Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 19:00:09
Kutladım bu güzeşeserinizi.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 18:55:40
Ne zaman bir fidan toprağa diksem
Genç bir şehit misali alnından öpsem
Sana cennet az gelir yemin ve kasem
Sarar ruhumu bir buruk elem garip bir özlem
Yüreğine sağlık dost.Ne zaman bir şehit gelse ürpeririz yüreklerimiz ve gıta ile bakarız.Sela...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 18:53:29
kırgınlığım sizlere değil ey insanlar!!!!!!!
kırgınlığım kendimedir........
aman diyemeyişlerim
dermanı olmayışından değil
o kahrolası gururumdandır
yüreğine sağlık gardaş.kutladım
Kahrolası gururum, @cemisgezekli
24.1.2009 18:50:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 17:27:08
Ve
Soluyorum...
Ne anladım ki
Uzunun kısası
Velhasıl
Bir kelebek ömrü
Kısalığındadır
Yaşanan.
KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Yaşanan, @DemAN
24.1.2009 17:06:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 17:26:16
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 17:24:41
Volkan gibi kaynarsın-unutmayız ebedi
Hasan der yurt kurtardı-Atatürk’ümün kendi
Uçurumlar vız gelir- fikrimizle düzleriz
Gece gündüz çalışıp- sokak yolu büzleriz

Türkümüz Türkiye’miz-öncü olmuş Türk’üne
Türk Milleti sahip çık-Kemal Atatürk’ün...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 17:23:23
Karşı tepelere bir duman çöktü
Yağmur yağdı toprak ne güzel koktu
Tavandan üstüme damlalar aktı
Çıkıp akan yeri loğladı yarim
YÜREĞİNE SAĞLIK AHMET GARDAŞ.BEĞENEREK OKUDUM SELEMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 16:28:42
Canan can olmuş da can neylesin
Can ömür olmuş , kul olmuş da canan neylesin
Can’ la canan bir olmuş da kader neylesin
Zaman ayrılık zamanı can neylesin

Can olanlara candan olanlara sevgilerle........
YÜREĞİNE SAĞLIK ŞİİR DOSTU.KUTLADIM SELAM...

Ayrılık zamanı, @mustafakurta
24.1.2009 15:44:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 16:25:28
Sevmiyorsan söyle
Bakma yüzüme
Kararsız gönlüne
Gözyaşım
Serdim

YÜREKTEN KUTLADIM SELAMLA.
Hazan rüzgârı, @ilhamialbayrak
24.1.2009 15:09:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 16:24:21
Hayaller hep var, bir dolu bir boş oluyor
Hayalde gül misali sulanmayınca soluyor
Gözlerden uzak yaşamımın kaçıncı günü
Bilet yok ki dönüşü olsun dünün bugünü
YÜREKTEN KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLARIM SUNUYORUM
Bilet yok, @cebirin defteri
24.1.2009 15:51:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 15:06:39
Ben her şeye razıyım O’nun için,
Onsuz olmuyor yüreğim,niçin?
Bak,yine ağlıyorum için için,
Ey ezanlar!Şahit olun buna.
YÜREKTEN KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA.
Şahit olun, @şair latifi
24.1.2009 14:49:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 15:05:44
Bilen varsa söylese, nerde hayatın tadı,
Hayat mı oldu yoksa, sonsuz elemin adı.
Ben de bilmem nedendir, takvimlerin inadı,
Elli seneden beri, mevsim hala kış bizde.

YÜREĞİN SAĞLIK DOST.MALESEF ÖYLE ELLİ SENEDEN BERİ.BU ALEMDE BAHAR YOK BİZE.VE...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 15:00:10
YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLARMLA KUTLADIM
Kalbime dizgin vurdum, @gül peri
24.1.2009 13:05:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:59:06
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM..
Nedir şair ler, @hoşkelam
24.1.2009 13:01:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:56:47
Dağlarımda karımsın
Sonbaharım kışımsın
Benim alın yazımsın
Ey sevgilim gelsene
YÜREKTEN KUTLADIM YÜREK DOLUSU SELAMLARIMLA.DOST ŞAİR.
Gelsene, @FEVZİ ÜLKER
24.1.2009 13:03:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:54:51
yine
bir kurşun yedi yüreğim
uçuklayan duygularım dudaklarımdan
ıstakoz kanı renginde akmakta
ellerin toprak atıyor üstüme
senin gibi beyazlar giymişim
ruhumu uçurup yüreğine
toprak altında kalmışım
toprağımsın
seni düşünmekteyim

YÜREKTE...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:51:11
Dudaklarımda sevgin, kollarımda yalnız sen.
Olmanı istiyorum, eğer sen de istersen.
Ömür boyu beklerim, eğer ümit verirsen.
Bari son baharımız, mutlu geçsin istersen.

YÜREKTEN KUTLADIM DOST ŞAİR
SENİ TANIDIĞIMA MEMNUN OLDUM VE SELAMLAR GÖN...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:49:15
Feyzi’yim kendimi bildim bileli;
Gamlı yaslı geçti ömrüm çileli.
Dudaklardan akan ballar hileli;
Ağılara bandım haberin olsun
GÖNÜLDEN KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLA.
Haberin olsun, @OzanFeyzi
24.1.2009 10:28:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:46:20
Bolat bu sene kaş dölüm ekin var”
“-valla Gocaavrat bili”
“-sen ne bilin”
“-atmışaltı
HARİKASINIZ İBRAHİM BEY GÖNÜLDEN KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:41:24
Bu dalga inşallah son,
Bitiyor engerek on.
Sorulmadık kim kaldı,
Yorulmadan kalan kim.
Hemen sona erecek,
Bir bitseydi şu seçim.
Başı sonu belirsiz,
Örgütse reisi kim.
İçinde siyasetçi yok,
Burası hayli mühim.
“Deniz dalgasız olmaz”
Her ...

Engerek on, @Enver ÜSTE
24.1.2009 06:07:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.562
Şiir Okunma
2.375.613
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL