Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:39:40
Silinirsem anılardan istemem anma adımı
Demek ki ben doldurmuşum bu yürekte miadımı
Dostelimi bırakarak alıp gitti tüm tadımı
Şimdi döndü herkeslere, bir kuş gibi uçup gitti

GÖNLÜNE-YÜREĞİNE SAĞLIK DOST DOST YELİ
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:36:32
Alaettin’in Rabbi sensin
Bir katreden var edensin
Gözlerimin nuru sensin
Hem Rahmansın hem Rahimsin

YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ SELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:32:51
Tutsak olmanın
Sancısı
Yüreğime kadar işledi
Dört duvar arasında bile değilken

İşte
Bir gün daha
Kayıp gitti
Ömrümden

Acımasızca
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.
Kayıp, @Hiç ve Suskun
24.1.2009 12:58:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:29:56
Gel gayrı yoluna gül döktüğüm yar,
Gözlerim hep seni hep seni arar,
Bu tükenmiş halim senden yadigâr,
Ağlayıp yanağı ıslanan benim

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST YÜREKLİ ŞAİR.
Yüreğinle dinle, @sair19
24.1.2009 12:48:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:28:58

Gel esmer kız!
Siyah saçlarını dağıtayım,
Yellere karşı.
Gel esmer kız!
Dudağında bir imza da benden olsun,
Ellere karşı.

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST YÜREK.KUTLADIM.
Esmer kız, @ulkuduysak
24.1.2009 12:33:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:27:58
Köle olan kulu, satmak isterim
Kadını, erkeğe katmak isterim
Ahmedem millete çatmak isterim
Vatana ettiğim yemin olmazsa

YÜREĞİNE SAĞLIK.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
Yazılan yıldızlar, @Reisahmet
24.1.2009 14:13:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:26:46
Yolun sonu diyor ötüşen kuşlar
Mezarıma aday uzunca taşlar
Kalender biterken bir ömür başlar
Hesap günü çetin sızlarım yine
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA
Özledim yine, @haşim kalender
24.1.2009 14:21:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:49:34

Bir nükleer patlama, harabeyi andıran,
Nova gibi parlaktır, bu yüreği kandıran.
Halisane duygular, tuza ekmek bandıran,
……….Kalp kilidi açılmış, senin olsun hepsi hak,
……….Akan billur dereler, nehir olmuş durma

Nükleer patlamaya benzeyen yür...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:34:40
Sevdalar kuytularda uyuklar yaslı yaslı,
Menfaatsiz sevginin tükendi derken nesli,
Koştun sessiz feryatla haykırdın sesli sesli.
... Mısraların yetişti sen oldun buna kefil,
... Dostluklar ölmez dedin güzel kardeş İsmail

Maharetinizi bilmem am...

Sana cevabım.., @candost
23.1.2009 18:32:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:32:50
Asla olmaz bizim ayrı gayrımız
Yazarım bak işte taştı sabrımız
Doğudan batıdan birlik çağrımız
Ebedi kardeşlik tek bayrağımız

Yüreğinden öptüm sevgili dost.Selamlarımı sundum..
Sözüm var, @ms-solmaz
23.1.2009 18:25:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:31:41
Kasırgalar patlar; deli boran yüreklerde,
Aşk çaresizliği, insanı dağladığı anlarda.
Kefir mideye iyi gelirse hasta bedenlerde,
Vuslatta diriltir aşığı, zemheri zamanlarda.


Meltem esintisidir aşk, yanan mecnun tenlerde.
Bir tek sevdaya muhta...

Aşk için, @hayatgülbahçesi
23.1.2009 18:32:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:30:30
BİLECEN seyretti sende ki farkı
Dilinden düşmüyor sevdiğin şarkı
Dört duvar olmazdı meskeni barkı
Mecnun halde iken bulsaydın keşke
Gönülden kutladım selamlarımla
*bulsaydın keşke*, @OZANMERDAN
23.1.2009 19:11:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:29:35
Alaca karanlığın, renklerini giyinip,
Çevrilmiş sevdaların, dikenine gizlenip,
Ölümdeki ninninin, rüyasında gezinip,
Aşk yanığı rüzgarın, içinde gezmekteyiz.

Bülbülü şeyda olup, sevdanın adımında,
Mavilere bürünüp, morarmış dağlarında,
Sevda ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:28:02
Ne arıyor, ne soruyorsun
Bu nasıl sevmek Bengisu
Sen böyle mi seviyorsun
Bu nasıl sevmek Bengisu

Ne haldeyim bilmiyorsun
Gözyaşımı silmiyorsun
Hiç yüzüme gülmüyorsun
Bu nasıl sevmek Bengisu

Ne bir haber, ne bir selam
Ne bir name, ne bir ...

Bu nasıl sevmek, @yitiksevdalar
23.1.2009 20:11:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:25:47
Atiye ümitle her dem yaşarlar.
Sevenin kalbinde dağlar aşarlar.
Ümit kervanıyla aşka koşarlar.
Ram olup hikmete karda şaşarlar.

İlahi hikmettir genç kardelenler.
Sevgiye hizmettir gönül çelenler.

Yüreğine sağlık selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 20:24:43
Hiç düşünme, aranma bulunmazsın,
Anla,sanki damarda akan kansın,
Ne unutan ne de unutulansın...
Sen,dünyanın en güzel kadınısın.

Yüreğine sağlık kardeş selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:44:40
Seni hâlâ bana bir gün geleceksin sanırım
Ne gelen var ne giden var bilerek aldanırım
Bana sevdâyı sorarsan çilesinden tanırım
Ne zaman güldü ki zâten bana ömrümce felek

KUTLADIM YÜREKTEN.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:42:44
YÜEKTEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
G ü l ü m, @İrfan KILIÇ
23.1.2009 14:08:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:41:33
Körkütük ettiyse teveccüh seni
Ezdiyse dağ gibi koca bedeni
Bulursan ücraya atan nedeni
İşte o, mazinin seceresidir

YÜREKTEN SÜZÜLENLERİNİZİ YÜREKTEN KUTLADIM VE YÜREĞİNDEN ÖPTÜM.
==o nedir==, @zekibekar
23.1.2009 13:05:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Ocak 2009 Cuma 18:40:05
Osmanlı’dan ta bu yana,
Sevemedim bir ülkeyi.
Hoşgörüsü sonsuz idi,
Yaşamı pek güzel idi.

Tarih seninle yazıldı,
Kalpler seninle renklendi.
Gönüllerdesin Osmanlım,
Neredesin sen, hani nerde.

Müslümanı zarar görmez,
Tek çatıda korunur ike...

Osmanlı neredesin, @romantik63
23.1.2009 13:54:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.349
Şiir Okunma
2.374.425
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL