Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 16:08:22
’’düşüp bayılmak için
vurulmalıyım gözlerinden’’

Şu dize bile şiirin kalitesini ortaya koyuyor.

Eyvallah.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 15:52:49
'' İnsan kendinden vazgeçince başkasında esir kalırmış'' şu dize yeti bana.

Fazla söze gerek duymadan ,

Bu nasıl bir eşsiz duygu, bu nasıl bir güzel yürek, bu nasıl bir güzel kalem.

Seni okumak kendini bulmak gibi koca yalnızlığın içinde.
...

Kaderin buz yüzü, @CEMRE_YMN
6.4.2026 14:56:29
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 15:45:38
Ben yine seninle
Sen?...

.... YOKSUN.

Duygu dolu çok güzel bir gönül sesiydi.

Kutlarım.
Yine..., @hayatışığı
6.4.2026 15:39:37
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 15:43:12
Evet bazı insanlar gönülde eşsiz oluyor.
Hele bir de gönülden sevince.

Güzeldi gönül sesiniz.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:50:47
Sevgisiz bir yüreğin ''hiç'' ten farkı yok.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Sevgi, @meselci
6.4.2026 14:49:18
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:31:45
Nefse esir olundu mu her şey, her yer sıkıntı.

Çok güzeldi ve de manidar.

Var olun.

Selam ve saygılarımla.
Adalet, @Tülay Aslan
6.4.2026 14:29:35
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:28:16
Ders niteliğinde çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:27:04
Hoş gelmişler, sefa getirmişler.

Güzeldi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
İlkbaharda leylek, @Kartal 18
6.4.2026 11:52:21
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:07:51
Valla bir dörtlükle eşlik etmek istedim ama şu an geçmişten bir kahraman ya da hak ehli aklıma gelmedi :)

Ama çok manidardı.

Eyvallah .

Selam ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 14:04:08
Bizim buralara daha uğramadı bahar :)

Yüreğinize sağlık , içimizi ısıttı yine de.

Selam ve saygılarımla.

Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:58:29
Seven her haliyle sever...

Ve bazı şeyler zamanla geçmez.
Dediğiniz gibi.

Güzel ve duygulu bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:56:31
''Boş vermek'' yerine güzel yerine göre kötü.

Anlamlıydı gönül sesiniz ve gayet akıcı.

Bazen okurken okuru sıkar bazı şiirler.

Gayet güzeldi.

Eyvallah.

Selam ve saygılarımla.

Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:17:29
Rabbim ayırmasın.

Her daim dua ile.

Kutlarım.
Huzur, @EZGİCE ŞİİR
6.4.2026 13:11:04
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:14:40
Ne ben vazgeçerim ne sen benden geç
Gönlüme sultansın şu başımda taç
Bu yürek sevgine bir ömür muhtaç
Aynı hava, aynı toprak, aynı su

Diyor ve canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla Üstadım.
Aynı toprak aynı su, @Dosteli_
6.4.2026 13:06:58
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:07:56
Her zaman sev ve de sevil
Övülsen de hakla övül
Gerçeği yap öğle dövül
Kırma gönül kalemini

Diyor ,

Değerli kalemi canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:05:48
Güfte tadında çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Hadi ordan, @AZERZ
6.4.2026 08:58:46
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:04:41
Varsın sizin davanız mahşere kalsın.

Yüreğinize sağlık.

Duygu doluydu.

Selam ve saygılarımla.
Kime bu sitemin, @erbensalim
6.4.2026 13:02:47
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:03:23
''Erişilmez çölde sen serap mısın'' diyerek kısa, öz ve duygu dolu bir gönül sesiyle eşlik etmişsiniz sayfaya.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Yok, @ramazancelik
6.4.2026 07:19:26
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 13:00:55
Bazen öyle yapmak en doğru karar.

Çok güzel dizelerdi Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Herkes yoluna, @Alptekin Yazar
6.4.2026 00:23:11
Kąrsî
@k-261-rs
6 Nisan 2026 Pazartesi 12:59:40
Evet Dost Kalem,

O kavuşma hayali hiç bitmez.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.893
Şiir Okunma
836.587
Yazı Okunma
5.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL