(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ö.ç.m" den Kansız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ö.ç.m" den Kansız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Of hocam bu ne böyle? Çok sarsıcı ... Şu son günlerde yaşanana olayın üzerine...Sadece iki dize ama anlattığı? Yerinde ve zamanında doğru seçilmiş kelimelerle bir iki cümle ciltler dolusu kitapların söyleyemeyeceklerini söyler.Tebrik ediyorum.Selâm ve sevgiyle.
Her daim halk olur canlı ve cansız Kimisi kanlıdır, kimisi kansız
güzel dizeler adnan kardeş...haklısın kanlıyla kansız bir arada..ayırdedebilene helal olsun..saygılarımla..keşke anlamı gizlemesende biraz daha uzun bir şiirle cıksaydın karşımıza..bizde şiir okumanın tadına varsaydık.saygılarımla
5 çocuk var kardeş. Hepsi de bekar ve okuyor. Keşke açık açık yazabilseydim. Çocukları baş göz edeyim, söz veriyorum onu da yazacağım. Sabun fabrikasına gidene kadar dünyada bir işe yaramış oluruz bari. teşekkür ediyorum.
şairim akıtmış, nasihat karar dengesini kurmuş, fazlası zarar............Tek kelime ile muhteşem bir içerik. Anlamlı ve kocaman dizelerinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılaramla...
Her daim halk olur canlı ve cansız Kimisi kanlıdır, kimisi kansız ======================== Allah bizleri akıldan,imandan,vatandan,al kandan,davadan mahrum etmesin. Anlamlı eserini beğendim. Saygı ve selam.
Teşekkür ediyorum değerli kardeşim. Tevriye ( Amacı Gizleme) sanatının bir denemesiydi. 1 yıldır şiirle ilgileniyorum. Fırsat buldukça edebi sanatlara örnek verilmiş denemeler yapmaya çalışıyorum. Saygılar sunuyorum.
Kimisi kanlıdır, kimisi kansız
anlayana destan hocam saygılar...