Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
2 Nisan 2026 Perşembe 09:06:16
Anlam ve anlatımıyla güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Ah sevgilim, @Necat USLU
2.4.2026 09:01:57
Kąrsî
@k-261-rs
1 Nisan 2026 Çarşamba 19:25:40
Günün şiirini yazan kaleminizi canı gönülden kutluyorum.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Nisan 2026 Çarşamba 15:33:18
Evet,

Yine bir güzellik daha;

Güzel yüreğin her zaman ki gibi kelimelerin yalnızca anlam taşımadığı; adeta bir ruhun enkazından kopup gelen çığlıklar hâline dönüştüğü güçlü bir şiir ortaya koymuş. Sükûtu bir zırh gibi kuşanırken aslında içindek...

Kąrsî
@k-261-rs
1 Nisan 2026 Çarşamba 15:22:30
Şarkı, türkü tadında enfes bir eser olmuş.

Yüreğinize sağlık değerli Üstadım.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Bülbül, @TUĞAL KÖSEMEN
1.4.2026 12:18:57
Kąrsî
@k-261-rs
1 Nisan 2026 Çarşamba 15:21:07
Şiirin oldukça yoğun, katmanlı ve imgelerle yüklü.

Aşk, varoluş, inanç ve insanın içsel mücadelesi etrafında dönen bir bilinç akışı gibi ilerliyor. Doğa (güneş, bahar), insanın iç dünyası (nefs, sabır, sezgi) ve ilahi göndermeler (“Ya Hayyu Ya Kay...

Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 22:44:08
Duygu dolu gönül sesin neredeyse baştan sona bir “yıkımın anatomisi” gibi ilerliyor. En güçlü yanı, duygunun hiç düşmemesi ve her kıtada aynı içtenlik ve aynı yanış hissi devam ediyor.

Özellikle “kırık dal”, “fırtına eşiği”, “virane saray”, “gözy...

Kan revan, @CEMRE_YMN
31.3.2026 18:55:24
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 16:35:38
Duygusu yoğun ve özlem dolu çok güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğiniz dert görmesin.

Kaleminiz daim olsun.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 16:33:29
Renklere yazılan şarkı, türkü tadında çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Renkler, @Osman Hayta
31.3.2026 12:32:37
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 16:31:55
Yoğun duygularla yazılmış çok güzel bir gönül sesiydi.

Gönül sesiniz daim olsun.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 16:29:24
Maneviyatı yüksek güzel bir şiirdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 16:28:32
Sevgi ve duygu dolu çok güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 15:45:20
“ Ben senden habersiz, sen beni görmezken;
Seni sen diye sevip, seni "ben" diye aldım.”

Duygu doluydu.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 15:44:16
Duygu dolu güzel bir gönül sesiydi.

Küskünler barışsın, insanlar helalleşsin, sevgi paylaşılsın.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Demek ki, @ENESTURGUT
31.3.2026 15:25:22
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 14:59:06
Duygu dolu güzel yüreğin; iki insanın birbirine sadece yakın değil, neredeyse kader gibi düğümlenmiş olduğunu anlatıyor. Ama bu bağ huzurdan çok, ortak bir acının yankısı gibi. Okurken en çok hissettiğim şey, sevginin iyileştiren değil; aksine iki ta...

Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 14:17:44
Anlam ve anlatımıyla etkili ve çok güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 14:02:12
Manidardı.


Gönül sesiniz daim olsun.

Kutlarım.
Şiir, @Dilek Duru Günay
31.3.2026 13:18:51
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 14:00:43
Manidardı değerli Hocam.

Maalesef öyle.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 13:50:43
Ne olur bir el atın,
Birer çivi de siz çakın şu dünyaya.
"Bir çividen ne olur" demeyin;
Bir çivi bir zerreyi, bir zerre bir arzı mıhlar.
Niyet edin,
Ve vurun çekice!

Keşke keşke herkes bu konuda duyarlı olabilse.

Yüreğinize sağlık.

Mani...

Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 13:48:43
Her zaman ki gibi anlam ve anlatımıyla çok güzel bir şiirdi.

Yüreğinize sağlık değerli Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
31 Mart 2026 Salı 13:42:54
Bazı acılar çaresiz oluyor maalesef.

Yüreğinize sağlık.

Duygu dolu çok güzel bir şiirdi.

Selam ve saygılarımla.
Ne çare, @KÜÇÜK OZAN
31.3.2026 00:35:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.912
Şiir Okunma
836.674
Yazı Okunma
5.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL