Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:48:46
Ders verir niteliğinde güzel sözler.
Kutlarım.Selamlarımla..
Nasıl mutlu olunur?, @Kederli
21.1.2016 15:28:03
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:47:01
Arif Bey,sizin şiirinizi sanırım ilk kez okuyorum.
Bu güne kadar gözümden kaçmış olmalı.
Kutlarım bu güzel şiir için.Selamlarımla..
Ahım almadın, @ARİF BARAN
21.1.2016 19:10:18
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:44:58
Yabancı güzellikler taşıyan bir sevda şiiri.
Kutlarım.Selamlarımla..
Yabancı., @kürşad çerçen
21.1.2016 19:12:52
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:43:33
Bazı arkadaşlar;Neden siyasi şiir yazıyorsun,diyor?
Ben de ;Bir süreliğine aşk şiirlerini bıraktım,diyorum.
Elimiz de değil.Hadi gel de yazma?
Hain Berkin masum,ama şehit küçük kızımız anası
babası suçlu!Ulan bu vatan kimin be?...
Kusura bakma m...

k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:39:19
Sanırım çocuklara olmuş bu duygular.
Ama kime olursa olsun güzel olmuş.Kutlarım.
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:37:51
Sesiyle sözüyle zaten mutluluk aşılayan bir şiir olmuş.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:36:16
O gözlere meftun olmamak elde değil.
Yoksa böyle anlamlı sözler yazılır mıydı?
Kutlarım Nurten Hanım.Selamlarımla..
Gözlerin!!, @NurtenAk
21.1.2016 20:58:08
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:34:29
Öyle söz de senin öz de senin.Kime ne?
Sen yazmaya devam et.Bizim gibi mutlaka okuyanlar çıkar.
Selamlarımla Murat Bey.
Yazıyorsam kime ne, @Murat Kaya
21.1.2016 21:32:30
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2016 Perşembe 21:31:35
Okunmaya,anlamaya ve güne yakışan bir şiir.
Hem halk şiiri tarzında hem de ilahi tadında.
Kutlarım Sadık Kardeşim.Emeğine ve yüreğine
Allah güç ve kuvvet versin.Selam ve sevgilerimle..
Gülüme benim, @ASIKLUZUMSUZ
20.1.2016 00:00:10
k.doğanay
@k-doganay
20 Ocak 2016 Çarşamba 17:52:19
Nice güzel halay çekenlere selam ve sevgilerimle..
Ellerine sağlık Kadri Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
20 Ocak 2016 Çarşamba 17:48:44
Güzel bir sevda şiiri.Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle Recep Bey.
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 21:53:45
Bugün size face'de yayınladığım bir Kırgız Atasözüyle cevap vereceğim;
"TÜRK'ÜN OCAĞINI SÖNDÜRENİN OCAĞI SÖNSÜN!"
Aziz Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.
Bu güzel ve özel şiir içinde size TEŞEKKÜR ediyorum.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:30:34
Hoca ne demiş;"Ah beni gençliğimde görecektin!"
Şiiri okurken gülümsedim.Beni maziye götürdü.
Teşekkürler Sedat Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:28:03
Emine Hanım sizin şiirlerinizi okurken sanki Karacoğlan şiirlerini okuyorum gibi geliyor.
Sade açık ve duru.Tane tane mısralar.Teşekkürlerimle..Selamlar.
Toprak yüzlüm, @emine çerçi
18.1.2016 12:37:01
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:25:54
Dostun sözü doğrudur.Dinlememek olmaz.
Yazan ellerine sağlık Murat Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:24:26
İnşallah bütün kötüleri vatan hainlerini Kahhar ismiyle kahreder de
bizler de böyle yazmaktan kurtuluruz.Selamlarımla..
Kahreyle, @micingirt
18.1.2016 12:00:44
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:22:52
Ara sırada böyle karışık yazmak da olur.
Selam ve sevgilerimle..
Ardı sıra, @yok,sul
18.1.2016 11:49:12
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:21:29
Anlayana güzel bir kaya.Fakat tvler bizi öyle şartlandırmış ki,
Osmanlı sanki onların dediği gibi.Hele sultanların eli hep cebinde..
Teşekkürler Suat Bey.Selamlarımla..
Muhteşem diziler, @Suat Zobu
18.1.2016 11:08:34
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:19:12
Ruhuna inşallah beklediğin o güzel güneş doğar.
Güzel bir sevda şiiri olmuş.
Selam ve sevgilerimle Şair Orhan.
Doğuyor sanki ..., @sairorhan
18.1.2016 15:58:40
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:17:12
Sevda ve kutsal sevdaya dair güzel sözler.
Kutlarım Harun Bey.
Selam ve sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.091
Şiir Okunma
1.769.561
Yazı Okunma
186.112
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL