel şiirinizi selamlarımla.
Yalnızım, @Enver ÜSTE
23.1.2009 06:00:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:44:09
herkes cennetten bir bahçeydi desin
sen bende ol bende sende her daim
gölün olmak şereftir bu gülüne
senden gelen başım gôzûm üstüne

Kutladım güel şiirini dost şair.Selamlarımla.
Irmak, @aysegül atakli
23.1.2009 10:51:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:42:59
Yüreğin var olsun,güzellikler,leylalaklar ve menevşeler sarsın dçrt bir yanını Üsdaım
Menevşen, @a.yüksel şanlıer
23.1.2009 10:58:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:37:05

Acı veriyorsun,
Hemde acıların en acısını.
Yavaş yavaş tükenirken geceler.
Yığılıp kalıyorsam bir köşebaşında,
Artık çekil git gözlerimden.....
Şarkılarımı da çalmıyor sazım...
Bırak, ben gecelerin adamıyım artık.....
Gözlerin uzak kalsın...

Ağlıyorum, @bestekar10
23.1.2009 09:41:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:33:01
BİRŞEYLER OLUYOR,SİSLİ PENCERELERDE.
HAFİFÇE TİTREYEN YAPRAKLARDA..
GÜZ BAKIŞLARIYLA,BATAN GÜNEŞLE,
MERHABA DİYOR AKŞAM
GÖNÜLLERE....


HAFİF BİR SIZI BAŞLIYOR,KALPLERDE.
ÜRPERİYOR GÖZ,DOLAŞAN MAZİLERDE..
BİR SEMALARDA,BİR HÜZÜNLÜ ÇİÇEKTE,
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 11:27:30
Ferhan’ım bak aynaya
Kendini net görürsün
Merhem ol,hep yaraya
Mutluluğu bulursun

Yüreğine alık gardaş.Aynaya sürekli bakmal laım.Selamlarımla kutladım.
Hayâ ..!, @ferhan
21.1.2009 09:21:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Ocak 2009 Perşembe 22:43:45
Sığır, koyun tek başına hepsine bakardın
Bulaşık ,çamaşır için kazanın altını yakardın
Beş,on çocuğa erinmeden sen bakardın
Gocamışsın sende benim gibi gocamış
ELBETTE KOCADIK GARDAŞ.KUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİSELAMLARIMLA..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Ocak 2009 Perşembe 22:42:29
GÖNÜLDEN KUTLADIM BU GÜZEL ESERİNİZİ.SELAM VE SAYGILARIMLA.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.348
Şiir Okunma
2.374.425
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL