Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:54:42
Evet,

Geçmişe takılmamak lazım bazen ve önümüze bakmalı.
İnşallah bakarız, bakabiliyoruz.

Çok güzeldi şiir.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
İnat etme bahar, @gölgesiz
2.4.2026 00:38:09
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:52:02
Güzeldi Üstadım.
Her zaman ki tadında.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:49:06
''Ne sana varabildim, ne kendimde kaldım.
Yalnızlık kuyusunda zehri bir iksir sandım.''

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Zehiri iksir sandım, @AZERZ
2.4.2026 12:51:05
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:38:50
Yürekte matemin dağları aştı
Gözümdeki özlem sel olup taştı
Yaşadığım dertler sanki bir düştü
Yorgun gözümdeki yaşlar gibiydin

Diyor,

Bu güzel şiiri yazan kaleminizi canı gönülden kutluyorum.

Nicelerine inşallah.

Selam ve saygılarımla....

Düşler gibiydin, @andelip
2.4.2026 14:32:35
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:30:00
Anlam ve anlatımıyla oldukça etkileyiciydi.
Ve de çok güzel.

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Çit sarmaşığı, @ŞuLeCannn
28.3.2026 03:42:06
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 14:17:54
Dost dost dedin bir dizende
Her ozan gider izinde
Aşk vardı dertli sözünde
Dostlar seni unutur mu?

Diyor,


Değerli aşığımıza Allah'tan rahmet diliyorum.

Vefalı yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam, saygı ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:59:03
Amin diyelim biz de Hocam.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.



Kąrsî tarafından 2.4.2026 14:02:57 zamanında düzenlenmiştir.
Hançer ve gül, @KOR
2.4.2026 13:51:35
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:49:02
Güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:47:32
Duygu dolu çok güzel bir şiirdi.

Yüreğinize sağlık.

İlhamınız bol, kaleminiz daim olsun.

Selam, saygı ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:45:16
Ne güzel sevgi dolu bir gönül sesi.

Yüreğinize sağlık.
Var olun.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:35:21
''İşte o an anlarsın
Ne kadar kırılmış olursan ol
Nisan yağmuru düşüyorsa hala
İçinde çiçek açacak bir yer değil
Bir bahar saklıdır...''

Yine çok güzel bir gönül sesiydi.
Yüreğinize sağlık değerli Kalem.

Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:31:42
Güzeldi değerli Hocam.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Ev dediğin, @ODABAŞI
2.4.2026 12:56:56
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:30:16
Her zaman ki güzelliğinde ilham dolu harika bir şiir.

Yüreğine, emeğine, kalemine sağlık kıymetli Ablam.

Selam ve sevgilerimle.
Şair ki..., @Gülüm Çamlısoy
2.4.2026 11:13:47
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:28:12
Anlam ve anlatımıyla oldukça etkileyici bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Bir düş, @MÜSLÜM BAYRAM
2.4.2026 11:12:39
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:16:18
Güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:15:18
Duygu dolu harika dizelerdi.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.
Kaleminiz daim olsun.

Selam ve saygılarımla.
Bulamıyorum, @hosoglu
2.4.2026 12:48:58
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 13:14:12
Yine güzel ve duygusuyla, anlam ve anlatımıyla etkileyici bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kapının ardı, @Mehmet DEMİR
2.4.2026 13:05:06
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 12:32:05
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun inşallah.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Selam ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 12:29:03
Emeğin kıymetini çok güzel anlatmış gönül sesiniz.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Her düş bir deniz, @nejat hoca
2.4.2026 11:40:38
Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 12:26:32
Allah pişmanlık vermesin değerli Kalem.

Çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.908
Şiir Okunma
836.658
Yazı Okunma
5.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL