Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 22:15:11
Türkiye'den Kardeş Azerbaycanlı Kardeşime bu güzel şiir için
selam ve sevgilerimle..
Bilməzsən, @Elli Atayurd
8.2.2016 22:00:00
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 22:13:35
Çocukluğumuz bu kara lastiklerle geçti.
Teşekkürler Adnan Bey.Selamlarımla..
Kara lastik, @BOZKIR'İ
8.2.2016 21:52:13
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 22:10:42
Güzel ve kalbi şiirin için kutlarım.
Selamlarımla Mevlana Diyarına..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 22:09:28
Bu vatanseverlik ve manevi haz kokan bizden şiir için kutlarım.
Rabbim bizi ve Vatanımızı korusun.Hainleri Kahhar ismiyle Kahretsin.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:23:54
Güne düşen güzel şiirin için kutlarım Nuray Hanım.
Demek ki dün gözümden kaçmış.Ya da erken yayınlamışsın.
Selam ve sevgilerimle..
* eyvah! *, @Nuray Çakmak
7.2.2016 15:36:52
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:21:11
Allah hepimize sabır ihsan etsin.
Güzel sözler için de sizi ihya etsin.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:19:35
Sen kılmaya devam et.Bizden de Dadaşıma selamlar ve sevgiler.
Güzel şiir için kutlarım.
Dadaşım, @karapece
8.2.2016 18:49:20
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:18:00
Evet hayat boş,dünya hoş.
Ne diyelim Ozan?
Dörtlük için kutlarım.
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:16:45
Bizim oralarda çok söylenen bir sözdür.
Kavga da veya neşeli bir anlatımda;
"Bak şuna Hele Hele!"diye söze başlanır.
Kutlarım Ali Bey.Güzel bir şiir olmuş.
Selamlarımla..
Hele hele, @Ali ALTINLI
8.2.2016 17:43:45
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:14:16
İnşallah hepimizin gönlü şiir kalır!
Sen de şiire doyarsın.Ve güzel müzik seçimi için de ayrıca kutlarım.
Selamlarımla Kul Figani Kardeşim.
Müdavim, @Kul Figani
8.2.2016 17:18:06
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:12:14
Şiirle sözle güzel bir eser olmuş.
Kutlarım Tekirdağlı.
Selamlarımla..
Çok daha zor, @Gülşah Dağlı
8.2.2016 17:03:13
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:10:56
İnşallah bizim başımız ağrımaz.
Baş ağrısı gerçekten zor.
Kutlarım Elif Keskin.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:08:39
Mani tadındaki güzel dizeler için kutlarım.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:06:59
Allah açlıkla kimseyi tarbiye etmesin.
Bir don bir gömlek.Ve bir damla su.
Biz işte buyuz.Selamlarımla...
Esaret, @Bedirhan KEKLİKCİ
8.2.2016 16:13:54
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:05:19
Eh umutsuz aşk olunca galiba sözlerde umutsuz oluyor.
Kutlarım.Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:03:26
Zaten bütün sallarda tahtadandır.
Güzel eser için kutlarım Çiftçi Kardeşim.
Selamlarımla..
Sal aldı dersin, @Ahmet Çiftci
8.2.2016 13:03:27
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 20:01:30
Türkü türkü söylenen güzel dizeler için kutlarım.
Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
8 Şubat 2016 Pazartesi 19:59:22
Gönül Irmağın hep çağlasın şair.
Güzel dizeler için selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:33:22
Ferdi Tayfur diyor ya;"Hadi gel köyümüze geri dönelim!"
Gerçekten öyle.Belki de bizler yıllarca köylerde görev yaptık.
Şehir büyük,şehir karanlık,şehir stres,her türlü meymenetsizlik var.
Onun için bize şehir çekilmez geliyor.Gönlüne sağlık Mehmet...

Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
7 Şubat 2016 Pazar 21:29:32
Bir şiir yazmıştım;YAĞMUR diye.Yağmura nazire olsun diye
Sırılsıklam aşığım dedim.Yorumlar da bazı arkadaşlar;Sen Yağmur'a gerçekten aşıksın dediler.
Yani bizim yağmur gitti kız oldu.Senin yağmurda öyle.Bütün bedeni sarsın işte..
Selamlarımla Vag...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.137
Şiir Okunma
1.769.848
Yazı Okunma
186.161
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL