Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:15:06
Köyü ve geçmişi taramaya devam etmek de güzel.
İnşallah köylüler de bu güzel şiirleri okurlar.
Selam ve sevgilerimle Adnan Bey.
Bin hatıra-12, @BOZKIR'İ
18.1.2016 17:37:35
k.doğanay
@k-doganay
18 Ocak 2016 Pazartesi 18:13:13
Artık yaşlanmanın da zamanı geldi.
Yine de Allah sağlıklı ve uzun ömür versin.
Selam ve sevgilerimle...
Yaşlandık, @BOZOK KIZI
18.1.2016 17:38:31
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:31:08
Bir şarkı tınısıyla bitir mişsin ATSIZ.
Selamlarımla..
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:29:47
DOĞANAY'ım yanar içimde çile
Tarifi imkansız gelmiyor dile
İnsanın yaptığı doğuştan hile,
Bunlar güzel desem yaban incinir!...DOĞANAY...
Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:25:15
Amin Amin Hüseyin Bey.Çay gibi sevsekte,
terör gibi yanıyoruz.Lanet olsun bunları yapanlara.
Bunlardan insan olmaz.Selamlarımla..
Çay gibi, @Vagif Seyyah Hüseynov
12.1.2016 19:22:01
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:23:17
Ne kışınız kış,ne yazınız yaz.İlk baharı yaşamakta zor.
Güzelim Elbistan.Her taraf börtü-böcek,renk renk kokulu çiçek.
Selamlarımla Ali Bey.İşte bu gün ben de size bir şiir yazmış oldum.
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:20:52
Tabiata ve tabiatın varlığına güzel duygularla yazılmış bir şiir.
Kutlarım Beşiktaşlı.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:19:09
Bir saklıdır devam ediyor.Bizce aşikar bunların hepsi.
Selamlarımla Zaralıcan..
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:16:25
Allah gecinden versin.Ömür zaten yarıyı geçmiş.
Haydi hayırlısı olsun.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:14:54
Deneme gibi güzel bir tanım şiiri olmuş.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:13:26
Tebrikler Sedat Bey.Güzel bir şiir olmuş.
Selam ve sevgilerimle..
Aşığım, @sedat hünker
12.1.2016 16:35:45
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:12:15
Kutlarım hemşerim.Güzel şiirlere devam dileklerimle..
Tek gerçek, @SEDAT KESİM
12.1.2016 17:17:26
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:11:07
Annelere her şiir güzeldir.Hele böyle içten ve samimi ise daha da güzel olur.
Selamlarımla Gülşah Gayret...
Anneciğim, @Gülşah Dağlı
12.1.2016 16:24:36
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:09:27
Türkiyem'e güzel bir Türkiye Şiiri olmuş.
Kutlarım Şairi.Selamlarımla..
Türkiye'm, @İsmail MALATYA
12.1.2016 15:59:30
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:08:11
Pekte öyle değil işte.Meret yine de zaman zaman aklımıza geliyor.
Yine de iyi ki bu aşktan kurtulduk.Güzel oldu sanırım.
Tıpkı şiirin hatırlattıkları gibi..Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:05:54
Bu zamana kadar her şeyi yaptığımıza göre bundan sonra da
beceremiyeceğimiz iş yoktur sanırım.
Yeter ki ümidimiz kaybolmasın.Selamlarımla Güler Hanım.
Adım, adım, @Minos
12.1.2016 15:11:42
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:03:39
İçten ve özlü sözlerle bezeli bir şiir.
Kutlarım Kadri Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
12 Ocak 2016 Salı 20:02:11
Kıssadan hisse.Alanlara ne mutlu.
Selamlarımla..
Uzun lafın kısası...., @Kederli
12.1.2016 13:40:39
k.doğanay
@k-doganay
10 Ocak 2016 Pazar 21:06:10
Bu güzel ve anlamlı şiirler için kutlarım Ahmet Bey.
Selam ve sevgilerimle.
Düşman oldu, @Ahmet Çiftci
10.1.2016 20:52:25
k.doğanay
@k-doganay
10 Ocak 2016 Pazar 21:04:35
Güzel rubailere devam ediyorsun.
Ellerine sağlık Tahir Bey.
Selamlarımla..
Bileyim, @Tahir Görenli
10.1.2016 20:23:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.028
Şiir Okunma
1.769.251
Yazı Okunma
186.060
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL