Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
6 Temmuz 2015 Pazartesi 09:52:12
Demek meydanı boş buldun atıyorsun ama maniler çokta güzel.
Adına mani yazılan meslektaşımı ve maniyi yazan sizi en kalbi
selamlarımla tebrik ediyorum.
k.doğanay
@k-doganay
6 Temmuz 2015 Pazartesi 09:49:19
Cenab-ı Allah kimseyi "Hevesi kursağında "bırakmasın der,
BU güzel şiir için kutlarım Hüdai Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:44:42
Yare ve yar adına güzel bir şiir.
Kutlarım Mehmet Kardeşim.
Gönül duyguların satırlara yansıması olmuş.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:42:45
Baştaki şair bile şiirin önemini açıklıyor.
Hangimiz Karakoç'un yerinde olmak istemez ki?
Kutlarım hemişerim.Şairden şaire selam ve sevgilerimle..
Allaha emanet ol.
Şair.., @batu_41
4.7.2015 17:21:36
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:39:38
İnşallah güzel hikayeler yazmaya devam edersin.
Ayrıca bu güzel şiir için de kutlarım.
gönlüne sağlık Nezehat Hanım.
Selamlarımla..
Uyanış, @Nezahat Yıldız Kaya
4.7.2015 17:11:45
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:36:57
Şiir sanki seslendirme için yazılmış.Ve de seslendirilmiş.Hem sizi hem de seslendiren arkadaşı
canı gönülden kutlarım Tuğba Hanım.Selam ve sevgilerimle..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:34:26
Çok şairler okudum.Tabii dikkatimi çekenlerin içinden biri;
Çocuklara Şiirler yazan Arif Nihat Asya İkincisi;
Annelere Şiirler yazan Yavuz Bülent Bakilerç
Siz de Şiir Çocuğu Arif Nihat Asya gibi yazmışsınız.
Kutlarım Elif Keskin.Hep böyle güzel ş...

k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:28:19
Güzel dizeler için kutlarım Çamlısoy.
Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle.
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:26:24
Abdurrahim Karakoç misali bir şiir olmuş.Ama bu aşka yazılmış.
Keşke diyorum dava adına yazılsaydı?Sanırım daha güzel olurdu.
Yine de şaire saygı duyuyor ve kutluyorum.Güzel mısralar olmuş.
Hep seni yazacağım, @Dosteli_
4.7.2015 13:26:24
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:23:20
Teşekkürler Ahmet Kardeşim.Gönül duyguları coşmuş yine.
Keşke çare bulabilsek veya olabilsek!Ne gezer.
Bu yarış hep var ve hep devam edecek.İçimizdeki kaz beyinliler olduğu sürece
bizler ve Müslümanlar daha çok badire atlatacağız.
Ama yaratan he...

k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:18:24
Annelere Ağıt bir şiir olmuş.Öylesine içli ve duygulu.Yaşayarak yazılmış.
Kutlarım Şair.Ellerine sağlık.Selamlarımla kal.
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:15:05
Önce Amin diyelim.Sonra güzel şiir ve dizeler için kutlayalım.
Mübarek Günde say ki pazar açmışız..Maaşallah Türkiye bolluk bir ülke.
Ne ararsan var.Allah bereketini artırsın.Rabbim daha bol versin.
Hoş geldin temmuz, @AYSE 09
4.7.2015 12:00:10
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:11:57
Daha öncede okumuştum ama şimdi yine okudum.
Uluğ Türkistan'a destan olacak bir şiir.
Kutlarım.Gönül sesiniz hiç susmasın.
Selamlarımla Ayşe Hanım.
İntikam yemini, @Bulem hatun
4.7.2015 11:50:13
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:09:09
Orhan Veli misali az ve öz.Ellerine sağlık.
Selamlarımla..
Derebey aşkın, @Alaaddin Uygun
4.7.2015 11:48:26
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:07:45
Geceye ve gecelere figan bir şiir olmuş.
Kutlarım Afet Hanım.Gönülden damlalar böyle olur sanırım.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:04:55
Tekerleme misali güzel bir şiir olmuş.
Kutlarım Adnan Bey.Selamlarımla..
Geri geri, @BOZKIR'İ
4.7.2015 03:12:09
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:03:16
Dağlar ve kırlangıçlar.Birbirine yaslanmışlar.
Güzel bir serbest şiir olmuş.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
4 Temmuz 2015 Cumartesi 17:01:11
Necip Fazıl vari bir şiir olmuş.Kutlarım.
Başarılarının devamını dilerim.Gardiyana yakışan bir şiir.
Selamlarımla..
Gardiyan, @harun yildirim
4.7.2015 16:58:12
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:16:54
Bir duaya amin dedim olmadı
Hak adına gözlere yaş dolmadı
İnan artık takat bile kalmadı,
Rücu ettim sana Rabbim et!
Dedim ve selamlarımı sundum.
Tebriklerimle...
Kabul et, @osman aksoy
22.6.2015 16:56:05
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:13:09
Kutlarım Geleceğin Şairi.Umarım ileride gerçekten haklı çıkarsın.Yoksa bu sözler iddiadan öte gitmez.
Heceyi severim.Hece yazanları da severim.Onun için baştan kutladım.Selamlarımla..
Tükenesice, @nuran ölmez
28.6.2015 16:42:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.904
Şiir Okunma
1.768.376
Yazı Okunma
185.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL