Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Mart 2009 Cuma 11:36:43
Yıldızlar getirsin diye seni
Gündüzleri sevmiyorum
Sen hayattaki mağlubiyetim
Sen fırtınayla gönlümden kopan yaprak
Sen imkânsızım…
Sen gönül sızım…

Yüreğine sağlık.Kutladım dost şair selamla
“ö.ç.m” den sen, @ö.ç.m
20.3.2009 10:45:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Mart 2009 Cuma 11:34:40
Şaştılar Türk’e, olmadı alkışladılar,
Kimi geri döndü, Türkü’ün cesaretini anlattılar,
Kimi şehit oldu yattı şehitlerimizle,
Koyun koyuna.
Şimdi, huzur içinde onlar

KUTLADIM SELAMLARIMLA:YÜREĞİNİZ VAR OLSUN:
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
20 Mart 2009 Cuma 11:33:15
Sevgide şenlenir koca kainat,
Kurdoğlu tükendi kalmadı takat,
Her türlü tenkide açığım fakat,
Sevgide barışta, dostlukta yarış.

Yüreğine sağlık KURTOĞLU kurt.Kutladım selamlam ve sevgilerimle.Eksilmesin yüreğinden sevgi,dolsun atşsın.Selam ve s...

Sevgide yarış, @ahmetkurt
20.3.2009 10:19:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 20:49:45
Mustafa der!Sevdim seni,
Sen de seviyorsun beni,
Hayatı sevmem nedeni,
Nedenisin emmioğlu.
Dost olansın emmioğlu
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Emmioğlu ()(, @Kangallı Mustafa
19.3.2009 20:33:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 20:48:10
Akşam al beni yanına,
Önce yürürüz yanyana,
Kolkola ve yana yana !
Sonra girerim koynuna...

Dökül şöyle saçağımdan,
Kararan gönül dağımdan,
Hem dilimden,dudağımdan,
Neler söylemem ki sana !...

Artarken gönül darlığı,
Ağız açan karanlığı,...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 20:46:31
Yüreğin var olsun haz aldım şiirinizden,
Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 19:45:24
Sana da gelecek sıra ansızın…
Bir, bir kopacaktır telleri sazın,
Belki Sonbaharda, belki de yazın..
Ağlayacak başında eşin, kızın.
Yarıda kalacak belki muradın,
Söyle ey gözlerim nasıl gülersin?
Yüreğine var olsun sevgi ve saygıya değer şair.Ku...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 19:43:36

Hakkı derki, takdir neyse olacak
Geçecek bu günler yadı kalacak
Göller suyla bağlar gülle dolacak
Onun için tutmalıyım hoş seni
Yüreğine sağlık dost şair.Kurladım selamlarımla.
Kış ile muhabbet, @varsagi
19.3.2009 17:12:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 19:35:27
Ağlayan gözlerde derin bir hülya
Kanıyor yüreğim çıkmaz bir yolda.
Yükledin ruhuma bir yorgun sevda
Neden habersizce kaçtın be gülüm

Yürekten kutladım selam ve sevgilerimle.
Gülüm, @ulkuduysak
19.3.2009 18:44:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 17:51:25
Bunlar Hasan’ın sözü
Alnı ak temiz yüzü
Yukarıda dörtlükler
Anlatılanın özü

Alaçam’ı sev koru
Sonra tutuşur koru

yüreğine sağlık hasan bey harikasınn kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 17:50:04
Rüzgâr esti, kara lâmbalar söndü,
İnsan esti, mutlu hayâtlar söndü,
Çok bilgili, okumadıkça eser;
Şair esti, şiir ateşi söndü!
yüreğine sağlık dost şair.İnşallah tüm lambalar yakında söner.
Kara lâmba, @kadiryeter
19.3.2009 17:41:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 17:07:48
haa bi de
adama ğözel kokcan deyye
hacıya(ğı) macı ya(ğı) sürüneyin deme
sen tertemiz sabın kok yete(r),
nerden mi biliyon,
başıma ğelen de var,
ortalıkda dönen dee
bu saşları de(ği)rmen damında
ağartmadık haral
sana bişiy deyosam
bi bil...

Ana-kız 5), @İbrahim Çelikli
19.3.2009 12:16:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 17:04:48
Hatipoğlu zamanı alamam geri,
Boğmakta fikrimi beynimin teri,
Vicdanı yok etmiş üç beş serseri,
Ruhumu çalmışlar delirmekteyim.

Grimsi yüzlerde sevinci sezdim,
Eneye aldanıp zerreyi ezdim,
Lal olmuş ölçünün içinden gezdim,
Aranızdan artık çe...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 16:59:10
Vardı’nın bu yaralı gönlünde
Ömrünün sonbaharı son gününde.
Çiçekler açtı kurumuş dalında.
Çözdünüz mü dostlar kim geldi ?
YÜREĞİN VAR OLSUN DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Can geldi, @Kahraman VARDI
19.3.2009 11:09:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 16:57:02
Yeniden başladı her şey seninle
Bir kara sevdaya düştüm busenle
Harcarsın bir ömrü bu Dostelinle
Sensiz mekanlarda hiç kalamadım

YÜREĞİNNDE YERİM VAR .NEGÜZEL KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Yüreğinde yerim var, @Dosteli_
19.3.2009 15:15:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 16:55:25
Merttir M.Sıddık Solmaz
Destursuz bağa dalmaz
Kimseden beddua almaz

Aslan yürekli yazandır o
Haksızlığa hep kızandır o

Merttir M.Sıddık Solmaz
Vatanından ayrı kalmaz
Bu site onsuz hiç olmaz

Gönüllere şiirle akandır o
Asil ve çok cesur ...

Pala ( ms-solmaz ), @Adnan ŞAHİN
19.3.2009 14:07:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
19 Mart 2009 Perşembe 16:51:44
Sabır taşı olsa çatlar inanki
Ruhumda volkanlar patlar inanki
Yokluğun dertleri katlar inanki
Hayalin ayn’ıma yârdır kardelen

Yüreğine sağlık dost Zeki.Kutladım selamla gönülden.
Kardelen-1, @zekibekar
19.3.2009 15:18:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 20:11:39
Üstlerine giyecek ne bir elbise
Ne bellerine takacak palaska
Onların ayakkabıları bile yoktu
Ancak onların mangal gibi yürekleri
Demir gibi bilekleri vardı

Karınlarını doyuracak ne bir kap yemek
Ne açlığı bastıracak bir lokma ekmek
Onların k...

Adam gibi adam, @ahmet sivri
18.3.2009 10:56:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 20:08:58
Şanlı tarihime destanlar yazdın;
Boğaz’a bir kilit vurdun sen Nusret.
Düşmanca gelene mezarlar kazdın;
Denize tuzaklar kurdun sen Nusret.

Osmanlı yok artık bitti, dediler.
Maziye savruldu; yitti, dediler.
Güçleri kalmadı; gitti, dediler.
Ces...

Nusret, @Murat Arıcı
18.3.2009 16:16:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 15:18:44
Heybetin tarihin şanlı mazisi,
İlhamlar soluyor bil Çanakkale.
Çizgiler gönlümde alın yazısı,
Eski haşmetinle sil Çanakkale.

Gaza meydanında aman vermedin,
Barışta da, sen hiç, sefa sürmedin,
Büyüdün, geliştin, lakin görmedin,
Aranır kalbine...

Çanakkale, @ahmetkurt
18.3.2009 13:51:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.719
Şiir Okunma
2.376.423
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL