Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:26:42
pir Sultan Abdal gibi....
kutluyorum
selam ile.
Geldim, @sokak şairi
4.11.2009 09:13:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:24:25
galiba var arkadaşım son bilim uzmanları bunu iddia ediyor..
usta kalemin dizeleri ustaca idi.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:18:17
güzel kalem
güzel yorum
birleşince ne olur
gök kuşağııııııııııııııııı
sevgimle.
Kendine kayıp güller, @yasemin00
4.11.2009 10:46:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:12:38
inanın bende anlamadım.
selam ile.
Domuz gribi-1, @kocakurtsoylum
4.11.2009 14:00:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:08:39
Zamanı geri almak mümkün değil şairem.
Ama yarını görmek ve güzel yaşamak mümkün
sevgimle.
Anılar, @AYSE 09
4.11.2009 15:50:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:04:37
en kötü sözümüz seni seviyorum olsun...
çok güzelllllllllllllllll
selam ile.
Özür dilerim, @GECE10
4.11.2009 16:30:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 18:03:00
çok usta bir kalem gördüm sayfada...
daim olsun deleğimle.
Neyleyim.., @candost
4.11.2009 17:58:25
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:58:32

Bağışlanmaktır emelim Yüce Hakk’ın katında.
Ne ileri ne de geri ecel tam saatında.
Geç kalıpda tevbede dil sürçer ise batında.
Günahımı mağfiret et Yaratan’ım sen benim!..

İşte ben bu kadının sesini çok seviyorum.
hem kocaman bir vatan ve Aa...

Mağfiret et allah'ım, @neneh.
4.11.2009 14:52:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:54:43
değmezzz
hiç bir şey sizden önemli değil.
selam olsun arkadaşım.
Nefes, @nilkurt
4.11.2009 14:31:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:52:45
Aşık lüzumsuzun yine çoşmuş yüreği hemde öyle bir çoşma ki
tutana aşk olsun.
selam olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:49:49
evet ali gardaş
çınarlar ayakta ölür
ve aşklarıda öyledir
devlerin aşkı gibi.
selam olsun.
Sızıntı, @Ali Ekber Hırlak
4.11.2009 12:01:38
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:39:32
dürülün....
çok güzel bir imge
hoş bir deda olmul sayfada
selam ve sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:03:37
Bir şehrin gecesi güzel kalemin sesi ile can bulmuş.
her zaman ki güzelliğini koruyan aynı kalem yine aynı duyarlılık.
Yüreğinin gördüğü farklı bir öykü.
harikasın arkadaşım.
Sevgim sayfanda.
Bir şehir gecesi, @Eser Akpınar
4.11.2009 11:42:47
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 16:59:55
Beni üzdünüz üstadım.
Henüz bize verebileceğiniz çok şey var.
Durun bakalım aceleniz ne...
Bunları düşünmek için ileride çok zamanınız olacak
daha nice sayfalarda görmek dileğimizdir.
selam ve sevgimi bıraktım sayfaya.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 16:55:36

Biliyorum gideceksin günün birinde
Hem de elveda demeden….
Yollara savrulmuş yaprak misali
Savrulsam da arkandan
Boş ver sen bana aldırma
Gideceksen bu günlerde git
Giderken ardına bakma
Çünkü mevsim sonbahar
Dalından ayrılan yapraklar
Ve ...

Git....., @çalıkuşu007
4.11.2009 13:17:58
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Kasım 2009 Çarşamba 10:58:05
imgeler yaşanan duygulara felsefi bir renk katmış.
yeregin sesi kaleme güzel aksetmiş.
şiir yüreğiniz var olsun.
selam ile.
Kanatlı düşler, @tamercan
4.11.2009 00:00:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Kasım 2009 Salı 23:44:05
Son günlerde özellikle istanbul da sık yaşadığımız bir konuyu irdelemişsiniz sevgili arkadaşım
İnanın ben o kadar çok etkisinde kaldım ki benim olduğum yerde öyle bir tehlike olmadığı halde
yağmur biraz çoğalsa ürperiyorum.
Evet her şeyin başı eği...

Sel, @sevdapınarı
3.11.2009 22:50:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Kasım 2009 Salı 23:25:18
Son zamanda eğik çizgilerde takılı kaldım ben hangi sayfada eğik çizgi görsem şiirden önce ona bakıyorum
Doğru kullanılmış mı diye
Ama bu sayfada ki eğik çizgilerin yakıştığı kadar bir sayfa görmedim sanıyorum
kaleminizi kutluyorum arkadaşım.
se...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Kasım 2009 Salı 22:25:39
YAŞANMAMIŞ BİR HAYAT DİYORSUNUZ YANİ ÖYLEMİ...
KISA VE ÖZ DÜ ARKADAŞIM.
Silgi kırıntıları, @fosil61
3.11.2009 13:33:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Kasım 2009 Salı 21:03:20
eeeeeeeee
sevmeyelim mi yani nasıl olsa eriyecek bitecek diye...
seveceğiz
şahlanacağız
gözlerimiz kör olacak
ağlayacağız
ateşlerde yanacağız
Sonra sönmüş volkan gibi pıs pıs kalacağız
sonra...sonra...yeni baştannnnnnnnnnnnnnnn
güzel bir img...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.294
Şiir Okunma
174.579
Yazı Okunma
57.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL