Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 22:35:34
İnşallah derneğinizi kurarsınız.
Ben Almanya'da çalışırken kosolosluklara iş yaptırmak fermana mahsustu.
Osmanlı'yı ve tarihi öven bir yazı yazdım,nerde ise geri çekeceklerdi.,
Allahtan güçleri yetmedi monşerlerin.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 22:32:54
Bayrak bile yeter Arif Kardeşim.
Şiir de bayrağa süs olmuş.
Allah hepinizden razı olsun.
Selam ve sevgilerimle..
Vatan aşkım, @ARİF BARAN
28.1.2016 20:53:01
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 22:31:26
Bu güzel vatan ve şehitler şiiri için kutlarım Ayşe Karan.
Gönlüne sağlık.Vatansızlar ve dinsizler bunu asla anlayamazlar.
Allah yar ve yardımcımız olsun.Selam ve dua ile..
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 22:29:34
Zaten aşığa ve aşıklara nedense hep maraz düşer.
Demek ki bizim payımız da böyle veriliyor?
Tebrikler Hüdai.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:32:43
Dün bu şiiri okurken yorum yazdım.Yorumda "Bu şiir de Günün Şiiri "olmazsa
daha ne diyelim.Diye aslında uzun bir yorum yazmıştım.Fakat bizim
bilgisayar yorumu çevirdi durdu.Kapattım.Tekrar o kısa yorumu yazdım.
İnan senden çok bu şiirin Günün Şi...

k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:22:11
Zaten Türkü formunda bir şiir olmuş.
Kutlarım Aşık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:20:26
Anneye söylenecek en güzel sözler olmalı.
İçli ce can çekişen duygular.Selamlarımla..
Yorgun güneş, @frezya...
28.1.2016 17:06:38
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:18:53
matem tutmasın
ölü taşıyıcıları
siyahlar giymesin
Hepsi kahrolsun ölü sevicilerin.
Bir de çocukları öldürenlerin.Teşekkürlerimle..
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:16:29
Öğüt güzel olmuş.Teşekkürler Malatyalı..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:15:32
Dün gazetenin birin de küçükken giymeye bulamadığımız
kara lastiği gördüm.Adam Gıslevad almış.Biz ona Cizlavad derdik.
Onu ancak zenginler giyerdi.Şiiri okurken okulda çocuklara anlatığım
masallar geldi.Çocukluk ne güzeldi.Keşke dediği,n gibi bu ...

Çocukken ben, @Ahmet Zeytinci
28.1.2016 16:04:13
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:11:18
Belki de yurdumda çok şeyler değişti.
Şairler ve yazanlar çoğaldı.
Okuyanlar da cabası oldu.
Selamlarımla Şadiye Hanım.
k.doğanay
@k-doganay
28 Ocak 2016 Perşembe 20:09:33
Yine gönül telinden esen fırtınalar kopmuş.
Şiir olarak Erciyes'ten bize ulaşmış.
Selamlarımla Emine Çerçi..
Kopuk duygular, @emine çerçi
28.1.2016 14:49:56
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:35:26
Mahlanı da güzel bulmuşsun.
Tebrikler Mahlasi Kardeşim.
Dünya bu işte..Bazen armudun iyisini ayılar yermiş.
Sen de "MÖ!" diye yazar mışsın.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:32:09
Sır dolu bir Çiftçi Baba Şiiri.
Kutlarım Ahmet Bey.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:30:43
Amin Bulem Hatun Amin.Dua olurda amin denmez mi?
Hele böyle hayırlı ve candan dualara..
Güzel şiir ve dualar için selamlarımla kal.,
Amin...ecib ed-dua;, @Bulem hatun
27.1.2016 19:59:11
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:26:49
Güzel ve anlam yüklü dizeler.
Kutlarım Zaralıcan.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:25:28
Nakış nakış işlenmiş bir şiir.
Gönlüne sağlık Elif Keskin.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
27 Ocak 2016 Çarşamba 22:20:12
Tebrikler Nezahat Kaya..Güzel bir Desem ki Şiiri olmuş.
Zaten demişsin gitmiş.Selamlarımla..
Desem ki, @Nezahat Yıldız Kaya
27.1.2016 16:50:36
k.doğanay
@k-doganay
25 Ocak 2016 Pazartesi 21:13:26
Bu "öfkeş!" ne onu anlamadım.Ne Ökkeş ne de keş.
Demek böyle bir şive de var.Tebrikler şair.Selamlarımla..
Ömrümün zarı, @İsmail Civelek
25.1.2016 21:02:47
k.doğanay
@k-doganay
25 Ocak 2016 Pazartesi 21:11:30
Hayli zamandır milli ve manevi şiirler yazıyordum.
Sizleri okuya okuya derken bu sefer ben de bir sevda şiiri yuazdım.
Vefasızın Biriydi...Ama senin ki kadar dokunaklı değil.
Selam ve başarılar Güleser Yorulmaz..
İstemiyorum, @guleseryorulmaz
25.1.2016 19:36:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.067
Şiir Okunma
1.769.435
Yazı Okunma
186.091
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL