Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:45:38
Harşka bir anlatım.Gönlünüze sağlık.Abdurrahim Ağabeyede selam olsun sayfanızdan.Benimde bildiğim Türkçenin yaşayanın en büyük şairidir.
"Mektup yazdım inanç ahlak örf ile,
Postaladım gönül denen zarf ile,
Anlatılmaz yirmidokuz harf ile,
Bir güze...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:34:47
Yüreğine sağlık Ceyda hanım.Kutladım nefis şiirinizi selamlarımla.
Boş şiir..., @Ceyda GÖRK
2.5.2009 02:49:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:33:22
Hüseyin’im boşver,bırak onlar kaybetsin !
Bu yaşadıkların sana bir bir ders olsun !
Söylesen yüzlerine kötü sen olursun,
Ar,utanma bilmez ŞEREFSİZ DOSTLARIM !

Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:30:26
Koşa koşa gelecektin
Dağ var ise delecektin
Canımı can bilecektin
Durma dedim anlamadın
-
Ellerimi tutacaktın
Yüreğimde atacaktın
Sen de bende batacaktın
Vurma dedim anlamadın
-
Yüreğimin tapusunu
Sevdamızın kapısını
Allah yapmış yapısını...

Anlamadın, @Dosteli_
2.5.2009 11:11:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:28:12
Asker yine başın duman
ALLAH’dan kesilmez güman
Geçmek bilmez oldu zaman
Gün saymaya niyetim yok

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla.
Yok, @Asker Omur
26.4.2009 22:35:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:26:44
BİR sıfıra hiç bölünmedi
ne küçüldü,ne büyüdü
…………ama düş kâinat olmuş….
büyür…..oynaşır durur

Harika bir eser okudum gönül sayfanızdan.Gönlünüz duygularınnız var olsun.
Kum tanesi, @Cemal Erkoç
2.5.2009 00:00:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:23:09
Bir yüreğe bin bir tuzak kurulur,
Yürek yanar ben yanarım çaresiz.
Huzur dosta ulaşmadan yorulur,
Huzur yanar, ben yanarım çaresiz.

Hayat hayatlara pusuyu kurar,
Zincirsiz esaret her şeye zarar,
Bülbüller perişan gülleri sorar,
Bülbül yanar,...

Çaresiz, @ibrhim
2.5.2009 07:45:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:19:29
Yürekten kutladım dost.baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:17:35
Bırakıp da gittin kurban olduğum,
Sensiz buralarda yanar ağlarım,
Hasretlik çölünde her gün öldüğüm,
Bedduaya döndü tüm dualarım.

Gözyaşım didemi göle çevirir,
Ahlarım sineni küle çevirir,
İstersen gönlünü güle çevirir,
Haşin yüreğini aşkla ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:15:56
Artık nice olar halin ne etsen bilemen
Ümit ve ümitsizlik hallerine gelemen
Şüpheleri mikrop bellemişin hiç sevemen
Bittin de hem aniden üre/gül dersin neden
Yüreğin var olsun güzel kardeşim.Kutladım baki selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:14:24
Korkarım diyemem al olur yüzün,
Açtığın yaralar üstünde yüzün,
Kader demiş bir kez bu dertte yüzün,
Bırakıp ta beni gitme buradan.

Bu ne kasvet hicran dökülür yaşın,
Birlikte yanıyor kuruyla yaşın,
Sevdayı anlarsın büyüktür yaşın,
Bırakıp ta...

468-gül be yaz, @Şahin Hanelçi
15.4.2009 07:43:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:11:56
Dallar budaklar kurur, kökler elden gidince,
Neyyara destur olur, akıl serden gidince,
Körlükler kalbe iner, feri gözden gidince,
Dayanılmaz hal alır, dergâhtan kaçmayalım.

Gönülden bilmeliyiz aşkı ruha sermeyi,
Ehlibeytle cem olup, hakikati g...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:10:00
Çukutlu Fevzi’nin sözü uyarı
Sevgiden saygıdan dolu diyarı
Hoşnut olmuş sevmiş huyu kibarı
Yolların ağası aslan sürücü

Yüreğn avr olsun değişik bir konu ve okunası bir şiir.Aslan sürücüler kendilerini aslan sanmasalar daha iyi olur.
Direksiyon...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:08:05
Almışsın eline tertemiz kâğıt
Yaptığını yaz da ediver ağıt
Cümle âlem duysun diyerek dağıt
El ovuşturunca tanıdım seni

Kapanmış garibe kapın penceren
Haram lokma ile dolmuş tenceren
Söyleme gerek yok, belli şeceren
El ovuşturunca tanıdım sen...

Tanıdım seni, @FEVZİ ÜLKER
1.5.2009 17:14:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:05:45
Elhamdülillah müslümanım.
"Ne mutlu türküm diyene..."
Andımdır , türküm ben...
Yüreğine sağlık gönül dost.Kocaman tebrikler.Çok güzel di.Eskiden bir sloganımız vardı"Tanrı dağı kadar Türk,Hira dağı kadar Müslümanız"Kim gocunursa gocunsun bundan.Ya...

Ben bunu bilirim..., @ÖZELÇİ
2.5.2009 07:58:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mayıs 2009 Cuma 15:20:57
Kutladım dost şair.Umut var sa yaşam belirtiside var demektir.Selam ve saygılarımla.
Yaşamaksa, @ÇARDAKLI
1.5.2009 08:15:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mayıs 2009 Cuma 14:44:39
Çok saçmaladım değilmi
Farkındayım aslında
Saçmalıklar ardına sakladım fikirlerimi
İğneyi batırmadan önce size
Çuvaldızı kendime batırıp
Kırmamak adına saçmalamayın
Demek için saçmalıyorum
Yüreğine sağlık.Her saçmalayan sizin gibi saçmalas...

Saçmalıycam, @fatma.naz
1.5.2009 12:30:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mayıs 2009 Cuma 14:42:29
Bir mayıs emekçinin bayramı
Bir mayıs işçinin bayramı
Emekçinin alın terinin bayramı
Benim babam emekçiydi
Eskiden bayramlarını halaylarla
Davul zurnalarla kutlarlardı
Meydanlara koşarlardı
Çalsın davul oynasın işçiler
Kadın erkek benim emek...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mayıs 2009 Cuma 14:39:29
Karanlığa fener, cemali nurdur
Aydınlığa boğar aslan parçası
Yardımsever ruhlu kimyası vardır
Dar gününde yağar aslan parçası
*****
Paylaşımı sever dosta yaverdir
Sağlam bir kayadır sözünde erdir
Vatan savunmada hazır neferdir
Güneş olur doğa...

*aslan parçası*, @OZANMERDAN
1.5.2009 10:51:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mayıs 2009 Cuma 14:37:44
Bir gün tükenecek senin de balın
Peteğin bir yanda arın bir yanda
Dikenine muhtaç kalacak çalın
Yokluğun bir yanda varın bir yanda
-
Savrulup giderken bir yaprak gibi
Ateşin bir yanda korun bir yanda
Üstüme atılan toz toprak gibi
Islağın bir ...

Yanyana, @Dosteli_
1.5.2009 09:44:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.871
Şiir Okunma
2.377.150
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL