Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:38:27
Bu güzel şiir için teşekkürler şairim.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:36:40
Öyle ya.İnsan bir kere sormalı.Aramalı.
Vallahi bizim ruh ikizleri de böyle.
Ne arar ne sorar.Güzel temenniler için kutlarım.
Selamlarımla..
İkizim, @Hasan Özaydın
25.6.2015 10:43:21
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:34:12
Amin amin Ayşe Karan.Çalacak başka kapı mı kaldı?
Bu güzel duygular için sağ olun.Allaha emanet olun.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:38:25
Çok kahırlı olmuş ama yerinde bir şiir olmuş.Kutlarım Mücella Hanım.
Selamlarımla..
Vasiyetname, @Mücella Pakdemir
23.6.2015 05:54:12
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:34:29
Bu acıklı Kardeş Ağıtı için Allah sabır versin diyorum.
Selamlarımla..
Kardeş acısı, @-IspartaGülü-
21.3.2013 00:00:04
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:32:01
Sevgili Kardeşim Şiir mükemmel.Kutlarım.Ancak:
İkinci kıta'da "ölmen" değil de sanırım "ÖLMEK"istiyoum olacaktı.Değiştirirsen daha güzel olur.
Selamlarımla..
Yar yar, @HALİM ZEREN
24.6.2015 08:03:39
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:27:55
Kutlarım Mehmet Çakır.Aşkı güzel tarif etmişsin.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Üç harfli alfabe, @Şair Yürek
23.6.2015 11:42:40
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:26:08
Allah iyiliğini versin Şadiye Hanım.Biz de bir ata sözü vardır uymasa da yazmadan edemiyeceğim:
"Başına ben kadar taş düşsün !"Derler.Tabii şiirle alakası yok asma başlıkta aklıma takıldı.
Bu güzel şiir için kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:22:46
Mani de güzel yazan da.Ayrıca yazılana da selam olsun.
Ellerine sağlık Sadık Kardeşim.Güzel maniler olmuş.
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:20:42
Şiir anlam ve vezin olarak çok güzel.Amma velakin saklı kalmış.
Açığa çıkarsa daha güzel olur.Selamlarımla Güleser Hanım.
Kaçın, @guleseryorulmaz
24.6.2015 00:35:03
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:17:52
Allah rahmet eylesin.Böyle fedakar annelere selam olsun.
Sizin de ellerinize sağlık.Selam ve sevgilerimle Afet Hanım.
Affet anne, @Afet İnce Kırat
24.6.2015 09:56:47
k.doğanay
@k-doganay
24 Haziran 2015 Çarşamba 10:15:26
Evet bütün öksüzlerin sahibi vardır.
Bu güzel şiir için kutlarım.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:46:50
Çok acıklı ifadeler olmuş Gülşah Hanım.Sadece ;
"Kalemimi kalbime batırıp (kanıma)yazsam yine seni yazarım"
Sözü bile büyük manalar taşıyor.
Kutlarım.Selamlarımla..
Çık gel, @Gülşah Dağlı
20.6.2015 17:11:28
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:44:10
Yazan ellerine sağlık.Duygu ve anlam yüklü bir şiir olmuş.
Selam ve sevgilerimle kutlarım.
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:42:28
Adına mani yazılan arkadaşı ve bu güzel maniyi dizen sizi yürekten kutlarım.
İkinize de kucak dolusu selamlarımla Sadık Kardeşim.
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:40:30
Ah bu menfaat ve çıkarlar yok mu?Her şeyi kana buluyor.
Çevremiz de her zaman fitne ve fesat bitmiyor.
Ne diyelim bu da TÜrkün kaderi sanırım.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla Mehmet Bey.
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:38:07
Babalara uygun bir şiir.Sizlerinde Babalar Günü kutlu olsun Hasan Bey.
Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:36:35
İnşalllah beklenilen ve ya özlenilen güven geri gelir.
Güzel ve anlamlı bir şiir olmuş Tahir Bey.
Selamlarımla kalın.
Nerede?, @Tahir Görenli
21.6.2015 12:29:53
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:34:00
Bu güzel Baba Şiiri için kutlarım Güleser Hanım.
İçten ve samimi duygular taşıyor.Güne yakışan bir şiir.
İnşalllah yerini bulur.Selamlarımla..
Özledim babam, @guleseryorulmaz
21.6.2015 11:38:46
k.doğanay
@k-doganay
21 Haziran 2015 Pazar 15:31:31
Bu güzel sevda şiiri için kutlarım Bahri Bey.
Gönlüne sağlık.Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.876
Şiir Okunma
1.768.231
Yazı Okunma
185.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL