Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 13:37:16
Alışırmıyım bilmem,
gerçek ,yokluğun acıtıyor,
karanlık ve boşluk,
hislerim kayıp,
yüreğim yangın enkazı,
dinmez sızılarla,
sensizliği yaşayacağım,
incindim,yaralıyım,
ama bil kırgın değilim,
ve unutma sana düşman değilim,
çünkü seni çok se...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 13:32:58
Şehitlerimiz bizim şanımız gururumuz
Mehmetçiklerimizin silahında mermisi yoktu
Onlarda bir güç vardı ki imanlarına sarılarak
Düşmanın üstüne ‘Allah aşkıyla yürüdüler
‘’Çanakkale geçilmez olduğun düşmana gösterdiler

Kutladım dost yüreğine s...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 13:30:21
Dönmek için gelmediler ki cehpeye,
Yemin ettiler ölüme, dine, şehadete,
Hiçbir nefer kahraman olmak için savaşmadı,
Onlar zaten kahramandı.
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarıımla.şehitlerimize Allahtan rahmet dileriz.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 13:27:24

Bu vatan bölünmez!
Ezanlar dinmez!
Bayrak inmez!
Şehitler ölmez!
Şehitler ölmez....

Yüreğinize sağlık.Sen,ben,o öyle dedikçe çanakkale geçilmez.Kutladım selamla
Çanakkale geçilmez...., @Akgün
18.3.2009 12:39:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 13:20:45
Dinsizlere oldu bir ders,
Yahudisi Allah bilmez.
Kuvvetlidir dini olan,
Müslümana gel inan.

Dini olan kazandı bak,
Dinsizi yaylandı bak,
Burası Çanakkale,
Vazgeçilmez, geçilemez.
Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım yürekten vu güzel eserinizi.S...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:43:27
Gelmişse zamanın, kuran okunur sağdan,
Eş dost yaklaşırda her gelen bakar sağdan,
Herkes toplanmışsa, artık dağdan bayırdan,
Zaman gelmiş demektir,yıkanırdır vücudun.

Yürekten kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:41:54
Dökülen onca yaşa , dökülen onca kana ve size şehitliği nasip eden
Allah’a Yemin olsun ki "Tek bir insan kalana kadar ve o insanın son
damlasına kadar VATAN’ı çiğnetmeyeceğiz..!
Ve yine yemin olsun ki ; bu uğurda sizler gibi can vereceğiz..!
öl...

Dalgalansın bayrağım..!, @cycy
18.3.2009 08:55:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:39:48
Gün karışırken geceye
Akşam vakti ölü aşklar doğurmuşum.

Yüreğine sağlık.Kutldım selamlarımla.
Ölü aşklar-1, @x adamus
18.3.2009 09:59:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:35:07
Ferhan der,ödenmez borçlar
Ak düşmüş,simsiyah saçlar
Dile gelmiş,dağlar taşlar
Kâlbimizde yüce Şehit..!

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:31:52
Şu karşı mezarlık şehit şüheda,
Çınarlar heybetli selviler diktir!
Bu kutlu yolcular yükselen sadâ,
Yokluğu yok eyle varlık biriktir!

Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutlarım.
Biriktir, @micingirt
18.3.2009 11:27:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 11:30:19
Şanlı haritalar çizme vaktidir,
Yepyeni destanlar yazma vaktidir!
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:42:29
kızım benim
dört dörtlük yaşadın
yediğin önünde
bileğinin hakkını verdin
ardındayız bir ömür boyu

Yüreğinize sağlık selamlarımla kutladım bu güzel şiirinizi.
Kızım benim, @ramazan.efe
18.3.2009 00:04:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:40:38
Helâlım varken koynumda
Neden haram tercihim oldu
Fırın bana göre değildi zaten…
Yüreğin var olsun dost şair.Kutladım selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:19:44
Giderken sen gelirken sen,
Çırpındın hep hüzün içinde...
Heyecanımda kenetlendin ,
Titremem kayboldu senin içinde
Yüreğiene sağlık dost şair.Kutladım selem ve sevgilerle.
Eller..., @ÖZELÇİ
18.3.2009 07:20:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:18:01
İnsanlık giysisini üzerimden soydular
Her cefaya eh dedim kabullendim saydılar
Verilen sözlerinden hemen geri caydılar
Ahmet’im ben kendimi kadersiz mi sayayım
Kâbus mu yaşıyorum inşallah rüyadayım

Yüreğğine sağlık dost şair.Kutladım sellamlar...

Kâbus, @ahmet ekici
18.3.2009 07:43:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:15:53
Unutma ey sevgili! salma rüzgara beni
Gözlerin bir an hayale bürür de kalırım.
Ne bu yollar pervasız, nede ben bir serseri
Ben bahçen de bir gül, sen sevdikçe açılırım.

*** * ***

Meşk ile yanan ruhumun sen’den dileği var
Sen ki çırpınan gön...

Ey sevgili!, @KURULTAY
18.3.2009 05:20:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:14:51

Ben seni böyle bildim nurludur güzel yüzün
Yürekten inanmışım güzellik taşır özün
Dostelinin dilinde anlamısın her sözün
Haydi tut ellerimi sana yakışan budur

Yüreğine sağlık.İnşallah bir gün tutacaktır ellerini.Selam ve sevgiler sunadum
Haydi tut ellerimi, @Dosteli_
18.3.2009 08:02:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Mart 2009 Çarşamba 09:13:28
Kayalar kayalar Sarıkaya ‘lar
Metin çıkmış düşman kovalar
Yat borusuyla koğuş sayanlar
Sayarlarda kara haber yollarlar

Yüreğine sağlık dost.Tüm şehihlerimiz Allahtan rahmet Büyük Türk Milletine başsağlığı dlerim.Sizide hassasiyetinizden dolayı ...

Şehide ağıt, @KNİSK
18.3.2009 08:15:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Mart 2009 Salı 19:18:01
Sevginin yanında ,saygının önünde
Hasretin berisinde,gurbetin ilerisinde
Kötülük ,kavganın dövüşün gerisinde
.........Mutluluğu görür gibi oluyorum
Yüreğin var olsun sevgili dost şair.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Mart 2009 Salı 19:15:29
Düştü,düştü yüreğime
Can evime cemre düştü

Yüreğine ağlık:Kutladım selamlarımla.
Can evime cemre düştü, @neneh.
12.3.2009 17:02:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.670
Şiir Okunma
2.376.120
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL