Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 20:07:44
Şarkı tadında bir şiir olmuş.Barış Manço'da işi pekiştirmiş.
Kutlarım hemşerim.Selamlarımla..
Dur dedim gönlüme, @Dosteli_
20.2.2016 14:07:32
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 20:05:42
Bence bu şiir biraz az olmuş.En az yedi ya da dokuz kıta olmalıydı.
Bu kadar güzel ve anlamlı akıcı bir şiir bu kadar kısa olmamalıydı.
Tabii yazarın duygu ve düşüncelerine saygım sonsuz.
Bu benim şahsi görüşüm.Selamlarımla..
Gözyaşlarım, @Gülşah Dağlı
21.2.2016 15:14:47
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:16:46
Hayal etmek ve hayalle yaşamak üzerine kurgulu
bir şiir.Kutlarım Sedat Bey.Selamlarımla..
Hayalin vardır, @sedat hünker
21.2.2016 13:56:30
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:15:18
Güzel bir kritik şiiri olmuş.
Kutlarım Müzeyyen Yavuz.
Selamlarımla..
Can dediklerim, @Müzeyyen yavuz
21.2.2016 13:46:58
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:10:08
O yüzden açları doyurmak,garipleri korumak lazım ki,
Memlekete düzen gelsin ve bütün canlılar barış için de yaşasın.
Gönlüne sağlık Hasan Kardeşim.Selamlarımla..
Güzel ve ders alınacak bir fabl olmuş.
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:07:29
Yar adına yaren adına duygulu bir şiir.
Canan dediğimiz sevgili olmayınca elbette zaman da geçmiyor.
Kutlarım Maraşlı Şairi.Selamlarımla..
Sensiz geçiyor, @Tahir Görenli
21.2.2016 13:03:31
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:05:01
İnsana ve insan olana bu nazar yeter.
Selamlarımla...
İbret al, @Kul Armagan
21.2.2016 10:59:26
k.doğanay
@k-doganay
21 Şubat 2016 Pazar 19:03:48
Güzel bir sevda şiiri olmuş.
Kutlarım Servet Bey.
Selamlarımla...
Kara gözlerine, @Servet Bardak
21.2.2016 10:20:33
k.doğanay
@k-doganay
20 Şubat 2016 Cumartesi 17:53:23
İnşallah bu kadar acı zulüm ve göz yaşına sebebiyet veren
hiç bir millet ayakta kalamaz.Mutlaka ektiklerini biçeçektir.
Bütün böyle zalim devletleri Allah kahretsin.Sonu Firavunlarınkinden
daha kötü olsun.Selamlarımla Zaralı Kardeşim.
Amerika, @zaralıeren
20.2.2016 11:39:42
k.doğanay
@k-doganay
20 Şubat 2016 Cumartesi 17:46:08
Bu maşalar ancak ölümden anlar.Hepsini kurşuna dizeceksin
ve bu olayların hesabı destekçileri de dahil yanlarına kar kalmasın.
Selam ve sevgilerimle Kadri Bey Kardeşim.
k.doğanay
@k-doganay
20 Şubat 2016 Cumartesi 17:43:08
Bizim yüreğimiz yanarsa onların yediden yetmişe hepisi yanar.
Allah bu millet sabır versin.Hainlere de biraz akıl ihsan etsin.
Selamlarımla..
Ankara yangın yeri, @Meleksultan
20.2.2016 10:26:43
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:23:38
Bütün meslekleri ve mesleğini hakkıyla yapanları kutluyorum.
Zaten siz en güzel şekilde dile getirmiş siniz Ahmet Bey.
Sağol..Teşekkürler böyle güzel sözlerin için.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:20:43
Bu kez okurken benimde eski saz elimdeki aşıklığım tuttu.
Vur mızrabı şöyle dertli dertli çel diye hayıflandım.
İyi tanıtmışsın kendini ve sevdiklerini.Allah kötülerden
ve kötülüklerden korusun.Artık Amin demekte sana düşer
Elif Keskin..Selam ve...

Müneccim, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
19.2.2016 21:10:42
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:15:46
Hal-i Ahvalımızı güzel dile getirmişsin ama
yılmak yok.Üzülsek de mücadeleye devam edeceğiz.
Meydanı hainlere bırakmak yok.Yazmaya,çizmeye devam.
Güzel duygular ama bana çok karamsar geldi.O yüzden böyle bir
yorum yazdım.Selamlarımla..
Hal-i ahval, @Yüksel Beyocaktan
19.2.2016 19:58:47
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:12:26
Şiirinizden ve adınızdan ziyade sevdiğim bazı arkadaşların şiirlerine
yaptığınız yorumlardan dolayı dikkatimi çektiniz.
İyi ki de öyle olmuş.Yoksa bahara şiirler yazan bir dostu
tanıyamıyacaktık.Selamlar Pınar Çetin Kardeşim.
Güzel bahar duygular...

Bahar rüzgarları, @Pınar CETIN
19.2.2016 11:00:04
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:09:01
Hepsinin hesabı bir bir sorulacak.
Bu millet de,bu devlet de güçlüdür.
Bununda üstesinden geliriz İnşallah.
Selamlarımla...
Dünya!!, @NurtenAk
19.2.2016 19:56:31
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:07:09
Toplanmış Ermeni Urum Uşağı
Başına bağlamış hain kuşağı
Kendini Kürt sanan Kürdün yavşağı,
Hariçte arama,dertler mecliste...DOĞANAY...

Selamlar Figani Kardeşim.Allah razı olsun..
Mec liste, @Kul Figani
19.2.2016 19:49:57
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:03:08
Bu vatan zaten bizim.Arkası yeten varsa gelsin alsın bakalım.
Öyle kolay mı Türkten toprak almak.Selamalrımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 21:01:10
Güzel bir dünya hayali için kutlarım.
Selamlarımla Kaderi..
Bir dünya, @kaderi.
19.2.2016 19:16:30
k.doğanay
@k-doganay
19 Şubat 2016 Cuma 20:59:58
Mucize budur zaten.Aniden olur ve hayırlı olur.
İnşallah ezan okunur, sen de Rahman ve Rahim için
secdeye varırsın.Selamlarımla..
Mucize, @sessiz_gece
19.2.2016 18:02:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
101.110
Şiir Okunma
1.769.718
Yazı Okunma
186.131
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL