Sanki gökyüzünden düşmüş Tuz buz, darmadağın Dallar ışıl ışıl; fakat ruhsuz Yıldız yıldız Noel ağacı; Benden bin kat iyi O’na el ışık ile ruh vermiş!
Benim ruhum olsa ne ki Gülmeyi unuttu yüzüm Paslı kilitten farksız dilim Alabildiğine karamsarım, Bu gidişle sevgilim Karanlıkta kalmış gibi Hayâline dalmış gibi Gözümü gece gözüne basar Kendimi yıldızlara asarım!
Işıksız kalmak Aşksız kalmak demek; Daraldıkça daraldım Sanki canım çıkacak Ruhum uçacak gibi tenden Bekle beni, geleceğim Vazgeçmiyor gönül senden!
***
Kıymetimi bilen olsa Gözyaşımı silen olsa Kararmazdım gecelerce Gerçek aşkla gülen olsa?!
Gerçek seveni bulmak zor Varsa vaktin, gel kafa yor Düştü yine bağrıma kor Söndürmeye gelen olsa!
Dışı güzel içi bozuk Gözü güzel, kaşı bozuk Yâr olmuşum bana yazık Halimi bir bilen olsa?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOEL AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOEL AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel sitemli şiir için kutlarım Şaban Bey.
Selamlarımla..