Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:28:21
Ozan Ali nefsin sana yar olmaz
Ehli sadık değil onda ar olmaz
Böyle birin seven bahtiyar olmaz
Gönlü harap olan yârim neylesin
Yüreğine sağlık Ozan Ali.Ozan Ali gibi bir isim varken nikinizi beğenmedim.Ozan Ali deseydiniz hoş olurdu.Güzel şiirini...

Busen neylesin, @malcomx
3.5.2009 02:21:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:18:11
Hak huzurunda sus pus durup,
Yarınlar için hayaller kurup,
Sabırla nefsimi susturup,
Solarak yaşadım çileyi.

Kutladım selamla bu nefis şiirinizi dost.
Yaşadım çileyi, @ibrhim
3.5.2009 09:56:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:14:20
Helal soframızı açıp doymalı,
Faydalıyı başköşeye koymalı,
Hakk’ı söylemeli,Hakk’ı duymalı,
Bizlere de bu yakışır dostlarım...
Sana,bana ona kısacası bizlere bu yakışır durdu gardaş.Kutladım baki selamla
Dostlarım, @DurdxuŞahinx
3.5.2009 09:37:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:11:40
Bir ömrü bir şiire sığdırmışsın kardeşim.Yüreğin var olsun.Allah her şeyi gönlüne gör e versin.Baki selamlar
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:07:54
Dünyamızı aydınlatan
Gözün güneş, yüreğin tan.
Bize sevgiyi anlatan
Bir şiirsin öğretmenim.

Bir öğretmen olarak;Bir öğretmnin yazdığı bir öğretmen şiirini yürekten kutladım.Baki selamlarımla.
Bir şiirsin ..., @YazganBestami
3.5.2009 08:54:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 14:00:40
Bin artık sen de bembeyaz burağına
Seni anlatmak için yetmesin lugat...

Yüreğin var olsun .Kutladım nefis şiirinizi yürekten.selamla
Bembeyaz burak, @dursun tiftik
3.5.2009 11:41:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:58:05
Heyhat, gitti elden mühr-ü adâlet!
Ne saltanat kaldı, ne de hilâfet
Çağdaşlık derken bulduk musîbet
Laiklik ararken dinsizlik bulduk

Bedhah kişiler geçti de başa
Lime lime ettiler, hâle kim şaşa
Adâlet sunmuştuk biz kurda kuşa
Deccâller elin...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:56:48
Doğar doğmaz onun bahtı kara
Affedilmez böyle vicdansız ana
Bebek bu ne zararı olur ki sana
Gözlerini kapatmış ağlıyordu yavrucuk

Yüreğine sağlık dost.Yüreğin var olsun
Ağlıyordu yavrucuk, @seferkurt
3.5.2009 12:04:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:55:17
-
Yıllar yılı hep bekledim özledim
Gece gündüz yollarını gözledim
Dostelini bir cananla sözledim
Vurdukça içimde kanayıp durdun
Yüreğine sağlı dost dostyeli.Kutladım selamla nefis ama çok nefis şiirini
Kanayan, @Dosteli_
3.5.2009 10:25:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:52:29
Ben dünyayı dünyamda zindan sayan biriyim
Kimine sor deliyim kimine serseriyim
Çamurdan balçık özüm Mevla’nın kölesiyim
Âlemler hizmetimde ben onun eseriyim

Nedir bu dünya hırsı bu kadar çaba niçin
Madde sardı manayı küflenir için için
Hakika...

İrkiliş, @haşim kalender
3.5.2009 12:37:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:42:47


Sen gidince ben şair oldum !
Üzülüyorum ama fayda etmiyor
Gelmiyorsun ki geriye..
Hayatım büsbütün kararmış,
Bir o kadar da solgun ve durgunum !
Bel ki bir gün pişman olursun..
Bil ki o zaman senin değilim
Unut ! Öyle biri yoktu, hiç olmad...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 13:41:40
Yorgun bir öksürük yârimin yüreğinde
Suyun olayım da iç kana kana diyorum

“Bitersin” diyor içmeye kıyamıyor…

Uzaklara dalmış yârimin gözleri
Önünden geçeyim kirpikleri raks etsin diyorum

“Büyü bozulur” diyor bakmaya kıyamıyor….

Kalkmıy...

..., @KalpAgrısı
1.5.2009 22:27:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 10:36:04
Karalayıp kaçarız ölüm levhalarını
Bir nefesle gelmişiz son nefesle gideriz.
Dünler çileli ama düşünerek yarını
Yazarız bir umutla, bizler şairiz deriz

Yüreğine sağlık.Kutladım baki selamla.
Bizler şairiz, @Afet İnce Kırat
25.4.2009 00:00:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mayıs 2009 Pazar 10:32:58
Suya kayan anların hatırası içimde
Kor desenli sözcükler çalınmış bilmem kimde?
Yağmalandım vuruldum geçen sene ekimde
Göçmen kuşlar söylerken ayrılık türküsünü
Şiirlerle öldürdüm sevdanın öyküsünü.

Hecelere yükledim hissettin mi çağrımı?
Rüz...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 20:07:29
kim çevirse dostum sana yüzünü
sen selam ver de geç öfkeni çürüt
kin nefreti bırak göster hoşgörü
aşk kat gözlerine sevdalar büyüt…


büyük söz söyleme önce bir düşün
sonra pişman olma haktadır sözün
hak emekten yana çevrilsin yönün
aşk kat ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 20:05:15
Arkamdan iftira, yalan bedava
Nasılsa bedava havayla, civa
Bana ne kardeşim dökülmüş sıva
Ölürsem beni aşk ile yıkayın...

Yüreğine sağlık dost bşair.Nefis şiiriniz kutladım.bAKİ SELAMLAR
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 20:01:29
Kur’an-ım önümde, kalbim Seninle mutmain,
Sonra derim yine;
Korkularla ümit birbiriyle içiçe,
Beni sevdiğin için vermektesin..
İlâhi! Kalbim çarpıyor hızla,
Çünkü Seni ben Çok seviyorum.
Ne verirsen ver Rabbim ama,
Ne olur beni çıkmazlarda bır...

Ya ilâhi!, @Kalb-i selim
2.5.2009 17:03:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 20:00:05
Gözlerinden geçsin hep, sevda yüklü bulutlar,
Bitmesin istiyorum, gördüğüm pembe düşler.
Yanıtsız kalmasınlar, kalmasın hiç sorular,
Biz ve ülkem yemyeşil, gönlüm hep böyle

Kutladım nefis şiirinizi yürekten selamla
Etkili Yorum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 19:57:46
Benim güllerim ateşte açarlar
Ayazlarımda korkular gizlidir
Dağlarımın tepesi pek sislidir
Hayaletler bile benden kaçarlar....

Gecelerim kan yüklü saatlerdir
Yürek mahzenimde neler var neler
Ürkektirler bende güller laleler
Beni söyleten olm...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mayıs 2009 Cumartesi 19:49:59
vakit gece yarısı saat bilmem kaç
yine gözüme uyku girmedi mehmedim
uyuyamadım taş duvarlı hücremde
sen aklıma geldin halin düşündürdü beni
ve başladım içimi dökmeye mehmedim
biliyorsun ki metrise geleli üç ay oldu
eni boyu altı adım bir hücre...

Vasiyetimdir..., @serdengeçti
2.5.2009 17:23:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.872
Şiir Okunma
2.377.150
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL