Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:25:43
Toprağımız gülle ekili bizim
Sensiz yürür isem bükülür dizim
Bu sevda hayatta en büyük gizim
Anla yâr! güneşiz henüz batmadık
Ceyhun gardaş.Yüreğinden öptüm.Baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:23:42
Kangallı mustafa adım,
Duyuluyor benim yaşım,
Bu şiiri okuyana
Selamım olsun dostlarım

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:19:10
Sevdaya açan çiçeğim
Umuda açtığım yelkenim
Elimi tutan olmanı istediğim
Neredesin....
Yeni güne uyanma heyecanım
Kara bahtımı aydınlatanım
Canını canıma eş saydığım
Neredesin......
Kulak çınlamasında saydığım tek isim
Varlığı ömrüme renk ve...

Neredesin, @sirine38
6.5.2009 12:16:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:16:31
Bin bir doyumsuzluk almış âlemi
Büyük hırs, menfaat sarmış Âdemi
İlgisiz açmaz ki çağla bademi
Tamah gölgesinde sevgi yeşermez

Doğruluktan şaşma, şer’e duvar ör
Dünya nimetleri etmesin ki kör
Herkes senin gibi, çevreni de gör
Günah gölgesind...

Sevgi yeşermez, @cemil
6.5.2009 09:49:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:14:11
Her daim halk olur canlı ve cansız
Kimisi kanlıdır, kimisi kansız
Yüreğine sağlık.Kısa ve öz.Baki selamla.
"ö.ç.m" den kansız, @ö.ç.m
6.5.2009 13:27:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:05:53
Çukutlu Fevzi’nin her gün gördüğü
Kazalardan sonra inan öldüğü
Kurala uyanla hemen güldüğü
Yollarda kaçırma gaz ayarını

Yüreğine ssağlık dost şair.Kutladım sealamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 15:02:53
Çıngı düştü sinemdeki harmana,
Muhtaç oldum gönlündeki dermana.
Razıyım yâr dilediğin fermana,
Sündüzü yanıma seresiyimiş.

Yüreğine sağlık dost KARDELEN.Kutladım yürekten selamla.
Cennetin gelini, @kardelen26
6.5.2009 13:56:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 14:55:37
İki bine iki var
Görüşmemiz mahzurlu
Nasıl verelim karar
Ve olalım huzurlu
Yüreğine sağlık dostum.Şimdide 2010 a bir var.Aradan 10 yıl geçmiş.Baki selamla
Acılar dehlizi, @İhsan POLAT
6.5.2009 13:54:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 14:48:52
Hani sevgin, hani aşkın ! niye çoktur, yalanın,
Hala bir tatlı sözün yok da geçer hep zamanın,
Beni sevdinse yalan söyleme sevdim seni ben,
Seni sevmek’mi hatam söyle nedendir yalanın.
***
***
Bu gönül bıktı yalandan, seni sevmem bilesin,
Hala...

Yalancı, @a.yüksel şanlıer
6.5.2009 11:19:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 14:43:05
yüreğine sağlık dost yürek.Kutladım yürek esintinizi."Bir canlıyı öldlüren bütün alemi öldürmüş gibidir"ilahi emrini hatırlamazlar mı?Cahiliye devrinden daha korkunç bir dırum değil mi.Baki selamlarımla.
Katiller!!!, @Kalb-i selim
5.5.2009 21:52:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 14:37:23
üreğine sağlık.Yürekten selamladır.Yüreğin var olsun dost
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mayıs 2009 Çarşamba 09:55:36
Yüreğine sağlık dost şair.Nefis şiirinizi kutladım baki selamla.Bu sabah uğradığım ilk sayfa ve ilk şiir.Elektrik kesikti ondan.Senki Anamur muzu ve süt karışım içmiş gibi oldum.Yüreğine sağlık.

kocakurtsoylum tarafından 5/6/2009 9:56:16 AM zaman...

Her şeye rağmen..., @ibrhim
6.5.2009 09:02:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 19:04:46
Kutladım nefis şiirinizi dost kardelen.Kutladım baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 16:10:31
YÜREĞİN VAR OLSUN SEVGİLİ TAŞ.YÜREĞİNDEN ÖPTTÜM.BAKİ SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 15:09:15
Yaradana sığındım
Tüm benliğimle
İyi bir kul olayım diye
Sevgisi gönlümde
İsmi hep dilimde
Yalvardım geceler boyu
Gündüzüm geçti onunla
Ne iş yaparsam
Hep yanımda dilimde zikirdi
Gönlümde sevgisi ile
Dayandığım bir duvar
Sığındı...

Sığındım yaradana, @AYSE 09
5.5.2009 00:04:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 14:57:08
Anlımıza yazılan kader yazısı
Artık çekelim, duyulmaz sızısı
Sen ağlama benim canım anam
Sen ağlama...

Yüreğine sağlık dost şair.Kutlarım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 14:41:28
Yüreğine sağlık değeril hemşehrim.Nefis şiirinizi kutladım baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 14:35:52
Sen hep ol ki benle, ben de olayım
Olduğum kadarla mutlu kalayım
Kırıktan kurtulup deva bulayım
Sar sargıla şimdi hakkım değil mi?

----Nerdeyim dostlarım nerdeyim şimdi
----Yaramı sardığım yerdeyim şimdi

Kutladım nefis şiirinizi selamlarıml...

Nerdeyim şimdi ( sorgu), @cemil
5.5.2009 09:50:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 14:29:13
Ömer Çetinkaya,kaldın baş başa,
Karıştı bedenin,toprağa taşa,
Orada fark etmez,bey ağa paşa,
Ettiğinle,buluşunca anlarsın

Kutladım dost selamla.
Anlarsın, @congeri
5.5.2009 14:11:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mayıs 2009 Salı 14:26:08
Bir kurgu zannetmeyin,
Benzeri çok bunların,
Bu asil davranışlar,
Doğasında, ananın.

Onun için fark etmez,
Yaşayan canlı olsun,
Sağ meme evladına,
Sol memede o doysun

Doğurup veriyorsun,
Büyütüp besliyorsun,
Aç kalma azabını,
Bir tek s...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.885
Şiir Okunma
2.377.223
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL