Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:22:06
Ve gözler uyuklayınca her şey bitermiş.Ölüm uykusu da daha beteri sanırım.
Güzel dizeler için kutlarım Şaban Bey.Selam ve sevgilerimle.
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:18:39
Zaten adında Devrim.Anarşist aşka yakışır doğrusu.
Siz her şeyi güzelce söylemişsiniz.Bize de
kutlamak kalıyor.Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:16:35
Eskiden maaşları Kara Kaplı Deftere göre alırdık.
Hesap kitap yoktu.Orda ne yazarsa oydu.
Demek ki;Bu Kara Kaplı Kitaplar Tanrı tarafından yazılmış.
Güzel bir düşünce Şükrü Bey.
Dilerim bu defterlerde güzel şeylerde yazar.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:13:39
Keşke uyakların hepsi;Sarıldım olsaymış.Son kıtaları da ona göre
tamamlasaymışsın bence daha çekici oludu Erdem Bey.
Yine de güzel şiirin için kutlarım.Selam ve sevgilerimle Figani Kardeş.
Yazgı (2), @Kul Figani
23.2.2016 17:43:55
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:10:40
Candan öte Can vardır der Şairler.
Tıpkı sizin güzel şiiriniz de belirttiğiniz gibi.
Yanmak ve kavuşmak.Bütün hasret çekenlerin işi bu olsa gerek.
Güzel şiir için kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:08:04
Az ve öz vatan şiiri.Kutlarım Aşık.
Selam ve sevgilerimle..
Allah o bombaları başında patlatsın itlerin.
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:06:31
Ve bu kralların kralı da sensin galiba..
Hepsini bildiğine göre.Allah yardımcın olsun.
Güzel bir eleştiri şiiri olmuş.
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:04:49
Allah iyiliğini versin Elif Keskin.
Resme bak.Şiiri oku.Müziği dinle!
Bir de "Gülme diyorsun!"Ölme kardeşim desen daha
güzel olurdu?Hiç olmazsa ölmek elimizde değil.
Kutlarım bu kadını.Üstelik çokta namusluymuş ha...
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 20:00:56
Kalemler bitmez hemşerim.Yeter ki sen yazmak iste..
İşte bayağı da yazmışsın.Güzel dizeler için kutlarım.
Selamlarımla..
Kalemler, @Ali Esmeray
23.2.2016 13:04:09
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:59:05
Demek ki her zaman güzele şiir yazılnaz.
Bazen de meyhanelerden söz etmek gerekir.
Selamlarımla Sedat Bey.
Meyhanelerim, @sedat hünker
23.2.2016 12:53:04
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:57:41
Eh Aşığın aradığını bulması kadar güzel bir şey yok.
Sonun da huzur da bulunmuş ki,değme gitsin.
Türkü tadında bir şiir okuduk.
Kutlarım.Selamlarımla
Seni sordum yâr, @Mahmut Cantekin
23.2.2016 12:36:35
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:55:34
Gönül ikliminde gezen bir şiir olmuş.
Dediğin gibi bir de sarmalı var.
İç içe döne döne ilerleyen tutkular.
Selamlarımla Çamlısoy.
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:53:14
Beşi bir yerde tamam.Hiç kimsenin de gözü arkada kalmaz inşallah.
Bu güzel arkadaşların olduğu sürece sırtında yere gelmez.
Kutlarım Şükran Hanım.Güzel şiirleriniz için.
Selam ve sevgilerimle Allah emanet olun.
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:50:23
Kutlarım Serdar San.Güzel ve sevda sıralı bir şiir.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2016 Salı 19:48:48
Güne düşen şiir için kutlarım Makberi.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2016 Pazartesi 22:58:27
Ve bu gemi batarsa önce o hainler batacak.
Güzel vatanımızı kana bulamaya çalışan Ermeni dölleri.
Yoksa onlar Kürt olamaz.Hiç bir Kürt kendi ayağına kurşun sıkmaz.
Güzel birlik,dirlik ve beraberlik şiirin için kutlarım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2016 Pazartesi 22:55:20
Mevlana boşuna durmadan dönmemiş ya?
Elbette dönenlerin bir hikmeti var.
Güzel ve manevi haz dolu şiirin için kutlarım
Tuncay Kardeşim.Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2016 Pazartesi 22:52:23
Yaşamıyor işte.Yer gök kıyamet kopuyor.
Güçlüler ve arsızlar zayıfları eziyor.Şiiri okurken
Kayseri deki öğretmen aklıma geldi.İnşallah
mapushanede biri şişler de geberir.Güzel nazire şiir için kutlarım
meslektaşım.Selamlarımla.
Nasıl yaşıyor?, @Mehmet Aktaş
22.2.2016 22:44:17
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2016 Pazartesi 22:49:02
Cümleler de kelimelerle hayli oynanmış.
Hani denir ya;Sır için de sır.Tıpkı matruşka gibi.
Hayli düşünerek okumak gerek.
Güzel lehçeler için teşekkürler.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2016 Pazartesi 22:46:07
Vah memurun haline vah!Bize bir zama yüz koyuyorlar.
Bu işler hep böyle.Teşekkürler.Gökten ne yağdı da yer kabul etmedi?
Yine de bu günlerimize şükürler olsun.Selamlarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.093
Şiir Okunma
1.769.579
Yazı Okunma
186.113
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL