Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:03:26
Zaten bütün sallarda tahtadandır.
Güzel eser için kutlarım Çiftçi Kardeşim.
Selamlarımla..
Sal aldı dersin, @Ahmet Çiftci
8.2.2016 13:03:27
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:01:30
Türkü türkü söylenen güzel dizeler için kutlarım.
Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 19:59:22
Gönül Irmağın hep çağlasın şair.
Güzel dizeler için selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:33:22
Ferdi Tayfur diyor ya;"Hadi gel köyümüze geri dönelim!"
Gerçekten öyle.Belki de bizler yıllarca köylerde görev yaptık.
Şehir büyük,şehir karanlık,şehir stres,her türlü meymenetsizlik var.
Onun için bize şehir çekilmez geliyor.Gönlüne sağlık Mehmet...

Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:29:32
Bir şiir yazmıştım;YAĞMUR diye.Yağmura nazire olsun diye
Sırılsıklam aşığım dedim.Yorumlar da bazı arkadaşlar;Sen Yağmur'a gerçekten aşıksın dediler.
Yani bizim yağmur gitti kız oldu.Senin yağmurda öyle.Bütün bedeni sarsın işte..
Selamlarımla Vag...

k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:13:20
Bizlere de böyle Güne düşen şiir için Amin demek düşer.
İnşallah bütün dualarımız kabul olur.Selamlarımla..
KUTLUYORUM..
(arz) eyledim halimi, @UNALAN
6.2.2016 00:41:04
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:03:01
Evet "Gün ola Devran döne!"demiş şair.
Sizin devran da böyle dönüp duruyor.
Ruhları yoklayarak.Ve soru dolu satırlarla..
Kutlarım.Selamlarımla..
Devran, @Ahmet Çiftci
7.2.2016 20:50:35
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:01:03
Ahmet Kardeşim keşke bu güzel Çanakkale Şiirini 18 Martta yayınlasaydın.
Ne güzel olurdu.Gerçekten okunmaya değer bir şiir.
Gönlüne sağlık.Vatansızlar vatanın değerini bilmezler.Onlar zoru görünce ardına bakmadan kaçarlar.
Geri dönünce de aslan ke...

k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:58:06
İnşallah "Güzel günler de gelecek!"Hasan Kardeşim.
Eşkiya dağlara hükümdar olmaz.Hepsinin kellesi kesilecek.
Bu memlekette kurtulacak.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:54:49
Allah iyiliğini ve sağlığını versin Ahmet Bey.Bana şimdi Prof. olan bir arkadaşımı hatırlattın.
Bekardı.Kırkı geçmek üzereydi.O zamanlar hala Doktoraya çalışıyor.Dört yıl aynı odayı paylaştık.
Her bahar geldiğinde;Arık bir şeyler olmalı,diyordu.Ne ...

k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:49:52
Öğretmen de Öğretmen Şiirini okumazsa ayıp olur diye okudum.
Güzel şiirin için bir Öğretmen olarak kutlarım Zaralı Turan.
Selamlarımla..
Öğretmen, @Zaralı Turan
7.2.2016 17:31:47
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:47:44
İnşallah bu gidişin bir de muhteşem dönüşü olur.
Güzel şiir için kutlarım Ayşe Kavak.
Selamlarımla..
Suskun nefesim, @AYSE KAVAK
7.2.2016 18:07:29
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:45:34
Zaten senin güller çoktan solmuş Mehmet Kardeşim.
Sen en iyisi yeniden güller yetiştir.
Şaka bir yana güllere güzel bir ahu zar olmuş.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:43:44
Kelimeler de Firari galiba Ozan.
Kastamonu'da beş yıl görev yaptım.
Bartın üzeri Karabük'ten gittim geldim.
Ama böyle sözcükleri hiç duymadım.
Tam her şey firari olmuş.Haydi Kolay gelsin..
Kelepçe, @karapece
7.2.2016 16:58:19
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:41:09
Bu memlekette zaten hava,su ve toprak bedava.,
Gerisi paralı.Alabildiğin kadar hava,içe bildiğin kadar su.
Gerisi paradır doğrusu...Kutlarım Elif Keskin.
Güzel bir müzik eşliğinde okuduk.
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:38:35
"Şimdi bir rüzgar geçti buradan,
Koştum ama yakalayamadım diyor Cahit Kulebi..
Ve Rüzgara sizin gibi çok şeyler söylüyor.
Hatta bahtını bile bağlıyor..
Selamlarımla..
Rüzgar, @Ak Yürek
7.2.2016 15:10:45
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:35:55
Sizin de yolunuz ve bahtınız açık olsun.
Güzel bir şiir ve güzel bir yorum.
Gönlüne sağlık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 20:33:43
Dostluk ve dost olmak önemli.
Böyle güzel düşünceler için kutlarım.
Selamlarımla..
Dostumsun, @şaire gülce
7.2.2016 14:13:22
k.doğanay
@k-doganay
5 Şubat 2016 Cuma 18:45:04
Çok naz aşık usandırır derler?
Naz üzerine yazılan bu güzel heceler için
Kutlarım Elbistanlı Kardeşim.
Yurdumdan selamlarımla...
k.doğanay
@k-doganay
5 Şubat 2016 Cuma 18:42:51
Hayalde olsa yüreği kaybetmek çok acıklı olmalı?
İnşallah aranan kanın bulunduğu gibi;
"Aranan Yürekte bulunur!
Selamlarımla..
Bulamıyorum, @Ak Yürek
5.2.2016 13:22:39
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.090
Şiir Okunma
1.769.561
Yazı Okunma
186.112
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL