Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:41:13
İlk defa şiirini okuyorum.İyiki sayfama yazmışsın.
Tanışmaktan mutluluk duydum.
Hayırlı Ramazanlar Şimal.Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:38:43
Hayırlı Ramazanlar Karaşıklı.Yine sözler konuşuyor.
Sen cezalık değil mükafatlık bir adamsın.Kimse ceza kesemez.
Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle.
Ceza verme gönlüme, @Ağırdağ
17.6.2015 00:02:58
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:34:54
Aşık tele vurunca gönlünden böyle güzel şiirler dökülüyor.
Hayırlı Ramazanlar .Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:32:47
Ramazan ya o kadar şiir de gözüm Açılan böreğe takıldı.
Tebrikler.Hayırlı ramazanlar.Selamlarımla..
Sevdamız, @:Şükran Güneri:
17.6.2015 23:21:01
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:30:21
Hasret kor gibi yakar diyen boşuna dememiş GülerHanım.
Güzel ve hasret kokan bir şiir.Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle..
Hasret, @Minos
18.6.2015 00:00:24
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:28:10
İyi diyelim iyi olalım babında güzel bir şiir.
Bu dilek ve temennilere katılmamak elde değil.
Selamlarımla Asude..
Nasılsın sultan!, @asude_vuslat
18.6.2015 00:00:23
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:26:37
İnşallah gelir diyor ve Hayırlı Ramazanlar diliyoruz.
Selam ve sevgilerimle..
Açık kapı bırak, @Hasanyılmaz
18.6.2015 00:40:23
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:25:00
Tam bir Su Kasidesi olmuş.Susuz ve havasız bir hayat sanırım düşünülemez.
Onun için kutlarım.Hayırlı Ramazanlar Halil Kardeşim.Selamlarımla.
Su kasidesi - ı, @halilşakir
18.6.2015 00:01:13
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:22:48
Şairtürk'te de okudum.Puanımı tam verdim.Güzel ve dua niteliğinde bir şiir olmuş.
Ramazan Ayın mübarek olsun.Selamlarımla..
Bâd-ı hazân, @Mehmet Nalbant
18.6.2015 00:00:10
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:20:57
Gül Güzeline Gülce bir şiir olmuş Sadık Kardeşim.
Ellerine sağlık.Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Bir gül güzeli, @ASIKLUZUMSUZ
18.6.2015 00:00:10
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:19:07
Maalesef bilhassa Doğunun problemi Çocuk Gelinler.
Konu güzel,anlatım özel olmuş.Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle meslektaşım.
Hayırlı Ramazanlar.
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:17:08
Hayırlı Ramazanlar Ayşe Karan.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
18 Haziran 2015 Perşembe 10:15:53
Güzel şiir için kutlarım Gardaşım.Hayırlı Ramazanlar.Güze ve aya uygun bir şiir.
Selamlarımla..
Müslüman genclik(!), @karapece
18.6.2015 06:26:54
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 21:34:23
Bu ders alınacak güzel şiir için kutlarım Osman Kardeşimi.
Ellerine sağlıkk.Selam ve sevgilerimle..
Sor bana, @osman aksoy
30.5.2015 16:12:58
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 21:31:51
Bütün odun gibi adamlara kapak olmuş.
Kutlarım Ülkü Kara.Ellerine sağlık.
Selamlarımla..
Odunun önde gideni, @ÜLKÜ KARA
30.5.2015 19:03:00
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 21:29:47
Bu güzel şiir için kutlarım Gülşah Hanım.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla..
Sensizken, @Gülşah Dağlı
30.5.2015 19:44:42
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 21:28:12
Aşkı ve sevgiyi bilmeyen öküzlere ütopyadır.Yoksa Kadın Allahın emanetidir insanlara!
Bunu sizin için veya şiiriniz için yazmadım.Sadece aşkı ve sevgiyi bilmeyenlere yazdım.
Keşke bu konuda haksız olsaydınız ama haklısınız.Kutlarım.
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 18:34:38
Tebrikler Şirin Şaire.Güzel bir hikeye olmuş,mısra mısra dökülmüş işte.
Şiir zaten duygu ve düşüncelerin açığa çıkması değil mi?
Selamlarımla..
Bahar gözlüm, @Şirin Şaire
30.5.2015 12:15:39
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 18:27:19
Eee o ayçiçeği sapı ile elbette kimseyi kandıramazsın.
Güzel bir gülle çık karşılarına bak o zaman kaç kişiyi kandırırsın.
Şaka bir yana güzel bir mutsuzluk şiiri olmuş.
Selamlarımla Adnan Bey.
Yar bulamadım, @BOZKIR'İ
30.5.2015 18:12:28
k.doğanay
@k-doganay
30 Mayıs 2015 Cumartesi 18:23:51
Perde iner sahne biter.Dramatik bir Türk Film Hikayesi olmuş.
Kutlarım Mehmet Kardeşim.Selamlarımla..
Bir aşk filmi, @Şair Yürek
30.5.2015 11:51:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.846
Şiir Okunma
1.767.995
Yazı Okunma
185.974
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL