Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:58:18
Zaten çoğu zaman başkaları için ya da çocuklarımız için
yaşamıyor muyuz?Yine de öğreniyoruz işte yaşamayı.
Kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:55:44
Sen bizim dağları bilmezsin gülüm
Hele bahar gelsin karlar erisin
Havası bir hoştur Lale Sümbülüm,
Yaylasında çayır çimen bürüsün!...DOĞANAY..
Çekerek boyunda güzel Karaşeyh
Zile Ovasında özel Karaşeyh.

Selamlarımla..Bu da bizim Karaşıh'a...
Karaşıh, @Halil Manuş
1.3.2016 15:18:36
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:51:33
Tokat değil de Tokatçılar deseydin daha güzel olurdu.
Ben de Tokat'a yazdı diye okudum.Sonra baktım Tokatçıya imiş.
Selamlarımla..Düşünmek lazım ...
Tokat, @Mahmut Cantekin
1.3.2016 14:54:58
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:49:07
Güzel şiir ve seslendirme için kutlarım Tekirdağlı.
Görüşürüz yine inşallah.Selamlarımla..
Nasıl derim, @Gülşah Dağlı
1.3.2016 14:08:47
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:47:00
Zaman zaman ismine rastlıyordum ama şiirini okumak kısmet olmuyordu.
Bu gün nihayet okudum.Kutlarım.Selamlarımla..
Akros traş, @..güney_su..
1.3.2016 14:07:06
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:43:22
Yaşamak bu işte.Ne ölü ne de diri.
Gerisi lafü güzar .Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
1 Mart 2016 Salı 18:42:00
İçten içe yanarak söylenen güzel sözler.
Kutlarım Sedat Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 20:03:59
Güzel ve anlamlı şiirin ve bilhassa resimlerin için kutlarım hemşerim.
Selam ve sevgilerimle..
Yalansız sevgiler, @gül peri
26.2.2016 06:32:41
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 20:01:32
Ölmez ama sana da bir yudum sevgi sunmaz işte.
Güne düşen bu güzel şiir için kutlarım.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:59:00
Gönlümüzdeki sevgi renkleri hiç bitmesin.
Hep güzelliklerle sevgiyle dolsun kalbimiz.
Sevgi tohumları her zaman çoğalsın.
Güzel dileklerin için kutlarım Pınar Hanım.
Selamlarımla..
Sevgi tohumları, @Pınar CETIN
29.2.2016 00:04:54
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:56:02
Sevene her zaman dünya güzeldir.
Rabbim bizleri güzelliklerden ve sevenlerimizden ayırmasın.
Güzel şiirin için kutlarım Melek Dönmez.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:54:13
Dünyanın işi bu işte.
Gelen gider,giden gelmez.
Beş metre de değil ama bir kaç metre bez bize yeter.
İnşallah bizim de dünyanın da sonu iyi olur Recep Kardeşim.
Selamlarımla..
Bu dünyanın sonu, @Recep Şahbaz
29.2.2016 19:33:47
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:50:45
Hayat insan gibi nankör değil.
Hep bizlere bir şeyler sunuyor.
Ama biz Şükretmesini bilmiyoruz.
Bu yüzden çok sıkıntılar çekiyoruz.
Kutlarım Demet Hanım.Selamlarımla..
Biz ne verdik hayata, @Ak Yürek
29.2.2016 18:55:54
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:46:32
Hiç unutulmamak da güzel olur.
İnşallah sevdiklerimizin aklından hiç çıkmayız.
Kutlarım Elif Keskin.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:43:53
Hayat bu işte.Kimine şiir yazdırır.Kimine destan.
Ama önemli olan anlayan laftan.
Olmalı ki;İnsan neler yaptığını bilsin'
Kutlarım güzel duygular için.
Selamlarımla Halil Bey.
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:40:53
İnşallah hiç bir zaman engelli olmayız.
Allah bütün engellilerin yar ve yardımcısı olsun.
Selamlarımla öğretmenim.
Engelli adayıyız, @Halil Manuş
29.2.2016 16:12:04
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:38:40
Selam ve saygılarımla hüzün şairi.
Doğru söze işte böyle şiir yazılır.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:36:45
Ah bu güzeller yok mu?
Nice canlar yakmışlar.
Ama şairlere de ilham kaynağı olmuşlar.
Selamlarımla Çiftçi Baba..
Güzel, @Ahmet Çiftci
29.2.2016 13:50:51
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:34:34
Güzele ve güzellere bakmak sevaptır.
Rabbim nice güzellerle karşılaşmayı nasip etsin.
Selamlarımla.
Güzeller, @İsmail Civelek
29.2.2016 13:32:35
k.doğanay
@k-doganay
29 Şubat 2016 Pazartesi 19:33:21
Güneşe ve güzel güne güzel sözler.
Kutlarım hemşerim.
Her günümüz çiçeklerle geçsin.
Selamlar.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.149
Şiir Okunma
1.769.953
Yazı Okunma
186.168
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL