Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
26 Şubat 2016 Cuma 19:39:09
Bu güzel eleştiri şiiri için kutlarım Erdem Bey.
Her şey yazdıkların gibi.Kıymeti kıymet bilene verirsen
değerlenir.Yoksa yazık olur.Selamlarımla..
Döner, @Kul Figani
26.2.2016 16:35:27
k.doğanay
@k-doganay
26 Şubat 2016 Cuma 19:36:11
İçten arkadaşlık duyguları için kutlarım.
İnşallah güzel arkadaşlarla haldaş oluruz.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
26 Şubat 2016 Cuma 19:33:30
İnşallah bir gün Şehitlerin destanı'da biter.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 21:24:48
Haznede varsa yazarsın.Yoksa ne yazacaksın?
Kutlarım Kul Figanı.Şiir ve sözler çok güzel tek üzüldüğüm
satır artık yanlışlıklar Bağdattan dönmüyor.Bağdat
kan gölü içinde.İnşallah bir gün Ata Sözü yine yerine gelir.
Bilgi, @Kul Figani
25.2.2016 20:30:51
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 21:22:16
O kadar sürtmenin(Affedersin)dolaşmanın sonunda olacağı budur.
Ya ayak yorulur ya da ayakkabı yırtılır.Eh geçmişe mazi
dendiğine göre her şey mazi olmuş işte.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:20:55
Hayat bu işte.Her şey zor.
Önemli olan bunları güzelce yazabilmek.
Kutlarım Taşdemir Kardeşim.
Selamlarımla..
Zor gayrı, @kürsat tasdemir
25.2.2016 15:51:52
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:18:52
Mutlaka bir ayarlayan var ki herkesin saati zamanına göre ayarlı.
Güzel dizeler için kutlarım Nazik hanım.Selamlarımla..
İnsan saati, @glenay
25.2.2016 13:20:07
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:16:40
Seninle her şey güzel galiba..
Ya da ben öyle anlamak istiyorum.
Güzel şiirin için kutlarım Ahmet Kardeşim.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:14:30
Şerefsize güzel taşlar atmışsın.
Bir gün de adamın şereflisine yaz bari!
Şerefsizi tanıdık.Bakalım Şerefli nasıl oluyor?
Onu da tanıyalım.Selamlarımla..
Şerefsiz, @:Şükran Güneri:
25.2.2016 17:36:08
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:12:05
Güzel manilerin için kutlarım.
Galiba bunlarda köylerden derlenen maniler olmalı.
Selamlarımla..
Yörük'ten 2- (mani), @BOZKIR'İ
25.2.2016 19:06:36
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:10:01
Ne dersen de yine de Ustanın sözü geçerli.
Çırak daima uymak sözünde..
Güzel dörtlük için kutlarım.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:06:32
1970'ler de bütün şarkı ve şiirler aşk için yazılır ve söylenirdi.
Samanyolu,Buruk Acı...Özlemişiz galiba.Bir çırpıda okuduk.
Selamlarımla Pınar Çetin.
Gönül mabedim, @Pınar CETIN
25.2.2016 00:08:53
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:03:45
Allah o kardeşinle seni gülmekten ayırmasın Elif Keskin.
Karadeniz de her halde sen den daha namlısı yok?
Hayırlı-uğurlu olsun yeni namın.İnsanın senin dostları olması da güzel.
Sırtımız yere gelmez vallahi.Şiire şaka tabii.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 19:00:14
Eee Coşari Kardeş,sadece yorulsan iyi,
Bir de insan beklemekten yoruluyor.
ney,i niçin o bile belli değil?
Selamlarımla..
Yoruldum, @cosari
25.2.2016 13:48:18
k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 18:57:54
Doğum Günü Kutlamıştım Ama yine kutluyorum.
Bizim yaşta Nisan'da altmış iki olacak.
Bizi bize güzel tarif etmişsin.Sağol canım.
Herkes ne halt olduğumuzu da öğrenmiş oldu!
Ne diyelim;"Kavak uzayı uzayı göğe değecek değil ya!
Elbet bir gün sona e...

k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2016 Perşembe 18:54:00
Güzel dizelerin için kutlarım.
Selam ve sevgilerimle...
Bilemedim, @Müşteba Güneş
25.2.2016 11:49:17
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2016 Çarşamba 23:15:00
Vay Suat Zobu Kardeşim demek sen de bizim gibi Davar güttün.
Keçi sağdın.Mantar topladın.Bunlar köy çocuğunun günlük işleri.
Ne güzeldi eski günler.Şimdi ben de köyümü özledim.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2016 Çarşamba 23:12:21
Yok canım dünyaya bu kadar kahretmek de iyi değil.
Biraz da neşelenmek lazım.
Selamlarımla Serdar Kardeşim.
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2016 Çarşamba 23:10:41
Ah bu mahdumlar yok mu?
Her şeyi sildi süpürdü galiba.
Güzel dörtlük için kutlarım.
Selamlarımla Aşık.
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2016 Çarşamba 23:08:46
Sevgi konusunda çok dertli olduğun belli.
Ama sevmeyince de bir ömür geçmez Kardeşim.
selamlarımla..
Sevmesini severimde, @Murat Kaya
24.2.2016 21:44:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.101
Şiir Okunma
1.769.682
Yazı Okunma
186.128
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL