Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:09:41
Masal masal içinde, masal gönül içinde.
Hakanım Masalı sanırım devam ediyor.
Ama günümüzde tosbağa bile bazı nankörlerden ileride.
Gönlüne sağlık hemşerim.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:06:39
Doğrusunuz.En büyük engelliler kafadan sakatlar.
Engel yeterki kafada olması.Yoksa her engele çare bulunuyor.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:06:20
Doğrusunuz.En büyük engelliler kafadan sakatlar.
Engel yeterki kafada olması.Yoksa her engele çare bulunuyor.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 17:03:33
Maalesef bir bilenimiz de gitti.Her halde yeni bir bir bilen bulmak lazım.
Ne kadar haklısın.Hem ekmeğimizi yiyorlar hem de sofranın ibiğini kesiyorlar.
Ne diyelim. Yukarda Allah var.Her şeyi biliyor ve görüyor.
Kutlarım Mehmet Bey.Selamlarımla..Z...

k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:59:06
Mevlana diyarın diyarından esen yele kurban olunur.
Senin de güzel sözlerine şapka çıkarılır.Ellerine sağlık Yusuf Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle..
Uyan kalbim/..., @mevlana diyarı
28.6.2015 13:51:48
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:56:12
Sakın düşe yazma..Hem gerçek yaz hem de ayağın kaymasın.
Güzel bir nazire şiir olmuş.Kutlarım hemşerim.
Ellerine sağlık.Selamlarımla...
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:53:02
Eee bu kahveyse elbette kırk yıl hatırı olur.
Kahve içilirse böyle güzel de şiir yazılır.
Gönlüne sağlık Bafralı.Selamlarımla..
Hatırsız kahve, @Şair Yürek
28.6.2015 14:05:01
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:50:06
Dua her işin başı.Güzel dizeler için kutlarım.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla Şükran Hanım.
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:47:59
Bu güzel şiir ve seslendirme için kutlarımYazan ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle kalın.
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:44:15
Haylidir şiirlerini okuyamıyorduk hemşerim.Ramazan Ayında Kafirle döndün sanırım.
Yazsan bile ben denk gelemiyordum.Ellerine sağlık.Güzel bir sitem şiiri olmuş.
Ramazanın mübarek olsun.Selamlarımıla...
Kafir, @AliERDİNÇ
28.6.2015 15:28:52
k.doğanay
@k-doganay
28 Haziran 2015 Pazar 16:40:10
Bu güzel ilahi tarz şiirin için kutlarım Ayşe Kavak.
Ramazanınız mübarek olsun.Selam ve saygılarımla.
Lebbeyk allah, @AYSE KAVAK
28.6.2015 16:34:33
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 12:00:33
Daralmaz inşallah sende ki yürek.
Güzel anlam dolu şiir için kutlarım Kardeşim.
Yazan ellerine sağlık.Selamlarımla..
Bendeki yürek, @Halil Manuş
25.6.2015 03:55:27
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:58:02
Bu güzel ve anlamlı şiir için kutlarım Adnan Bey.
Yazan ellerine sağlık.Allaha emanet ol.
Selamlarımla.
Yusun, @BOZKIR'İ
25.6.2015 03:29:18
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:55:38
Zaten her sala okunuşunda birileri gider maalesef.
Allah imandan Kur'andan ayırmasın.
Selamlarımla...
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:52:55
Şiir anlamlı,seslendirme şahane olmuş.
Gönlüne sağlık Belgin Hanım.
Selamlarımla...
Sürgün, @Belgin Davaç
25.6.2015 01:55:16
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:50:26
Bu güzel şiir için kutlarım.
Yazan yüreğe dostça selamlar.
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:48:30
Yazdıklarının hepsi doğru ve geçerli Ama;
"Neylersin ki ölüm var!"
Selamlarımla Kardeşim.
Ölüm, @nevrettin uludağ
25.6.2015 00:58:26
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:46:35
Bu güzel şiir için ve seslendirme için her iki dostu kutlarım.Gönlünüze sağlık Sema Hanım.
Selam ve sevgilerimle..
Gelmeyeceyim, @SEMA DAAĞLI
25.6.2015 00:30:48
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:43:51
ŞİİR ANLAMLI,YORUM ÇOK GÜZEL OLMUŞ
KUTLARIM HASAN kARDEŞİM.
SELAMLARIMLA..
Ruh-i revanım, @Hasanyılmaz
25.6.2015 00:35:53
k.doğanay
@k-doganay
25 Haziran 2015 Perşembe 11:41:31
Durum gittikçe maalesef yaşlılığa gidiyor.
Beden yaşlandıkça da her yanımız sızlamaya başlıyor.
Allah sağlıklı yaşamayı nasip etsin Cemal Kardeşim.
Allaha emanet ol.
Sustu dilim, @Ağırdağ
25.6.2015 00:12:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.889
Şiir Okunma
1.768.283
Yazı Okunma
185.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL