Umut diyorum mavi bir nefes uçurumlarda ki içimiz bitmeyen bir yol anne... beyazdan da ak bi’meseleymiş kâder kara bir kefen misâli sarıyor ücrâlarımı ecrince..
unutmak derin bir yar sevmek dikenli bir düğüm boğazlarda...
.. aldanmayı öğretmeselerdi eğer güvenmekten önce yanılmayı! dünya sanılan o koca boşluğu sarmasalardı başımıza hayat deyi zindan olmazdı anne olmazdı cehennemler..
.. her iyi görüneni sevdik aslında her insan görüneni, ilkbakışta mesela gözlerimizin içine baka b’aka yalan söyleni bile sevdik kandırıldığımızı es geçip anlık sevmelere teslim ettik kırık kalpleri bile bile kanmayı seçtik de kanıyorduk oysa sessizce her gözüne baktığımızda yalanın bitiyorduk..
.. kanayarak kanmak nedir bilir misin anne bunu kanatarak sevilenler yapar inanmak kandırmanın zaferiydi, kolay oldu bizde ayılmak ise bu rüyadan olay
öyle tanıdık ki boğazımı zorlayan düğümler ve öyle asil ki şimdi ölmek..
kor olmuş bir ateşin düştüğü yerim yürek közde, dil beyhude azlolup kendimi unuttuğum cehennemimden dirilip ankanın öldüğü yerden kül’ümsüyorum gençliğime...
- sahi neydi bana anlatmak istediğin anne neydi o mesele-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ince bir yara.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ince bir yara.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle tanıdık ki boğazımı zorlayan düğümler ve öyle asil ki şimdi ölmek..
kor olmuş bir ateşin düştüğü yerim yürek közde, dil beyhude azlolup kendimi unuttuğum cehennemimden dirilip ankanın öldüğü yerden kül’ümsüyorum gençliğime...
- sahi neydi bana anlatmak istediğin anne neydi o mesele-
.. her iyi görüneni sevdik aslında her insan görüneni, ilkbakışta mesela gözlerimizin içine baka b’aka yalan söyleni bile sevdik kandırıldığımızı es geçip anlık sevmelere teslim ettik kırık kalpleri bile bile kanmayı seçtik de kanıyorduk oysa sessizce her gözüne baktığımızda yalanın bitiyorduk..
biraz kenara kayar mısın sayın ölüm, sıkışıyoruz da tabutta.
şiirlerin öyle kafama esti gidip okuyayım türden olmadığından, bekliyorum hep; bazı şiirler ânındır sadece çünki. buraya geldiysem bu ânın geldiği içindir zira. hassas olur bu şiirler. sizin hiç babanız öldü mü? gibi hassas. ateşin düştü yerden başka, yanan da bilir. mesele biz değiliz şimdi, dinleyelim, neymiş mesele, belki.
selametle kalınız.
Harun Aktaş tarafından 7/28/2015 3:18:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öylesine sevdim ki seni Dizlerine serdim beyaz gülleri, Tek kişilik senfoni gibi Öylesine dinledim ki sesini; Ay ışığına serdim ettiğin yeminleri...
İnandığımdın...!
Seni öylesine buldum ki Aldatılara uğurluyordun gemileri; Sonrasızlığın dokunulmazlığına bırakırken ellerimi, Sessiz çığlıklarıma vurdu gözlerinin denizi; ölüm gibi soğuktu, ihanetin lekesi...
Yandığımdın…!
Öylesine sorguladım ki seni Denizin gözlerine düştü kainatın sesi, Oyun perdesi gibi aralanırken yüzünün maskesi; Yargıcı olmayan vicdanlara bırakmıştın Tenimi ürperten ellerini...
Kandığımdın…!
28/05/2009 yaşar/casına
''Bana yalanlar söylese inanırdım, ama yalan söyledi''
kor olmuş bir ateşin düştüğü yerim yürek közde, dil beyhude duruldum kendimi unuttuğum cehennemimde ankanın öldüğü yerden dirilip kül’ümsüyorum gençliğime...
- neydi bana anlatmak istediğin anne neydi o mesele-
ki inanmak ince bir yara şimdi içimde.. yurek sesıne saglık okadar guzeldıkı buyuk haz duydum okurken kutlarım sızı saygılarımla selamlar
Merhaba değerli kalem.Eser içeriği,verdiği mesaj ve anlam bütünlüğü yönüyle güzel,şekil, örgü, kurgu,bakımından da iyi değerlendirilmiş güzel bir eser.Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyorum. Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket.Kutluyorum yalansız, riyasız,ve de hilafsız Gönlün abad olsun.Yüce Mevlâ’ya emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın.
Hep güven tek başına anlamsız.. yalan olsun ki güvenin bi değeri olsun. Önemli olan nereye kadar tahammül edileceği. Yüreğine sağlık. Güzel bir şiirdi.
öyle tanıdık ki boğazımı zorlayan düğümler
ve öyle asil ki şimdi ölmek..
kor olmuş bir ateşin düştüğü yerim
yürek közde, dil beyhude
azlolup kendimi unuttuğum cehennemimden
dirilip ankanın öldüğü yerden
kül’ümsüyorum gençliğime...
- sahi neydi bana anlatmak istediğin anne
neydi o mesele-
ki
inanmak ince bir yara şimdi içimde
Duygu dolu kaleminizi kutlarım...
Saygılarımla...